benhasan ve yani motoru gsr 600 2008 abs

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Hayırlı ugurlu olsun gülüm benim :rendeer:Allah kazadan beladan esirgesin.Kim tutar senle ben antep yollarında:queen:Haa unutmuşum mahmut tutar dimi:queen:Bırak mahmut bizi:D:D:D:D

yürü bee kim tutar hasanla seni artık ortalığı toza dumana katmayın haa :queen:GSR'ciler sizi:queen::queen::queen::queen::queen:


hasan kardeşim bunu ıslatmamız lazım artık ağanın elimi tutulur yaw:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Bu vesileylede bizim ali'nin gsr'sinin pabucu dama atılmış oldu:p:p darısı olmayanların başına yaw amiiiiiiiiiiinn:queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Kıvıriyim o zaman Son hayalim diyim :p
SuperMoto & Cross forever.. :cat:
Olm zaten senle benim için en uygunu onlar :) boy meselesi... :p
ama ilerde bi GSR'da olsa fena olmazdı hani... :p

He şöle yaa:cat:Yakında bende bi KTM topici patlatırsam şaşırma bu arada:bounce:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı uğurlu olsun sevgili hemşerim Allah kaza bela vermesin.:)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun güle güle kullanın.GSR çok iyi tercih ama benzinciyle dost olacaksnız anlaşılan :p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hayırlı olsun güle güle kullanın.GSR çok iyi tercih ama benzinciyle dost olacaksnız anlaşılan :p

Bu batıl inanç. Nereden çıktı bu fazla yakma meselesi bilmiyorum. 30 bin km yaptım GSR ile, ortalama 5-5.5 lt yakıyor adam gibi gidilirse..

Güle güle kullan kardeşim. "Kımıjı kımıjı" çok şeker... www.gsrturkiye.org sitemize de bekleriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
hayırlı uğurlu olsun güle güle iyi günlerde kullanman dileğiyle kazasız belasız bol bol sürüşler selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun hemşerim...En az yakan 600 lük makina..
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
70
Hayırlı vede uğurlu olsun Hasanım. Allahu teala güle güle günlerde kullanmanı nasip etsin. Allah kaza bela vermesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst