- Katılım
- 19 Nis 2010
- Mesajlar
- 227
ahaaa hanfendi ne biçim de saldırıyor yazık muhabire. Sende çekmeyiver diyeceğim ama ekmek parası onun içinde. arada bir memlekete yani köye gidiyorum, inanın öyle manzaralarla karşılaşıyorum ki sürekli acaba bunları mt ye koysam büyüklerim nasıl yorum yaparlar diye çok düşünüyorum inanın. bence bu durum türkiye için haber bile sayılamaz:mrgreen:
