- Katılım
- 4 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,039
Hayırlı ugurlu olsun gülüm benim :rendeer:Allah kazadan beladan esirgesin.Kim tutar senle ben antep yollarında:queen:Haa unutmuşum mahmut tutar dimi:queen:Bırak mahmut bizi![]()
yürü bee kim tutar hasanla seni artık ortalığı toza dumana katmayın haa :queen:GSR'ciler sizi:queen::queen::queen::queen::queen:
hasan kardeşim bunu ıslatmamız lazım artık ağanın elimi tutulur yaw:queen::queen::queen:
Son düzenleme: