Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Teşekkür ederim :)

senin için en ucuzlarını buldum ben aldığımda daha pahalıydı bence indirime girmişken al gerçi 20 günden önce elinde olmuyor ama olsun :queen:
araç üzerindede en kısa sürede araç üzerindeki resimleri paylaşırım.gerçi neden bu güne kadar hiç resmini çekmemişim anlam veremedim :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Lastik konusunda hala karar verememiş olanlar için aşağıda linkini vereceğim lastiği önereyim.

http://moto.michelin.com/DC/en/tyres/KTM/200%20Duke/2016.html
(Umarım linki ekleyebilmişimdir.)

KTM Duke 200 ila 390 serileri tarz, kullanım şekli ve lastik ebadı olarak aynı.

Ben epey araştırdıktan sonra Michelin Pilot Power lastikte karar kılmıştım. Sonrasında yukarıdaki sayfayı buldum. Benim önceliğim, ıslak performansı (Ankara'da hala tek damla yağmamış bile olsa da bunun baharı var, yazın çiçek sulaması var), viraj güvenliği, frenaj ve kısa mesafede çabuk kendine gelmesi idi...
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Arkadaşlar fiyatlar eklenmiş hatırladığım kadarıyla dolardan dolayı adamları etkileyen bişey yok aynı fiyattan sunmuşlar 2016 modelleri lakin bir konu dikkatimi çekti rksmotor.com.tr adresinde cıtyblade modelinin fiyatını açıklanmış geçen sene 5.900 küsür olan model 8.203 tl olmuş euro adı altında demek oluyor ki euro 4teki emisyonların karşılığı olarak her modele en az 2000 tl fark gelecek avrupa standartları diye diye sömürdüler bizi
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Verilen fiyat 2016 fiyati 2017 icin yakinda ibaresi var. Eger dedigin gibi ise ozaman tnt25 lastik ve abs fiyati ile 2binden fazla olacaktir. Hadi gecmis olsun hepimize
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
@huduni
Pilot Power 2CT'nin bize uyan ebatları Türkiye'de yok. Varsa da ben bulamadım.

@haydabre
Siteye gene 3300$ yazmışlar ama bayiler o fiyattan mı satacak acaba. Yoksa sene başındaki 9700TL'lik fiyattan devam mı edecekler.
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
@pea

Ön:
http://www.motolastik.com/michelin-pilot-power-110-70zr17-54w-pmu26720

Arka:
http://www.motolastik.com/michelin-pilot-power-150-60zr17-66w-pmu26717

Ellerinde var gibi görünüyor.

@Serdar35

ABS ve lastik farkının 2bin olması bence çok fazla. 1000 lira makul olur. Bunun için kafamdan şöyle basit bir hesap yaptım. Yukarıda linkini verdiğim lastik bedeli 800 lira tutmuyor. Ki bu son kullanıcı fiyatı. Motorun üstündeki lastiklerin bedelini 300 lira kabul etsek fark 500 olmaz. Bi de bunu fabrikanın aldığını düşünürsek, maliyet farkı olsa olsa 300 hadi bilemedin 400 lira olur. ABS maliyetinin de firmaya 100 yüroyu geçeceğini sanmıyorum. Tabi bunlar benim zannım. :)
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Şimdi siteye girdim 2016 model için 3294 dolar derken euro emisyon zamazingosu şubatta belli olacak sanırım.

Şimdiden motorun fiyatı 10000 liradan verenler varken 2017 modelin kaç lira olacağını kestiremiyorum.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
@pea

Ön:
http://www.motolastik.com/michelin-pilot-power-110-70zr17-54w-pmu26720

Arka:
http://www.motolastik.com/michelin-pilot-power-150-60zr17-66w-pmu26717

Ellerinde var gibi görünüyor.

@Serdar35

ABS ve lastik farkının 2bin olması bence çok fazla. 1000 lira makul olur. Bunun için kafamdan şöyle basit bir hesap yaptım. Yukarıda linkini verdiğim lastik bedeli 800 lira tutmuyor. Ki bu son kullanıcı fiyatı. Motorun üstündeki lastiklerin bedelini 300 lira kabul etsek fark 500 olmaz. Bi de bunu fabrikanın aldığını düşünürsek, maliyet farkı olsa olsa 300 hadi bilemedin 400 lira olur. ABS maliyetinin de firmaya 100 yüroyu geçeceğini sanmıyorum. Tabi bunlar benim zannım. :)

Hesapta hemen hemen ayniyiz. Sunu demek istedim rks de model 2000 tl euro4 yuzunden zam yedigini gorduk ona tahminen 2000 eklenir diye dusunduk. Zaten senin hesabinla 800 lastik 400 de abs euro4 de 800 ila 1000 arasi deisse 2000i buluyor.bunu tavandan bahsediyoruz. Max olarak tabi bunlar tahmin.en assagi fiyatla cikmasi temennimiz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

Buarada firmalar devamli girip nabiz yoklamasi yapiyorlardir muhakkak bizde elimizden geldigi kadar fiyatlardan bahsetmesek iyi olacak sanirim diye dusunuyorum. Insallah abrtmazlarda benelli piyasaya iyice tutunur
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
@huduni
Bunlar sanırım 2CT olan model değil. 2CT çift hamurlu model, yanlar yumuşak, ortası kısmen sert hamur oluyor.
Ama bunlar da iyidir. Rosso 2'ye alternatif lastikler, aklımızda olsun.

Bir de emin olun fabrika çıkışı lastikler 300TL'ye yaklaşmıyor bile.
Örnek: https://www.alibaba.com/showroom/motorcycle-tyre-140%252f70--17.html

ABS'nin sırf parça maliyeti 100€ vardır. Fren sistemine valfler ve ABS kontrol ünitesi ekleniyor. Kontrol ünitesini de büyük olasılıkla iyi bir firmadan, iyi bir fiyata alırlar. Kendileri yapıp riske girmez.
Güzel lastik + ABS için 2000TL bence makul. Duke 200'de sadece ABS için 3000TL fiyat farkı vardı mesela.
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
@huduni
Bunlar sanırım 2CT olan model değil. 2CT çift hamurlu model, yanlar yumuşak, ortası kısmen sert hamur oluyor.
Ama bunlar da iyidir. Rosso 2'ye alternatif lastikler, aklımızda olsun.

Burada bir karmaşa var. Bildiğim kadarıyla ve şimdi kendi sitesinden de kontrol ettim , Pilot Power larda , 2CT olanının dışında 150/60/17 ölçüleri yok. Yani yurtdışında da yok üretimi yok.

Motolastik.com ya sitesinde bir yanlışlık yaptı ya da o lastikler 2CT çift hamurlu model.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Euro 4 konusuna açıklık getireyim arkadaşlar euro 4te emisyon değerleri sebebiyle bazı parçalar değişmek zorunda avrupa standarlarına göre o parçalarda birinden duyduğum kadarı ile ortalama olarak 2000 tl fark yaratıyor duyduğum biride konuya hakim ve sallayan biri değil bu euro 4 diğer markalar içinde geçerli biz motor kullanıcılarına çok geçmiş olsun.
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
@pea

Ben o minik detayı atlamışım. :D

@Akhunturk

Umarım haklısındır.

Yarın Ankara'da bu lastiği satabileceğini düşündüğüm bir kaç yeri arayıp fiyat alasım var. Bakalım ne olacak.

@Ruling

Bunlar hep pazarlama taktiği. Arabalar da Euro3'ten Euro4'e geçti. Hatta bazı araba üreticileri Euro5 uyumluluğu olduğunu bile söylüyor ki fiyatlarına yansıyan bişi olmadı gibi hatırlıyorum. Euro4'ün 3'e göre farkı, daha sessiz egzoz, ABS ve egzoz emisyonlarında kısıtlamalar. Motor haritasında düzeltme, egzoz değişimi ve ABS ilavesi dışında bişi gerektiğini söyleyecek olana inanmam mümkün değil.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
@pea

Ben o minik detayı atlamışım. :D

@Akhunturk

Umarım haklısındır.

Yarın Ankara'da bu lastiği satabileceğini düşündüğüm bir kaç yeri arayıp fiyat alasım var. Bakalım ne olacak.

@Ruling

Bunlar hep pazarlama taktiği. Arabalar da Euro3'ten Euro4'e geçti. Hatta bazı araba üreticileri Euro5 uyumluluğu olduğunu bile söylüyor ki fiyatlarına yansıyan bişi olmadı gibi hatırlıyorum. Euro4'ün 3'e göre farkı, daha sessiz egzoz, ABS ve egzoz emisyonlarında kısıtlamalar. Motor haritasında düzeltme, egzoz değişimi ve ABS ilavesi dışında bişi gerektiğini söyleyecek olana inanmam mümkün değil.

@Ruling euro4 demek emisyon değerleri ile alakalı bir durumdur motorun çıkardığı duman ses vs. vs diye sıralanır arkadşalar onlardan bahsetmiş heralde bide abs eklenmesi gerekir arabalar 3 4'den dörde geçerken zaten absliydi bunlara abs eklenirse zaten 1000 lira fark eder ee lastik vs. derken 1.500 diye bekliyorum ben.
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Veee bugün motoru satın aldım. :flower: Beyaz TNT 25...

Sigortayı yaptırdım. :cyclopsan

Sırada ruhsat plaka işlemleri kaldı. Yarın Cuma, yarın için randevu almayı başaramadım, sanırım Pazartesiye kaldı. :pale:

Salı günü de ehliyet için randevum var. Sonra bayram. :queen:
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Veee bugün motoru satın aldım. :flower: Beyaz TNT 25...

Sigortayı yaptırdım. :cyclopsan

Sırada ruhsat plaka işlemleri kaldı. Yarın Cuma, yarın için randevu almayı başaramadım, sanırım Pazartesiye kaldı. :pale:

Salı günü de ehliyet için randevum var. Sonra bayram. :queen:

Hayirlisi olsu Allah kaza bela vermesin gule gule kullan.tekerin hep duz bassin
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
senin için en ucuzlarını buldum ben aldığımda daha pahalıydı bence indirime girmişken al gerçi 20 günden önce elinde olmuyor ama olsun :queen:
araç üzerindede en kısa sürede araç üzerindeki resimleri paylaşırım.gerçi neden bu güne kadar hiç resmini çekmemişim anlam veremedim :pr:

Resimler ne oldu yav :D Canlandır buraları :flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst