- Katılım
- 24 Mar 2015
- Mesajlar
- 345
Veee bugün motoru satın aldım. :flower: Beyaz TNT 25...
Sigortayı yaptırdım. :cyclopsan
Sırada ruhsat plaka işlemleri kaldı. Yarın Cuma, yarın için randevu almayı başaramadım, sanırım Pazartesiye kaldı.ale:
Salı günü de ehliyet için randevum var. Sonra bayram. :queen:
Hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim. Bayiden ne kadara satın aldın ? fiyatta bir değişiklik var mı ? Bide absli' modelin fiyatını neden beklemedin.