- Katılım
- 30 May 2012
- Mesajlar
- 519
Riptalon kardeş,fotoda yan çanta taşıyıcı demirleri yok,böylemi satın aldın,yoksa çıkarttınmı ?
Öncelikle ilk mesajın için teşekkür ederim kardeşim. Yan çantaları kısa vadede almayacağım için demirleri çıkarttım. Çanta olmadan güzel görünmüyorlardı.
Bir güncelleme yapayım. Bugün 376 km'de benzin son çizgiye inince depoyu fulledim ve 14,74 litre yakıt aldı. Bu değer sonucu 3,90 l/100 km. civarı yakmış oldum. Beylikdüzü / Gürpınar civarını bilenler bilir. Bol yokuşlu ş.içi dar yollarda artçılı olarak bayağı kullandım. Normal kullanımımda biraz daha düşürebilirim. Rodajdan sonra da tüketim düşebilir. Fakat şu anda dahi memnunum. 4 litre benim için ideal.
Bu arada @motokeyf akşam farlar açık fotoğraf istemişti. Ben motorun fotoğrafı diye anladım ama aydınlattığı yeri de istiyor olabilir.