Benelli Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Riptalon kardeş,fotoda yan çanta taşıyıcı demirleri yok,böylemi satın aldın,yoksa çıkarttınmı ?

Öncelikle ilk mesajın için teşekkür ederim kardeşim. Yan çantaları kısa vadede almayacağım için demirleri çıkarttım. Çanta olmadan güzel görünmüyorlardı.

Bir güncelleme yapayım. Bugün 376 km'de benzin son çizgiye inince depoyu fulledim ve 14,74 litre yakıt aldı. Bu değer sonucu 3,90 l/100 km. civarı yakmış oldum. Beylikdüzü / Gürpınar civarını bilenler bilir. Bol yokuşlu ş.içi dar yollarda artçılı olarak bayağı kullandım. Normal kullanımımda biraz daha düşürebilirim. Rodajdan sonra da tüketim düşebilir. Fakat şu anda dahi memnunum. 4 litre benim için ideal.

Bu arada @motokeyf akşam farlar açık fotoğraf istemişti. Ben motorun fotoğrafı diye anladım ama aydınlattığı yeri de istiyor olabilir. :) Motorun fotoğrafını koyuyorum pek bir şey anlaşılmasa da.

2vluxie.jpg

2l9jpfl.jpg
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
dün akşam vale moto da test fırsatı buldum ,
oldukça etkilendim diyebilirim , tork gerçekten çok başarılı , amortisörler çok iyi tam türkiye yollarına uygun , benim fikrimi değiştirdi ,
kişisel görüşüm ;
- arka fren zayıf kalıyor (belkide test aracında bu sorun vardı)
- gidon etrafındaki malzeme kalitesi , motorun algısında oluşturduğu kaliteyi karşılayamıyor ,ama çok sorun değil
- yeni çıktığı için biraz belirsiz durumda

+ 500cc motor ama tork muhteşem , ses çok iyi ,
+ fotoğraflardan daha heybetli
+ amortisörler işini yapıyor
+ koruma demiri , elcik korumalar gibi aksesuarlar olması avantajlı
+ sınıfındaki nc750 - 650 versys - tenere - dl 650 arasındaki en ucuz motor olması

yıl sonuna doğru bu sınıftan bir motor alacağım , fiyat bu seviyede olursa ve sorun çıkarmıyorsa kesinlikle güçlü bir alternatif
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
bu arka frenlerin yok gibi olması olayı euro4 olarak gelen tüm motorlarda var. bu acaba sistemin getirdiği bir şey mi merak ediyorum. nerde bi euro4 absli motor varsa herkes arka fren yok diyor. dominar400, pulsar200ns, duke390, trk502 vs.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Arkadaşlar benim arka fren 200 km'den sonra biraz daha toparladı. Şu anda ilk aldığımdaki gibi tepkisiz değil. Çok iyi de değil ama yeterli diyebilirim. Zaten ön frenin verdiği güven arkayı aklıma pek getirmiyor.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
Arkadaşlar benim arka fren 200 km'den sonra biraz daha toparladı. Şu anda ilk aldığımdaki gibi tepkisiz değil. Çok iyi de değil ama yeterli diyebilirim. Zaten ön frenin verdiği güven arkayı aklıma pek getirmiyor.

Belki de sen biraz arka frene alışmaya başladın :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Sitesinden baktım da Ankara bayisi hiçbilmediğimiz bir yer ve motosiklet camiasıyla alakasız bir noktada, Aydınlıkevler'de. Burası genelde otomobil galerilerinin olduğu bir muhit. Ankara Bayisine gidip gören var mı ? getirmişler mi bu modeli ya da başka Benelli modellerini ?
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Sitesinden baktım da Ankara bayisi hiçbilmediğimiz bir yer ve motosiklet camiasıyla alakasız bir noktada, Aydınlıkevler'de. Burası genelde otomobil galerilerinin olduğu bir muhit. Ankara Bayisine gidip gören var mı ? getirmişler mi bu modeli ya da başka Benelli modellerini ?

TRK502 gelmedi ancak önümüzdeki hafta gelecek diye biliyorum. TNT250'yi bu bayiden aldım. TNT25 vardı dün.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet değerli arkadaşlar,kullanıcılardan bol bol foto ve yorum bekliyoruz.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Ben motoru her gün 80 km kullanan biri olarak yakında bir inceleme / yorumlama videosu yapacağım. Ama işlerden vakit bulamıyorum. Memnuniyetim devam ediyor. Her geçen gün daha çok seviyorum motoru.

Bu arada tek eksiğim çantaydı ve onun da siparişini verdim. Kappa KGR52 GARDA. İnşallah memnun kalırım.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Ben motoru her gün 80 km kullanan biri olarak yakında bir inceleme / yorumlama videosu yapacağım. Ama işlerden vakit bulamıyorum. Memnuniyetim devam ediyor. Her geçen gün daha çok seviyorum motoru.

Bu arada tek eksiğim çantaydı ve onun da siparişini verdim. Kappa KGR52 GARDA. İnşallah memnun kalırım.

Hayırlı uğurlu olsun GIVI ile arasındaki fiyat farkı ne kadar ? İncelemeyi merakla bekliyoruz. Şuana kadar yazdığın yorumlar olumlu görünüyor. Yakıt tüketimi çok düşük geldi bana 4''ün üstünü bekliyordum ben.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Hayırlı uğurlu olsun GIVI ile arasındaki fiyat farkı ne kadar ? İncelemeyi merakla bekliyoruz. Şuana kadar yazdığın yorumlar olumlu görünüyor. Yakıt tüketimi çok düşük geldi bana 4''ün üstünü bekliyordum ben.

Ben 1000 lira civarına malettim. 150 civarı da Givi M5 Monokey tabla masrafı olacak. Givi TRK52 1400 küsür liraya ancak bulunabiliyor.

Bu arada Eski bir NC 750X ve güncel Xmax 250 sahibi olan bir arkadaşım bugün motoru 50 km kullandı. Boğaz geçti. Akşam onun da fikirlerini belirteceğim şu anda pek zamanım yok. Yalnızca şunu söyleyeyim fiyat performans olarak çok ideal olduğunu ve bu kadar beğeneceğini beklemediğini söyledi.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Ben 1000 lira civarına malettim. 150 civarı da Givi M5 Monokey tabla masrafı olacak. Givi TRK52 1400 küsür liraya ancak bulunabiliyor.

Bu arada Eski bir NC 750X ve güncel Xmax 250 sahibi olan bir arkadaşım bugün motoru 50 km kullandı. Boğaz geçti. Akşam onun da fikirlerini belirteceğim şu anda pek zamanım yok. Yalnızca şunu söyleyeyim fiyat performans olarak çok ideal olduğunu ve bu kadar beğeneceğini beklemediğini söyledi.

Markaya olan güvensizlik var maalesef herkes böyle düşünüyor biz kullanıcıları zamanla bu algıyı ön yargıyı yok edeceğiz en azından bi Honda'ya rakip olur da fiyatı indirirler biraz.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Arkadaşlar dediğim gibi uzun süre NC750X ve güncel olarak XMAX 250 kullanan bir arkadaşım bugün motoru 50 km. civarı test etti.

Düşünceleri;

- Sele çok iyi.
- Konfor olarak NC ile mukayese dahi edilemez. NC'den çok daha rahat. Bu kadarını beklemiyormuş.
- Oturuş pozisyonu güzel.
- Xmax genel olarak daha rahat.
- Amortisörler güzel.
- Virajlarda motor çizgisini bozmuyor. Baktığın yere gidiyor.
- Ön fren güzel. Arka fren hissiz. ABS hissiz.
- Motor gücü ve tepkisi NC gibi.
- Titreşim yok.
- Pegler biraz önde kalıyor. 1-2 cm geride olsa daha iyi olur.
- Sesi NC'ye göre daha güzel.
- Fiyat / Performans olarak rakipsiz.

Açıkçası tekrar büyük bir enduro motora dönmek istiyor ve bu motor kafasını karıştırdı. Anladığım kadarıyla alma ihtimali var. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Arkadaşlar dediğim gibi uzun süre NC750X ve güncel olarak XMAX 250 kullanan bir arkadaşım bugün motoru 50 km. civarı test etti.

Düşünceleri;

- Sele çok iyi.
- Konfor olarak NC ile mukayese dahi edilemez. NC'den çok daha rahat. Bu kadarını beklemiyormuş.
- Oturuş pozisyonu güzel.
- Xmax genel olarak daha rahat.
- Amortisörler güzel.
- Virajlarda motor çizgisini bozmuyor. Baktığın yere gidiyor.
- Ön fren güzel. Arka fren hissiz. ABS hissiz.
- Motor gücü ve tepkisi NC gibi.
- Titreşim yok.
- Pegler biraz önde kalıyor. 1-2 cm geride olsa daha iyi olur.
- Sesi NC'ye göre daha güzel.
- Fiyat / Performans olarak rakipsiz.

Açıkçası tekrar büyük bir enduro motora dönmek istiyor ve bu motor kafasını karıştırdı. Anladığım kadarıyla alma ihtimali var. :)

NC 750 ile eşdeğer görülmesi biraz aşırıya kaçabilir sonuçta biri 750cc diğeri 500cc ses konusunda fazlasıyla haklı. Konfor konusunu bilmem NC sürme şansım olmadı ama TRK 502 selesi çok rahat
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
NC 750 ile eşdeğer görülmesi biraz aşırıya kaçabilir sonuçta biri 750cc diğeri 500cc ses konusunda fazlasıyla haklı. Konfor konusunu bilmem NC sürme şansım olmadı ama TRK 502 selesi çok rahat

cc konusu doğru ama aralarında sadece 7 beygir fark var. NC mutlaka daha güçlü fakat 15.000 km NC kullanan biri bunu dediğine göre güç açısından benzer hissettiriyor olabilir. Ben de NC kullanmadığımdan pek yorum yapamadım.
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
358
cc konusu doğru ama aralarında sadece 7 beygir fark var. NC mutlaka daha güçlü fakat 15.000 km NC kullanan biri bunu dediğine göre güç açısından benzer hissettiriyor olabilir. Ben de NC kullanmadığımdan pek yorum yapamadım.

ben bir parantez açayım , bu his torktan geliyor ,
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Benelli nasıl Honda ya rakip oluyor ya da olabiliyor? Yapmayın be ya
Yeniyken herşey yenidir.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Benelli nasıl Honda ya rakip oluyor ya da olabiliyor? Yapmayın be ya
Yeniyken herşey yenidir.

Tüm motorlar birbirlerine bazı açılardan rakip olabilir hocam. Bu şekilde düz mantık değerlendirmemek gerek. Elbette NC ile kaliye kıyaslaması trk sahibi olarak bile yapmam ama bu 7000 lira daha ucuz bir motosiklet ve üstünde NC ye almaya kalksak 2500-3000 lira tutacak ekipmanla geliyor. Dolayısı ile aradaki fiyat farkı NC için değmeyebiliyor. Tıpkı benim için olduğu gibi. Ben de NC almaya niyetliydim ama görüşüm test sürüşünde bi anda değişti. İhtiyaçlara göre her motorun mantıklı olabileceğini düşünüyorum.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Arkadaşlar dediğim gibi uzun süre NC750X ve güncel olarak XMAX 250 kullanan bir arkadaşım bugün motoru 50 km. civarı test etti.

Düşünceleri;

- Sele çok iyi.
- Konfor olarak NC ile mukayese dahi edilemez. NC'den çok daha rahat. Bu kadarını beklemiyormuş.
- Oturuş pozisyonu güzel.
- Xmax genel olarak daha rahat.
- Amortisörler güzel.
- Virajlarda motor çizgisini bozmuyor. Baktığın yere gidiyor.
- Ön fren güzel. Arka fren hissiz. ABS hissiz.
- Motor gücü ve tepkisi NC gibi.
- Titreşim yok.
- Pegler biraz önde kalıyor. 1-2 cm geride olsa daha iyi olur.
- Sesi NC'ye göre daha güzel.
- Fiyat / Performans olarak rakipsiz.

Açıkçası tekrar büyük bir enduro motora dönmek istiyor ve bu motor kafasını karıştırdı. Anladığım kadarıyla alma ihtimali var. :)

Hocam arkadaşın tespitinde biraz tezat var sanki. Xmax nasıl rahat? Benim duyduğum kadarıyla sert ve bel ağrısı yapan bir yapısı var onun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst