- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 8,146
Ulen ne oluyor forum olarak fazer ve gsr 'yemi çalışıyoruz. Eskiden ybr125 , cbf 150 aldım gibi topicler görürken şimdilerde fazer ve gsr topiclerini görüyoruz. Bakın bir yerde gömü felan bulduysanızda bana söylemiyorsanız ....::ranntign

Hayırlı olsun güle güle kulan. Abs'li olması gerçekten büyük bir avantaj.
Hayırlı olsun güle güle kulan. Abs'li olması gerçekten büyük bir avantaj.