Bu sitede ilgili birkaç başlık öncesine kadar değişik nedenlerle gazetecilere saydırıp duran tek kişi bendim neredeyse.
Buradaki davranışı da çok onaylamıyorum, ama keşke en azından çocukların yüzlerini gizleyerek yapsalardı bu işi. Onaylamama nedenim sadece çocukların da teşhir edilmesidir.
Yoksa adam suç işliyor, topluma ve ailesine karşı bir sorumsuzluk örneği sergiliyor. Yapılan olayı topluma son derece normal birşeymiş gibi aksettiriyorlar ve başkalarına örnek oluyorlar. Bu nedenle en azından başta çocuklar olmak üzere yüzleri gizlenerek yayınlansaydı iyi olurdu diyorum. Yoksa Turkish gazetecilerin de ne düzeyde olduklarını hepimiz çok iyi biliyoruz. Gazetecilik artık böyle, kopyala yapıştır gazeteciliği ve bunlardan ibaret adamların olayı.
Gazetecilerin amacının da "siz bizimle tartışır mısınız, sizi böyle rezil ederiz işte" olduğundan da eminim.
Kapkaçcıların bile yüzlerinin gizlendiği video yayınları varken bunların yüzlerinin gizlenmemesi kötü olmuş sadece.