benhasan ve yani motoru gsr 600 2008 abs

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
antep mt nin gülü yakışıklı hasanın yeni motoru hayırlı olsun hasancım yeni motorun hayırlı olsun,gülegüle kullan allah kaza bela vermesin

CIMG0496.jpg


CIMG0497.jpg


CIMG0491.jpg


CIMG0492.jpg


CIMG0493.jpg


CIMG0494.jpg
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı uğurlu olsun, dün korlas karaköyde 2 gsr gördüm, biri kremit biride siyah a kırmızı işlenmişti, jantlarla koltukların yarısı kırmızıydı..
harika renklendirmişler mkainaları:cat:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
GSR tek hayalim... :joker:
inşallah ilerde bizede nasip olur.. :)

Çok güzel makine, kazasız belasız nice KM'lere inşallah... :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
GSR tek hayalim... :joker:
inşallah ilerde bizede nasip olur.. :)

Çok güzel makine, kazasız belasız nice KM'lere inşallah... :rendeer:

Ya Haluk sen cross cu değil miydin ne iş:silent:Ben döndüm cross a naked tan senin süper motor gazlarınla şimdi diyosun tek hayalim gsr hayallerimi yıktın:salut::mrgreen:

Bu arada Haluk a çirkefleşirken unuttum ya Hayırlı olsun bi zamanlar benimde gözde motorumdu çok tatlı motor hala içimde ukte zaten:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız günlerde
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Ya Haluk sen cross cu değil miydin ne iş:silent:Ben döndüm cross a naked tan senin süper motor gazlarınla şimdi diyosun tek hayalim gsr hayallerimi yıktın:salut::mrgreen:

Bu arada Haluk a çirkefleşirken unuttum ya Hayırlı olsun bi zamanlar benimde gözde motorumdu çok tatlı motor hala içimde ukte zaten:rendeer:

Kıvıriyim o zaman Son hayalim diyim :p
SuperMoto & Cross forever.. :cat:
Olm zaten senle benim için en uygunu onlar :) boy meselesi... :p
ama ilerde bi GSR'da olsa fena olmazdı hani... :p
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Hasan'cım güle güle kullan allah kaza bela vermesin hayırlı uğurlu olsun GSR 600ABS çok güzel rengide çok tatlıymış gerçekten darısı olmayanların başına allah herkese gönlündeki motoru almayı nasip etsin inş 3 gündür aldı alıcak derken nihayet kavuşmuşsunuz bi ara ıslatırız inşallah hep beraber :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hasan hayırlı olsun..:rendeer:
Rüzgarın bol,yolların boş olsun..:wiinkk:

Fişek gibi Maşallah..:wiinkk:
Dur şöyle topice nazarlığınıda takalım .. :cat:

.
www.yeniresim.com_-_Nazar_Boncuu_Resimleri_-_Cami_Motifli_Nazar_Boncuu.JPG
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
maşşalh maşşalh,, bide ekzos takıyolar bu canavara, yemede yanında yat
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Güzel makına güle güle kulla kardeş kazasız sürüşler :cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
hasan kardeşim hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela ceza vermesin sıfır aldın heralde motoru
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Hasan'cım güle güle kullan allah kaza bela vermesin hayırlı uğurlu olsun GSR 600ABS çok güzel rengide çok tatlıymış gerçekten darısı olmayanların başına allah herkese gönlündeki motoru almayı nasip etsin inş 3 gündür aldı alıcak derken nihayet kavuşmuşsunuz bi ara ıslatırız inşallah hep beraber :wiinkk: :wiinkk: :wiinkk:
biz akşam bayağı ıslattık çamur oldu motor:p:p:queen:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
hayırlı olsun hasan abicim ben almıs gibi sevindim gercekten :) kazasız belasız cezasız binmeler:)

bende güzel ara gaz cektim ama GSR ne:mrgreen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hayirlı olsun kardeşim allah kaza bela vermesın inana cok sevindim sana da yakiştı yanı...:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Çok güzel makine almışsın dostum.Hayırlı uğurlu olsun:cat:
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Hayırlı ugurlu olsun gülüm benim :rendeer:Allah kazadan beladan esirgesin.Kim tutar senle ben antep yollarında:queen:Haa unutmuşum mahmut tutar dimi:queen:Bırak mahmut bizi:D:D:D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst