Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
çok doğru çantalar en tatlı kar yolu gibi duruyor. daaa tüketici bir miktar birlik olabilse alınsın diye yalvarırlar kampanya üstüne kampanya düzenlerler. kısacası herşeyin türkiye de pahalı olmasının nedeni hem devlet hem ithalatçı aç gözlü.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------

motor işinden markalar vs vs konularında ahkam kesecek kadar anlamam. bir yıl kadar yamahadragstar650 tecrubem oldu. şimdi yıllar yıllar sonra sıfır enduro pesindeyim. şahsi düşüncem uygun fiyatlı orta sınıfa hitab eden motosiklet konusunda italya eksikliği yamaha ve hondayı pazarda istedikleri yönde rekabetten uzak tekelleşmelerine şansı sunmus gibi duruyor. kökünde safkan italyan olduğu kanaatine vardığım benelli doğru ellerde türkiye pazarında 5 yılda lider olur. Mondial bu memlekette iş yapıyor ki siz düşünün. otomobil piyasasına bir an bakarsanız Türk tüketicisinin mantığını anlarsınız. herkese selamlar.

Yanlış düşünüyorsun dostum distribütör açgözlülüğü değil devletin aç gözlülüğü yurt dışında Honda ile Benelli'yi kıyasla aradaki fark ülkemizdeki farktan çok daha az

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------

Selamlar arkadaşlar,

Kappa KGR52 Garda çantamı taktım. İlk defa çantalı motor kullanıyorum gerçekten büyük rahatlık. Çantayı kutusundan çıkarttığımda çok fazla büyük göründü ve motorda çok saçma görüneceğinden korktum fakat takınca gördüm ki motor bu büyüklükte bi çantayı kaldırıyor. Güzel bile göründü. Bu motosiklet için Givi veya Kappa monokey çanta kullanacak arkadaşlar Givi E251 tabla kullanmalı. Çantalarla şimdiye kadar hiç ilgisi olmayan biri olarak bunu öğrenene kadar çok uğraştım. :)

İkinci depomun ortalaması 4.3 litre. Önceki depo 3.9'du. Sanırım biraz daha agresif kullandım. E5'de çok fazla trafiğe girdim. Ayrıca pompacı arkadaş taşırırcasına doldurduğundan biraz fazla çıkmış olabilir. Bundan sonra hep kendim ve belli bir seviyede dolduracağım. :)

Dün artçılı olarak 60 km, üzerine tek 50 km yol yaptım. Artçım arka selenin çok rahat olduğunu söyledi.

Motordan hala çok memnunum. 850 km'deyim. İlk günkü gibi çalışıyor. Sanırım acil olmasa da artık zinciri yağlamam gerek ama bir türlü vakit bulamadım.

Karanlık da olsa çantalı bir foto paylaşayım. NOT: Fotodaki ben değilim. :)

http://i66.tinypic.com/e0kbwy.jpg

Çantanın siyah olması dışında bi fark yok galiba :)
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Yanlış düşünüyorsun dostum distribütör açgözlülüğü değil devletin aç gözlülüğü yurt dışında Honda ile Benelli'yi kıyasla aradaki fark ülkemizdeki farktan çok daha az

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:50 ----------



Çantanın siyah olması dışında bi fark yok galiba :)

Çantanın üzerinde bir kısım yine alüminyum renk görünümünde. Arkadan görünüyor ama yandan görünmüyor. Onun dışında Givi TRK52N ile aynı.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
bilgilendirme için tşk. sizce gerçek ihtiyaç olan ekstralar nedir.ve toplam maliyeti ne ortalama. ve lastik konusu yeterli mi.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
bilgilendirme için tşk. sizce gerçek ihtiyaç olan ekstralar nedir.ve toplam maliyeti ne ortalama. ve lastik konusu yeterli mi.

Yalnızca çanta ve sis farı aldım. Sis farı ihtiyaç değil. Aydınlatma yeterli. Sadece görüntüsünü çok sevdiğim için aldım. Çanta + tabla 1250 liraya mal oldu. Zaten diğer ihtiyaç duyabileceğiniz her şey üzerinde geliyor. Ben önceki motorumda Rosso 2 kullanıyordum. Bu lastiklerle kesinlikle daha güvensiz hissetmedim. Bence lastikler çok iyi. Lastiğe çok önem veriyorum. Başka motosiklet alsaydım muhtemelen 1000 lira da lastiklere verecektim. Revzilla'ya da baktım. Pirelli Angel ST yorumları çok iyi.
 
Katılım
9 Tem 2017
Mesajlar
184
yorum için teşekkürler. sanırım bu ay sonuna kadar bir makina alırım diye düşünüyorum. nc750x dct kafamı karıştırıyor dct çok az yakıyor yorumları oldukça fazla ve hem otomatik rahatlığının yanında, aynı makina da manuel seçeneğininde olması ve abs 8-10bin km civarı bol ekstralı 2016 modeli 32.500-34.000 aralığında bir tek burda takıldım kaldım. honda otomatik enduro(çok fark yok diye DCT) veya trk502 yorum yapacak arkadaş varsa lütfen.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
yorum için teşekkürler. sanırım bu ay sonuna kadar bir makina alırım diye düşünüyorum. nc750x dct kafamı karıştırıyor dct çok az yakıyor yorumları oldukça fazla ve hem otomatik rahatlığının yanında, aynı makina da manuel seçeneğininde olması ve abs 8-10bin km civarı bol ekstralı 2016 modeli 32.500-34.000 aralığında bir tek burda takıldım kaldım. honda otomatik enduro(çok fark yok diye DCT) veya trk502 yorum yapacak arkadaş varsa lütfen.

İş yerinde motorumu test eden arkadaşımın aklında eski bir NC kullanıcısı olarak tekrar yeni kasa NC almak ya da VFR 800 X Crossrunner almak vardı. Benim motoru 50 km. test etti ve NC'yi aklından sildiğini, alacaksa TRK ya da VFR alacağını söyledi. NC mutlaka daha kaliteli ve risksiz bir motosiklet fakat TRK bu fiyatta ve ekipmandayken NC'ye o parayı kesinlikle vermeyeceğini söyledi. Ayrıca NC ile karşılaştırılamayacak kadar konforlu olduğunu söyledi.

Bence NC'nin avantajları: Tartışılmaz üretim kalitesi, servisleri, motorunun güvenilirliği, parça ve aksesuar çeşitliliği ve bir miktar daha güçlü olması. Fiyat, vergi, görüntü, donanım, konfor, frenler, çok yönlülük gibi diğer konularda ibre TRK'ya dönüyor. Ben de NC almak üzereydim ama arada azımsanamayacak kadar fazla fiyat farkı var. Tabi otomatikte ısrarcıysanız zaten başka seçeneğiniz kalmıyor. NC de güzel motor.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Riptalon kardeş,tecrübe paylaşımın için teşekkürler.km.artıkkça daha da tecrübelerini bekliyoruz.ayrıca gündüz çok yönlü fotolarını da bekleriz.bu arada,KAPPA KGR 52 LT.topcase iyi bir seçim.yan çantalarıda ben olsam çok büyük olmayan yine KAPPA KGR 33 takardım.tabii şahsi fikrim.


 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Riptalon kardeş,tecrübe paylaşımın için teşekkürler.km.artıkkça daha da tecrübelerini bekliyoruz.ayrıca gündüz çok yönlü fotolarını da bekleriz.bu arada,KAPPA KGR 52 LT.topcase iyi bir seçim.yan çantalarıda ben olsam çok büyük olmayan yine KAPPA KGR 33 takardım.tabii şahsi fikrim.
[url]https://i.hizliresim.com/kWOgrW.jpg[/url][url]https://i.hizliresim.com/RPnVy1.jpg[/url]

[url]https://i.hizliresim.com/3qEa8A.jpg[/url]

KGR 33'ler gerçekten güzel ama 1000 lira olmaları can sıkıyor. 52 LT'lik arka çantayı zaten o fiyata aldım. Bu şekilde takım olarak çok pahalıya gelmiş oluyor. Aksesuarlardan ciğerimizi solduracaklar.

Bu arada 1000 km'deyim. Aslında motoru az kullanmaya çalışıyorum. Normal kullanımımda yılda 25.000 km rahat yaparım ama benzin, bakımlar vs. derken çok para vermek istemiyorum.

Akşam ilk bakıma gitmeyi düşünüyorum. Bu motorun tartışmasız en sevmediğim yönü bakımları. İlk 10.000 km'de 3000 km'de bir olarak 1000, 4000, 7000, 10000, daha sonra 4000 km'de bir bakım isteniyor. Ve bakımlar bir japon motoru bakımı kadar olmasa da önceki motorum Pulsar kadar da ucuz değil. Bence bu bakımlar aşırı sık. Zaten avrupada aralığın daha fazla olduğunu hatırlıyorum. Açıkçası 1 - 2 bakım sonrasında bir sorun çıkmazsa servise gitmeyebilirim. Birisi bana motor hakkında kötü bir şey söyle derse kesinlikle ilk söyleceğim şey bu bakım meselesi olurdu. Standart kullanım amaçlı bir motorlu aracın bu kadar sık bakıma girmesi kesinlikle gerekmez.

Bu arada motoru teslim aldığımda lastiklere 40 psi hava basılmış. Alacak olanlar varsa buna çok dikkat etsin. Tehlikeli bir durum yaratabilir. Olması gereken ön lastik 32 psi, arka lastik 36 psi. Maşada ve kılavuzda kPa cinsinden yazılmış bu arada. O nedenle özellikle belirtmek istedim.

Madem resim istediniz, daha sonra aydınlıkta güzel bir kaç resim çekerim ama şimdilik yine anlaşılması zor fotoğraflardan birini koyayım. :)

qqqsso.jpg
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
KGR 33'ler gerçekten güzel ama 1000 lira olmaları can sıkıyor. 52 LT'lik arka çantayı zaten o fiyata aldım. Bu şekilde takım olarak çok pahalıya gelmiş oluyor. Aksesuarlardan ciğerimizi solduracaklar.

Bu arada 1000 km'deyim. Aslında motoru az kullanmaya çalışıyorum. Normal kullanımımda yılda 25.000 km rahat yaparım ama benzin, bakımlar vs. derken çok para vermek istemiyorum.

Akşam ilk bakıma gitmeyi düşünüyorum. Bu motorun tartışmasız en sevmediğim yönü bakımları. İlk 10.000 km'de 3000 km'de bir olarak 1000, 4000, 7000, 10000, daha sonra 4000 km'de bir bakım isteniyor. Ve bakımlar bir japon motoru bakımı kadar olmasa da önceki motorum Pulsar kadar da ucuz değil. Bence bu bakımlar aşırı sık. Zaten avrupada aralığın daha fazla olduğunu hatırlıyorum. Açıkçası 1 - 2 bakım sonrasında bir sorun çıkmazsa servise gitmeyebilirim. Birisi bana motor hakkında kötü bir şey söyle derse kesinlikle ilk söyleceğim şey bu bakım meselesi olurdu. Standart kullanım amaçlı bir motorlu aracın bu kadar sık bakıma girmesi kesinlikle gerekmez.

Bu arada motoru teslim aldığımda lastiklere 40 psi hava basılmış. Alacak olanlar varsa buna çok dikkat etsin. Tehlikeli bir durum yaratabilir. Olması gereken ön lastik 32 psi, arka lastik 36 psi. Maşada ve kılavuzda kPa cinsinden yazılmış bu arada. O nedenle özellikle belirtmek istedim.

Madem resim istediniz, daha sonra aydınlıkta güzel bir kaç resim çekerim ama şimdilik yine anlaşılması zor fotoğraflardan birini koyayım. :)

http://i63.tinypic.com/qqqsso.jpg

Yan çantaları da alıp taktırırsan daha güzel bir görüntüye sahip olacak motor anlattığına bakılırsa motordan fazlasıyla memnunsun ve o paraya NC almak mantıksızlık.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş öncelikle isminizi bilmediğim ve profilinizde yazmadığı için,nickinizle hitap ediyorum.benim ismim BORA,55 yaşındayım,33 yıldır rüzgar sevdalısıyım ve hem kamp yapmayı hemde eşimle motosiklet kullanmayı çok seviyorum.sık sık kısa-uzun gezilere gurubumuzla birlikte katılıyoruz.eğer sizde kamp yapmayı seviyorsanız veya eşinizle kullanacaksanız yan çanta tercih edebilirsiniz.ama yok tersi ise zaten topcase yetecektir.
bakım konusu eğer kitapçığında o şekilde yazıyorsa uymak gerekir evet yurt dışında daha farklı km.lerde bakım aralıkları olabiliyor.bunu ülkemizin hava ve yol şartlarına bağlarlar.ben buna inanmakla beraber,birazda servislerin kazançlarının gözetildiği kanaatindeyim.motorumdan bir kaç foto da ben paylaşayım:










 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
KGR 33'ler gerçekten güzel ama 1000 lira olmaları can sıkıyor. 52 LT'lik arka çantayı zaten o fiyata aldım. Bu şekilde takım olarak çok pahalıya gelmiş oluyor. Aksesuarlardan ciğerimizi solduracaklar.

Bu arada 1000 km'deyim. Aslında motoru az kullanmaya çalışıyorum. Normal kullanımımda yılda 25.000 km rahat yaparım ama benzin, bakımlar vs. derken çok para vermek istemiyorum.

Akşam ilk bakıma gitmeyi düşünüyorum. Bu motorun tartışmasız en sevmediğim yönü bakımları. İlk 10.000 km'de 3000 km'de bir olarak 1000, 4000, 7000, 10000, daha sonra 4000 km'de bir bakım isteniyor. Ve bakımlar bir japon motoru bakımı kadar olmasa da önceki motorum Pulsar kadar da ucuz değil. Bence bu bakımlar aşırı sık. Zaten avrupada aralığın daha fazla olduğunu hatırlıyorum. Açıkçası 1 - 2 bakım sonrasında bir sorun çıkmazsa servise gitmeyebilirim. Birisi bana motor hakkında kötü bir şey söyle derse kesinlikle ilk söyleceğim şey bu bakım meselesi olurdu. Standart kullanım amaçlı bir motorlu aracın bu kadar sık bakıma girmesi kesinlikle gerekmez.

Bu arada motoru teslim aldığımda lastiklere 40 psi hava basılmış. Alacak olanlar varsa buna çok dikkat etsin. Tehlikeli bir durum yaratabilir. Olması gereken ön lastik 32 psi, arka lastik 36 psi. Maşada ve kılavuzda kPa cinsinden yazılmış bu arada. O nedenle özellikle belirtmek istedim.

Madem resim istediniz, daha sonra aydınlıkta güzel bir kaç resim çekerim ama şimdilik yine anlaşılması zor fotoğraflardan birini koyayım. :)

http://i63.tinypic.com/qqqsso.jpg

Deneyimlerini açıklarsan bizler için daha faydalı olacaktır. Motosikleti alıp aktif yorum yapan tek kişisin sende bırakma buraları :) Epeyi satıldı umarım kullanıcıları gelirde detaylı bilgi verir. Yakıt tüketimi çok düşük geldi bana :S
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Riptalon Bakım aralıkları 3000 ancak kitapçığa dikkat edin yağ değişimi ilk 1000 km'den sonra 6000 km'de bir diye yazıyor. Her 3000'de bir yağ değiştirtmeyin.
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
344
Kafama oldukça yatan bir model olmuştu, bayadır da inceliyorum. Ancak 3 binde bakım konusu canımı oldukça sıktı. Benim için çok kısa bir aralık ve masraf.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Yağ bakım aralığı 6.000 km'de bir olarak görünüyor 3.000 km diyen arkadaşların bilgisi yanlış galiba. Zaten 3.000 km'de bir olsa Enduro olmasının bir anlamı olmaz :) 6.000 km uygun bir rakam bence.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Rodaj sürecini tamamladıysan yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir misin?
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Rodaj sürecini tamamladıysan yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir misin?

1118 km'deyim. 3 depo benzin bitirdim.

Ortalamalar;

1. depo: 3,95 l/100km
2. depo: 4,31 l/100km
3. depo: 3,98 l/100km

1118 km ortalaması: 4,08 l/100km

Şartlar: Şehir içi, bol trafik, otoban. Yani karışık.

Bir depo ile 400 km civarı yapılabiliyor.



Arkadaşlar bakım ve yapılacak işlemler konusuna kitapçıktan görüntüler ile bir açıklama yapacağım ama vakit bulamıyorum. Hafta sonu ancak.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Alet resmen 250 cc motor kadar yakıyor. Bunlar düşük devirde gelen yüksek torkun nimetleri...
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
1118 km'deyim. 3 depo benzin bitirdim.

Ortalamalar;

1. depo: 3,95 l/100km
2. depo: 4,31 l/100km
3. depo: 3,98 l/100km

1118 km ortalaması: 4,08 l/100km

Şartlar: Şehir içi, bol trafik, otoban. Yani karışık.

Bir depo ile 400 km civarı yapılabiliyor.



Arkadaşlar bakım ve yapılacak işlemler konusuna kitapçıktan görüntüler ile bir açıklama yapacağım ama vakit bulamıyorum. Hafta sonu ancak.

Yakıt tüketimi çok harika 5,00 yakması gereken makina 4.08 yakıyor on numara beş yıldız.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Depo 20 litre, ortalama 4 litre yakıyorsa 500'e yakın yapması gerekiyor.Uzun yolda 100 110 ortalama ile 4 altına düşerse 500 rahat yapabilmesi gerekiyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst