Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Veee bugün motoru satın aldım. :flower: Beyaz TNT 25...

Sigortayı yaptırdım. :cyclopsan

Sırada ruhsat plaka işlemleri kaldı. Yarın Cuma, yarın için randevu almayı başaramadım, sanırım Pazartesiye kaldı. :pale:

Salı günü de ehliyet için randevum var. Sonra bayram. :queen:

Hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim. Bayiden ne kadara satın aldın ? fiyatta bir değişiklik var mı ? Bide absli' modelin fiyatını neden beklemedin.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Veee bugün motoru satın aldım. :flower: Beyaz TNT 25...

Sigortayı yaptırdım. :cyclopsan

Sırada ruhsat plaka işlemleri kaldı. Yarın Cuma, yarın için randevu almayı başaramadım, sanırım Pazartesiye kaldı. :pale:

Salı günü de ehliyet için randevum var. Sonra bayram. :queen:

Hayırlı uğurlu olsun rengi senmi beyaz istedin yoksa bayide sadece o mu vardı siyah ve yeşil daha fazla tercih ediliyo bencede daha güzel :)
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Hepinize teşekkür ederim.

Benelli Ankara bayisi Vento Motors'dan aldım. Küçük bir ikram yaptı. 9500'e aldım.

Ellerinde beyaz ve yeşil vardı. Benim öncelikli tercihim taa en başından beri beyazdı. BENCE, motor beyaz olur. 😁

Bütçem absli modeli almaya yetmezdi. Bunun için limitlerimi zorladım.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Hepinize teşekkür ederim.

Benelli Ankara bayisi Vento Motors'dan aldım. Küçük bir ikram yaptı. 9500'e aldım.

Ellerinde beyaz ve yeşil vardı. Benim öncelikli tercihim taa en başından beri beyazdı. BENCE, motor beyaz olur.

Bütçem absli modeli almaya yetmezdi. Bunun için limitlerimi zorladım.

Hayırlı olsun herkes abs'liyi alamıyacak zaten adamlar 2016 modele aynen devam edecekler
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Resimler ne oldu yav :D Canlandır buraları :flower:

Kapali garajbenim degil kayinpederin yagmur soguk derken kilitledim kaldi 10 gundurortalama sadece araba ile gidiyorum.biraz iyilessin hava inanin koyacagim fotolari.kayin pederin evde biraz uzak gitmeye useniyorum inan ama soz cikarmasamda garajda foto ceker koyarim
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Kapali garajbenim degil kayinpederin yagmur soguk derken kilitledim kaldi 10 gundurortalama sadece araba ile gidiyorum.biraz iyilessin hava inanin koyacagim fotolari.kayin pederin evde biraz uzak gitmeye useniyorum inan ama soz cikarmasamda garajda foto ceker koyarim

Kayın peder arada gizli gizli kaçamak yapmıyordur inşallah :) Malum motor çok çekici :)
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
:queen::bestmt::bestmt::queen:
Kayın peder arada gizli gizli kaçamak yapmıyordur inşallah :) Malum motor çok çekici :)

Valla oda benim gibi motor delisi binerse cani sagolsun. Bana kizini vermis ben motorumu esirgiyecegim. En azindan guvenilir elde diyekendimi tatmin ediyorum. Biniyomu acama bak icime suphe dustu babaaaaaaaa :pr:
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
:queen::bestmt::bestmt::queen:

Valla oda benim gibi motor delisi binerse cani sagolsun. Bana kizini vermis ben motorumu esirgiyecegim. En azindan guvenilir elde diyekendimi tatmin ediyorum. Biniyomu acama bak icime suphe dustu babaaaaaaaa :pr:

Km takibi yap :D Kayın peder biniyosa gençlere eğitimde veriyordur :D
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Kayın peder arada gizli gizli kaçamak yapmıyordur inşallah :) Malum motor çok çekici :)

:queen::bestmt::bestmt::queen:

Valla oda benim gibi motor delisi binerse cani sagolsun. Bana kizini vermis ben motorumu esirgiyecegim. En azindan guvenilir elde diyekendimi tatmin ediyorum. Biniyomu acama bak icime suphe dustu babaaaaaaaa :pr:


Kardeşim bence fotoğraf beklentisinden dolayı seni motorun yanına yollamaya çalışıyorlar :bounce:

Boşver kafasına göre takılsın hafta sonu gezsin istediği kadar. :wiinkk: Ben geçen yıl sağlık sorunları nedeniyle kaybettim kayınpederi şimdi bunları okuyunca olsaydı da motoru hiç geri vermeseydi diyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Kardeşim bence fotoğraf beklentisinden dolayı seni motorun yanına yollamaya çalışıyorlar :bounce:

Boşver kafasına göre takılsın hafta sonu gezsin istediği kadar. :wiinkk: Ben geçen yıl sağlık sorunları nedeniyle kaybettim kayınpederi şimdi bunları okuyunca olsaydı da motoru hiç geri vermeseydi diyorum...

Başın sağolsun kardeş büyüklerimiz başımızda olsunda gerisinin pek önemi yok binende yabancı değil zaten arkadaşlar muhabbetine konuşuyorlar :) Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Kardeşim bence fotoğraf beklentisinden dolayı seni motorun yanına yollamaya çalışıyorlar :bounce:

Boşver kafasına göre takılsın hafta sonu gezsin istediği kadar. :wiinkk: Ben geçen yıl sağlık sorunları nedeniyle kaybettim kayınpederi şimdi bunları okuyunca olsaydı da motoru hiç geri vermeseydi diyorum...

Haklisin allah korusun birde kayin babami cok severim babam gibidir.alsin isterse vursun ama ona bisey olmasin.tamm soz bu hafta gidip sizin icin foto cekecegim.
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Haklisin allah korusun birde kayin babami cok severim babam gibidir.alsin isterse vursun ama ona bisey olmasin.tamm soz bu hafta gidip sizin icin foto cekecegim.

Bencede paylaş hem buralar canlanır biraz 302R ve trk 502 konuları açılınca buralar bir hayli unutuldu benelli facebook sayfasına bile artık fotoğraf gönderen yok :) İşleri kesat adamların
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
302 502 diye diye gidiyoruz ama bence 502 2018de gelecektir :) bu arada tnt 125 veya 135 hakkında bilgisi olan var mı gelecek mi yani birde fiyat ortalaması ne olur
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
302 502 diye diye gidiyoruz ama bence 502 2018de gelecektir :) bu arada tnt 125 veya 135 hakkında bilgisi olan var mı gelecek mi yani birde fiyat ortalaması ne olur

Kuba reklam videosunu yayınladı bayilerde de katalogta özellikleri yazıyor fiyatı yazıyormuy du hatırlamıyorum ama biraz uygun olursa şu gereksiz ses yapan çin motorları biraz azalabilir.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Tnt125 güzel olmuş, beklediğimden şekil duruyor. Egzoz da iyiymiş.

Benim dandik akü(Maltepe servis olaylarını hatırlayanlar bilir) her soğukta korkutuyor. İşe giderken ve işten dönerken ara sıra tekliyordu. Hiç çalışmayacak diye korkuyorum ama bugün kar yağarken bile çalıştı.

Rosso 2'lerden hala çok memnunum. Bugün sağanakta/karda yine hiç kaymadı(dikkatli sürmenin de katkısı var tabi). Köprülerde yandan vuran rüzgar çok korkutsa da başıma bir şey gelmedi. 120km/h'e çıktığım da oldu.
Ama frenler gittikçe kötüleşiyor. Ya hava yaptılar ya da balatalar bitik. Arka fren önden daha iyi tutuyor neredeyse. Ön frenin tutması için asılmam gerekiyor, maneti elciğe kadar çekebiliyorum. 7000 bakıma az kaldı diye idare ediyorum şimdilik.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Tnt125 güzel olmuş, beklediğimden şekil duruyor. Egzoz da iyiymiş.

Benim dandik akü(Maltepe servis olaylarını hatırlayanlar bilir) her soğukta korkutuyor. İşe giderken ve işten dönerken ara sıra tekliyordu. Hiç çalışmayacak diye korkuyorum ama bugün kar yağarken bile çalıştı.

Rosso 2'lerden hala çok memnunum. Bugün sağanakta/karda yine hiç kaymadı(dikkatli sürmenin de katkısı var tabi). Köprülerde yandan vuran rüzgar çok korkutsa da başıma bir şey gelmedi. 120km/h'e çıktığım da oldu.
Ama frenler gittikçe kötüleşiyor. Ya hava yaptılar ya da balatalar bitik. Arka fren önden daha iyi tutuyor neredeyse. Ön frenin tutması için asılmam gerekiyor, maneti elciğe kadar çekebiliyorum. 7000 bakıma az kaldı diye idare ediyorum şimdilik.

Frenler önemli dostum yağışlı havalarda lastiğe güvenip 120yi falan bulma kazaya sebebiyetir bu. TNT 125'i hakikatten iyi yapmışlar beklemiyordum bu kadar şekil duracağını umarım bazı arkadaşların dediği giib abuk subuk motorları kaldırır piyasadan bi nebzede olsa
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Düşük cc olarak harika bi alternatif bence fiyatı uygun olursa çok süper olacak diye düşünüyorum
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
22
Merhaba Arkadaşlar ,

TNT 600 'e geçeceğim için motorumu satışa çıkarıyorum.
Siyah - 6200 km'de hiçbir sorunu yoktur.Çiziksiz
Tüm Bakımları yapıldı.Yazılımı Güncel.

Çift Koruma Takozu ( Sol Takoz %5 Zarar gördü - Sürüklendim bir kez ancak hasar yok) Alıcı arkadaşlara detay anlatırım.
Michelin Pilot Road 4 120 ön /170 arka
Rizoma Katlanır Kırmızı Manetler

Özelden ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Merhaba Arkadaşlar ,

TNT 600 'e geçeceğim için motorumu satışa çıkarıyorum.
Siyah - 6200 km'de hiçbir sorunu yoktur.Çiziksiz
Tüm Bakımları yapıldı.Yazılımı Güncel.

Çift Koruma Takozu ( Sol Takoz %5 Zarar gördü - Sürüklendim bir kez ancak hasar yok) Alıcı arkadaşlara detay anlatırım.
Michelin Pilot Road 4 120 ön /170 arka
Rizoma Katlanır Kırmızı Manetler

Özelden ulaşabilirsiniz.

Fiyat nedir dostum ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst