- Katılım
- 30 Eki 2016
- Mesajlar
- 3,351
Kitapçıkta 14/70 yazıyor diye hatırlıyordum.
Yinede sorun olmaz.
İnternetteki pdf dosya yanlış sanırım. Şuan lastik araştırıyorum 700-800 lira civarlarına bu lastiği buldum. Kullanıp memnun olan var mı ?
http://urun.n11.com/lastik/pirelli-rosso-corsa-2-140-70-17-110-70-17-on-arka-lastik-takimi-P170772620?cid=604001&gclid=CjwKEAjwh9PGBRCfso2n3ODgvUcSJAAhpW5owchVvSbOAnMW_ip_cq-sA5o_IMO44AUNQmOEpTH1PxoCG8zw_wcB&gclsrc=aw.ds