Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
bence de mükemmel olmuş,elinize emeğinize sağlık murat bey.:cat:
şimdi sırada orta sehpa mı var ?:)

Teşekkür ederim..beğendiğinize sevindim.motosikletin üzerinde yakın çekim fotolarda olduğu kadar keskin hatlı görünmüyor.baya sağlam ve rijit oldu..aldığımdan beri bu motorun o bölgesinin görünüşü hoşuma gitmiyordu..egsozlar kablolar sensörler yağ filtresi yanında bir filtre gibi bişey daha sanki iç organları dışına çıkmış gibi (kibarcasını yazdım:)falan oraları toparlamış oldu..belki ön panelin arkasına aradığım gibi bulabilirsem bir tel ızgara koymayı düşünüyorum..birde belki motorun renklerine göre siyah beyaz kombinasyonunda boyayabilirim..henüz karar vermedim. Ayaklık için projesini hazırladım ama son günlerimi fazla sanayide geçirir oldum.biraz ara veririm sanırım..
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Murat kardeşim ellerin dert görmesin. Çok güzel bir çalışma. Bence bu işe seri üretim ve net üzerinden
pazarlama ile devam edersen, hatta diğer eksikler için de acele edersen , ikinci bir irf motor olabilirsin. Başarılarının devamını bekliyoruz. Sevgilerle.
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
Murat kardeşim ellerin dert görmesin. Çok güzel bir çalışma. Bence bu işe seri üretim ve net üzerinden
pazarlama ile devam edersen, hatta diğer eksikler için de acele edersen , ikinci bir irf motor olabilirsin. Başarılarının devamını bekliyoruz. Sevgilerle.

Teşekkür ederim Ali kardeşim amacım açıkçası ticaret odaklı değil..keyif ve motorculuğu motoru sevdiğim için yapıyorum..eski motoruma yaptıklarımı görsen inanamazsın..(nightrod için egsoz,far,özel gidon tasırımı,airbox cover dediğimiz benzin depo üstkısmı gibi olan bi parça varki en zoru buydu onu daha kaslı olarak fiberden imal ettim.
Yani demek istediğim tabi bu çalışmalar paraya çevrilse keyifli olur ama ilk amacım bu değil ama birisi çıkarda abi banada bundan yaparmısın derse.yapmaya çalışırım.hatta önünde ben aslan logosu koydum benelli nin logosundan kopyalayıp..bu başka bir logo veya şekilde yapabirim..sağda trk 502 yazıyor sol tarafa kan gurubu veya isimde yazabilirim..gibi gibi..
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bence işçilik ve tasarımı kusursuz ancak renk olarak mat siyah daha iyi durabilirdi diye düşünüyorum. Opsiyonel olarak koyulabilir ama fiyatı farklı olur
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160

Bencede uygun oldu..Burada motorun üzerinde gören arkadaşlarım 200$ dan satarsın diye gaza getiriyorlar ama benim amacım beğenen herkesin alıp takabilmesi ve benimde bundan gurur duymam..onun için üzerine sadece masraflarımı koydum..araştırırsanız alüminyum pahalı bir malzeme kilo 25 tl..buna fireleri ile beraber 4 kilo malzeme den çıkıyor..yarısına yakını çöp oluyor..3 saat CNC çalışıyor saati 90 tl..bütün vidalar krom ve somunlar krom ve fiberli..katlama işçiliği içinde görmediğiniz ön ayağın tutturulduğu 10/10 al.kare profil e ona açılan diş işçiliğ var..bunların hepsinin toplamı yaklaşık 400 tl..bende 15 tl benzin parası koydum git gel için :)

Bu arada Leoncino kim? memnuniyetle yaparım..

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-benelli-trk-502-karter-koruma-512378171/detay/
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Bencede uygun oldu..Burada motorun üzerinde gören arkadaşlarım 200$ dan satarsın diye gaza getiriyorlar ama benim amacım beğenen herkesin alıp takabilmesi ve benimde bundan gurur duymam..onun için üzerine sadece masraflarımı koydum..araştırırsanız alüminyum pahalı bir malzeme kilo 25 tl..buna fireleri ile beraber 4 kilo malzeme den çıkıyor..yarısına yakını çöp oluyor..3 saat CNC çalışıyor saati 90 tl..bütün vidalar krom ve somunlar krom ve fiberli..katlama işçiliği içinde görmediğiniz ön ayağın tutturulduğu 10/10 al.kare profil e ona açılan diş işçiliğ var..bunların hepsinin toplamı yaklaşık 400 tl..bende 15 tl benzin parası koydum git gel için :)

Bu arada Leoncino kim? memnuniyetle yaparım..

https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-aksesuar-tuning-benelli-trk-502-karter-koruma-512378171/detay/

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/181936-benelli-leoncino-500-abs-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html#post4203611

Gelmesini beklediğim motosiklet ama sanırım şase farklı
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Murat hocam ağırlığı ne kadar acaba korumanın? Bu arada kesinlikle mat siyah boya yapın derim. Çok güzel olacaktır.
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
Murat hocam ağırlığı ne kadar acaba korumanın? Bu arada kesinlikle mat siyah boya yapın derim. Çok güzel olacaktır.
Hocam hiç tartmak aklıma gelmedi.biter bitmez büyük bir hevesle montaj yaptığım için..ama bir dahaki üretim sonucu yada sökersem tartarım...mat siyah olabilir tabiki..hatta taşıyıcı kollar siyah olur koruma naturel kalabilir..ben henüz almadım ama alüminyum çantalar ve ön amortisörle uyum içinde olacağı için naturel tercih ettim.. plastidip lede boyanabilir istenirse..
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
7y0ELL.jpg


Şaselerinin biraz farklı olması normal aslında. Biri touring diğeri de naked ( scrambler / cafe racer karışık ) şase geometrisine sahip.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:00 ----------

Ama motor bloğu birebir aynı Leoncino da sadece biraz daha çok devir çevirme durumu var.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Benelli TNT250 ve 25 i web sitesinden kaldırmış. Sadece 3 tane model var. TNT600, Zafferano, TRK-502. Yeni model çıkacak beklentisi mi var yoksa ne?
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Benelli TNT250 ve 25 i web sitesinden kaldırmış. Sadece 3 tane model var. TNT600, Zafferano, TRK-502. Yeni model çıkacak beklentisi mi var yoksa ne?

Şuan için TNT 125'in geleceğine kesin gözüyle bakıyorum ilanları bile verilmiş malum sitede onun dışında bir bayiye sorduğumda abi galiba tnt 25 ve 250 gelmeyecek alternatif avrupa modelleri gelecek avrupa modelleride BN251 oluyor birde BN302
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
CNC yerine Laser kesim fiyatı aldınız mı?

Ben Marmariste yaşıyorum en yakın lazer kesim Muğla bayır da bana 75 km..gidiş geliş 150 km .50 tl benzin yakmam gerekiyor..bir kere gittim lazer arıza yapmış tıpış tıpış geri döndüm..fiyat veremediler çünkü yapıp örneğini göremedik..lazer i tercih ederim en azından daha kısa sürede olur..CNC kesimim başında 3 saat bekledim..hatta elimde spreyle ucu soğutmak için ispirto sıkarak..fakat CNC kesimin bir güzelliği oldu 60 derece açılı uçla kestik kesimde hafif bir açı olduğu için daha şık duruyor..sanki fabrikasyon gibi..lazer düz kesiyor malesef..

https://www.youtube.com/watch?v=eZweY92zAsk
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Ben Marmariste yaşıyorum en yakın lazer kesim Muğla bayır da bana 75 km..gidiş geliş 150 km .50 tl benzin yakmam gerekiyor..bir kere gittim lazer arıza yapmış tıpış tıpış geri döndüm..fiyat veremediler çünkü yapıp örneğini göremedik..lazer i tercih ederim en azından daha kısa sürede olur..CNC kesimim başında 3 saat bekledim..hatta elimde spreyle ucu soğutmak için ispirto sıkarak..fakat CNC kesimin bir güzelliği oldu 60 derece açılı uçla kestik kesimde hafif bir açı olduğu için daha şık duruyor..sanki fabrikasyon gibi..lazer düz kesiyor malesef..

https://www.youtube.com/watch?v=eZweY92zAsk

Fiyat açısından kesin ucuz olur. Açılı kesim yapan laserlerde var ama maalesef bulunduğunuz yer yanlış.:)
Kesim yaptığınız CNC de kötü biraz, yavaş. Endüstriyel CNC de çok daha hızlı biterdi iş.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
Doğrudur..Endüstiryel kesimcilerde küçük iş diye uğraşırlarmı bilmiyorum.. burada anca bu kadar çıkıyor..yapacak bişey yok..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst