Dalgalansin onla ilgili bi derdim yokda stop etmesi normal değil bugün vale moto ya ugruycam bi çözüm olur inşallah
az evvel vale motoda MEhmet ustaya gosterdim motoru. müşürde arıza oldugunu soyleyip müşürü iptal etti. sonrasında dene bakalım yine stop etmen devam ederse garantiden oksijen sensoru isteyelim hallolur bilgisini aldım. yola çıktım eskisinden iyi duruma geldi fakat genede stop etme oalyı çözülmedi. ruhsatın fotoları atıp oksijen sensörü isteticem çok yakında sorun çözülcek hayırlısıyla.
Motor bi kendine gelsin içim rahat etsin biraz kendimce bişeler yapıp paylasicam inşallahbenelliyi pek bilmem kullanmadım çünki, bu motorlar enjeksiyonlu, karbüratörlü makinalarda jikle var ama bu motorlarda otomatik jikle olayı var bu dalgalanma normal ama kaç devir üzeri sizde sorun onu bilmiyorum, eski bir pulsar kullanıcısı olarak 1500-2000 devir arasında dalgalanması normal, üzeri sorundur, 2000 devir üzerinde dalgalanıyorsa bu rolanti sensörün de sıkıntı olabileceği olabir. şuan mt25 kullanıyorum onda da azda olsa dalgalanma var, sizdeki kullanıcıların devir dalgalanması kaç devir arasında bunu öğrenin ona göre sizinkinde sıkıntı var mı yok mu daha iyi ortaya çıkar. pulsar da yazılım atılarak bu dalgalanma engelleniyor ama bu 1500-2000 devir arası dalgalanma ne motora nede size bir zararı yok olması gereken normal bir durum.
Mehmet usta halleder şüphen olmasınTekerin düz bassın. Görsel paylaşın birazda canlansın buralar
Halleder etmesine de müşürü iptal etmesi doğru değil. Arızalıysa yenisi takarsın. Ha geçici olarak yapmıştır ona bir şey demem ama çözüm olmayacaksa neden iptal ediyor ? Ustaların bu tür icraatlarından hoşlanmıyorum.
Halleder etmesine de müşürü iptal etmesi doğru değil. Arızalıysa yenisi takarsın. Ha geçici olarak yapmıştır ona bir şey demem ama çözüm olmayacaksa neden iptal ediyor ? Ustaların bu tür icraatlarından hoşlanmıyorum.
Daha gelmiyor yahu. Trk 502'nin bile ne olacağı belli değil. Trk'yi geçtim, 2017 Tnt25'ten, 2016 Tnt25'in güncel fiyatından bile haber yok.
Ama gelirse 125'liğini getirirler. Malum, A1 ehliyet sınırı.
Bilgim yok, tahmin sadece.
Daha gelmiyor yahu. Trk 502'nin bile ne olacağı belli değil. Trk'yi geçtim, 2017 Tnt25'ten, 2016 Tnt25'in güncel fiyatından bile haber yok.
Ama gelirse 125'liğini getirirler. Malum, A1 ehliyet sınırı.
Bilgim yok, tahmin sadece.
A1 ehliyetinden dolayı 125 cc kesin olarak gelecektir 135cc getirmezler getirirlerse zaten akılsızlık olur gümrükten geri döner fiyatı ne olacak acaba var mı bi tahmin
Uzun süredir fotoğraf paylaşımı yapılmıyor nerde bu tnt 25 sevdalıları