Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2011
Mesajlar
23
Dalgalansin onla ilgili bi derdim yokda stop etmesi normal değil bugün vale moto ya ugruycam bi çözüm olur inşallah
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Dalgalansin onla ilgili bi derdim yokda stop etmesi normal değil bugün vale moto ya ugruycam bi çözüm olur inşallah

Stop etme durumu tüm motorlarda var ama bu tnt 25'te ilk bakımdan sonra sanki hemen hemen herkeste oldu %80 yazılım güncellemesi ile çözdü işi %20'de sensörler ile en yakın servise uğra ciddi bişey yoktur seninkinde de. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
19 Eki 2011
Mesajlar
23
az evvel vale motoda MEhmet ustaya gosterdim motoru. müşürde arıza oldugunu soyleyip müşürü iptal etti. sonrasında dene bakalım yine stop etmen devam ederse garantiden oksijen sensoru isteyelim hallolur bilgisini aldım. yola çıktım eskisinden iyi duruma geldi fakat genede stop etme oalyı çözülmedi. ruhsatın fotoları atıp oksijen sensörü isteticem çok yakında sorun çözülcek hayırlısıyla.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
az evvel vale motoda MEhmet ustaya gosterdim motoru. müşürde arıza oldugunu soyleyip müşürü iptal etti. sonrasında dene bakalım yine stop etmen devam ederse garantiden oksijen sensoru isteyelim hallolur bilgisini aldım. yola çıktım eskisinden iyi duruma geldi fakat genede stop etme oalyı çözülmedi. ruhsatın fotoları atıp oksijen sensörü isteticem çok yakında sorun çözülcek hayırlısıyla.

Mehmet usta halleder şüphen olmasın :) Tekerin düz bassın. Görsel paylaşın birazda canlansın buralar
 
Katılım
19 Eki 2011
Mesajlar
23
benelliyi pek bilmem kullanmadım çünki, bu motorlar enjeksiyonlu, karbüratörlü makinalarda jikle var ama bu motorlarda otomatik jikle olayı var bu dalgalanma normal ama kaç devir üzeri sizde sorun onu bilmiyorum, eski bir pulsar kullanıcısı olarak 1500-2000 devir arasında dalgalanması normal, üzeri sorundur, 2000 devir üzerinde dalgalanıyorsa bu rolanti sensörün de sıkıntı olabileceği olabir. şuan mt25 kullanıyorum onda da azda olsa dalgalanma var, sizdeki kullanıcıların devir dalgalanması kaç devir arasında bunu öğrenin ona göre sizinkinde sıkıntı var mı yok mu daha iyi ortaya çıkar. pulsar da yazılım atılarak bu dalgalanma engelleniyor ama bu 1500-2000 devir arası dalgalanma ne motora nede size bir zararı yok olması gereken normal bir durum.
Motor bi kendine gelsin içim rahat etsin biraz kendimce bişeler yapıp paylasicam inşallah
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
79
Video atamadim ama ilk çalışmada devir dalgalanmasıni takip ettim. Çalışınca 2.000e çıkıyor, orada kalıyor sonra 1.500 e doğru azalıyor sabitliyor kendini.
Motoru servisten getirdigimden beri calistirinca benzin kokusu geliyor. Bugün uğramaya çalışacağım, bakalım derdimiz neymis...
Cuma günü hava tahminlerdeki gibi olursa İzmir'e kadar gezebildigim yerleri gezip pazar dönmeyi planlıyorum...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Mehmet usta halleder şüphen olmasın :) Tekerin düz bassın. Görsel paylaşın birazda canlansın buralar

Halleder etmesine de müşürü iptal etmesi doğru değil. Arızalıysa yenisi takarsın. Ha geçici olarak yapmıştır ona bir şey demem ama çözüm olmayacaksa neden iptal ediyor ? Ustaların bu tür icraatlarından hoşlanmıyorum.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Halleder etmesine de müşürü iptal etmesi doğru değil. Arızalıysa yenisi takarsın. Ha geçici olarak yapmıştır ona bir şey demem ama çözüm olmayacaksa neden iptal ediyor ? Ustaların bu tür icraatlarından hoşlanmıyorum.

Zamanında bende bir serviste çalıştım. Elektrik bölümünde, sensörü iptal etmesinin sebebi sürekli tekrar eden bir arızanın diğer sistemlere zarar vermemesi içindir. Parça değişince sensör yeniden takılır. Sonuçta algılayıcı bir parça. Atıyorum. Debriyaj sensörü arızalıydı. Stop etme sorunu buna dayalıydı benim TNT 25 te. İptal edildi. Bu sensörün görevi şudur ve her yeni motorda vardır. Motor un ateşleme sistemine motor viteste mi boşta mı onu bildirir. Sensör İptal edildiği zaman motorunuz viteste de olsa çalışmaya çalışır. Ve debriyaj çekili değilse doğal olarak stop eder :) Benim motorda Sensör iptal edildi yazılım atıldı. Stop etme sorunu kalmadı. Sonra da yeni yazılım atıldı.

Bende sensör bozuktu. Durum değişiklik gösterebilir tabi.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Halleder etmesine de müşürü iptal etmesi doğru değil. Arızalıysa yenisi takarsın. Ha geçici olarak yapmıştır ona bir şey demem ama çözüm olmayacaksa neden iptal ediyor ? Ustaların bu tür icraatlarından hoşlanmıyorum.

Sökmesi tabiki yanlış ama adam al dene demiş stop etmesi devam ederse farklı bi işlem yaparız demiş. Oksijen sensörü gibi
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Mehmet ustayı burada herkes çoğu kez övmüştür şikayet edene denk gelmedim ama illaki vardır o adam yaptığını biliyor o yüzden karışmamak lazım ustanın işine :) Böyle bi atasözü vardı Ustanın işine Baba'nın .... :) Tekeriniz düz bassın.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Bursa'daki kaza olabilir. Forumda konuşulmuştu, videoların kaldırılması rica edildi.
Ölen kişinin ailesi de videoyu paylaşanlara suç duyurusunda bulunacağını söylemişti sanırım.

Güzel görüntüler değil, bizim motorla da alakası yok. Siz de kaldırırsanız iyi olur.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
TNT 125 mi yoksa 135 mi gelecek arkadaşlar bilgisi olan var mı ? 125 modeli galiba çok az ülkeye gönderiliyor bizde o azlardan mıyız ?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Daha gelmiyor yahu. Trk 502'nin bile ne olacağı belli değil. Trk'yi geçtim, 2017 Tnt25'ten, 2016 Tnt25'in güncel fiyatından bile haber yok.

Ama gelirse 125'liğini getirirler. Malum, A1 ehliyet sınırı.
Bilgim yok, tahmin sadece.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Daha gelmiyor yahu. Trk 502'nin bile ne olacağı belli değil. Trk'yi geçtim, 2017 Tnt25'ten, 2016 Tnt25'in güncel fiyatından bile haber yok.

Ama gelirse 125'liğini getirirler. Malum, A1 ehliyet sınırı.
Bilgim yok, tahmin sadece.

2016 fiyatı 3294 dolar bi zam yapılmamış aslında olması gerekende bu diğer markalarda örnek alsa ne güzel olur :) Marka yerli olmadığı için 2017 model fiyatınmı fuara kadar unutun bence ki fuarda bile verecekleri cevap olabildiğince düşük fiyattan pazara sunacaz. TRK 502'nin fuara geleceği belli değil gelse bile o 2018 ürünü diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Daha gelmiyor yahu. Trk 502'nin bile ne olacağı belli değil. Trk'yi geçtim, 2017 Tnt25'ten, 2016 Tnt25'in güncel fiyatından bile haber yok.

Ama gelirse 125'liğini getirirler. Malum, A1 ehliyet sınırı.
Bilgim yok, tahmin sadece.

A1 ehliyetinden dolayı 125 cc kesin olarak gelecektir 135cc getirmezler getirirlerse zaten akılsızlık olur gümrükten geri döner fiyatı ne olacak acaba var mı bi tahmin
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Uzun süredir fotoğraf paylaşımı yapılmıyor nerde bu tnt 25 sevdalıları
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst