- Katılım
- 23 May 2006
- Mesajlar
- 160
bence de mükemmel olmuş,elinize emeğinize sağlık murat bey.:cat:
şimdi sırada orta sehpa mı var ?![]()
Teşekkür ederim..beğendiğinize sevindim.motosikletin üzerinde yakın çekim fotolarda olduğu kadar keskin hatlı görünmüyor.baya sağlam ve rijit oldu..aldığımdan beri bu motorun o bölgesinin görünüşü hoşuma gitmiyordu..egsozlar kablolar sensörler yağ filtresi yanında bir filtre gibi bişey daha sanki iç organları dışına çıkmış gibi (kibarcasını yazdım