benhasan ve yani motoru gsr 600 2008 abs

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Ulen ne oluyor forum olarak fazer ve gsr 'yemi çalışıyoruz. Eskiden ybr125 , cbf 150 aldım gibi topicler görürken şimdilerde fazer ve gsr topiclerini görüyoruz. Bakın bir yerde gömü felan bulduysanızda bana söylemiyorsanız ....::ranntign
:p

Hayırlı olsun güle güle kulan. Abs'li olması gerçekten büyük bir avantaj.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Ulen ne oluyor forum olarak fazer ve gsr 'yemi çalışıyoruz. Eskiden ybr125 , cbf 150 aldım gibi topicler görürken şimdilerde fazer ve gsr topiclerini görüyoruz. Bakın bir yerde gömü felan bulduysanızda bana söylemiyorsanız ....::ranntign
:p

Hayırlı olsun güle güle kulan. Abs'li olması gerçekten büyük bir avantaj.
göghan sen uyuyon yaw millet gömü buldu,yakında bende burgman 650 topiği açarsam şaşırma:p:p:p:queen::queen::queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı ugurlu olsun
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
arkadaşlar Allah hepinizden razı olsun. iyiki varsınız.
sizleri cook seviyorum. cevap yazan yazmayan herkese teşekkür ederim.
erkengele bişey demeyin o benim üstadımdır.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun. Kazasız belasız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst