Beni hastanelik edeceksiniz.

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bizim açımızdan tartışılması gereken motora biniş şekli ve kişi sayısı olmalı... Ama o kadar çok bu şekilde binen var ki artık aynı yorumları yapmaktan insana gına geldi... Biraz daha değişik ince detay arıyor insan....

Çok iyi anlıyorum, benim amacım da zaten eleştirmek değil :) Kaldı ki konuyu açarken hemen videonun üstüne "tartışacak çok şey" var dedim ve tüm diğer bu konuları kasdettim. Kimse hemen motosiklete biniş tarzı hakkında yorum yapmak zorunda değil zaten. Eminim aramızda bile o şekilde kullanan çok kişi vardır. Ama bıkmadan devam etmek lazım işte, kask meselesi gibi... Kazandığımız arkadaşlar oldu çünkü. Aynı şey ayna sökme meselesinde de oldu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bu sitede ilgili birkaç başlık öncesine kadar değişik nedenlerle gazetecilere saydırıp duran tek kişi bendim neredeyse.

Buradaki davranışı da çok onaylamıyorum, ama keşke en azından çocukların yüzlerini gizleyerek yapsalardı bu işi. Onaylamama nedenim sadece çocukların da teşhir edilmesidir.

Yoksa adam suç işliyor, topluma ve ailesine karşı bir sorumsuzluk örneği sergiliyor. Yapılan olayı topluma son derece normal birşeymiş gibi aksettiriyorlar ve başkalarına örnek oluyorlar. Bu nedenle en azından başta çocuklar olmak üzere yüzleri gizlenerek yayınlansaydı iyi olurdu diyorum. Yoksa Turkish gazetecilerin de ne düzeyde olduklarını hepimiz çok iyi biliyoruz. Gazetecilik artık böyle, kopyala yapıştır gazeteciliği ve bunlardan ibaret adamların olayı.

Gazetecilerin amacının da "siz bizimle tartışır mısınız, sizi böyle rezil ederiz işte" olduğundan da eminim.
Kapkaçcıların bile yüzlerinin gizlendiği video yayınları varken bunların yüzlerinin gizlenmemesi kötü olmuş sadece.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
motosiklete bilmem kaç kişi binmiş güvenlik önlemleri yok falan filan orası ne kadar yanlışsa bu habercinin yaptığıda o kadar yanlış bu videoda ben motosiklettekileri haklı görüyorum arkadaş. ne olursa olsun kameranı açç ailemii izlee uyarılınca sinirlen ohh ne ala. adam valla gayet medeni davranmış güzelce uyarmış kameraman haber bulduya ajansa haber kasedi götürcekye eşdikçe eşiyor

ben o adam kadar sabırlı olamazdım %100 hatalı olsamda .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst