yeni gelecek olan modeller için lastik hakkında net bilgisi olan var mı bayilerle falan muhabbeti olan arkadaşlar kesin bilgi verirse sevinirim
Ne olursa olsun cordial olmasin
yeni gelecek olan modeller için lastik hakkında net bilgisi olan var mı bayilerle falan muhabbeti olan arkadaşlar kesin bilgi verirse sevinirim
Iyi geceler arkadaslar. Servis bakim ucretini merak ettimde ortalama ne civarlarda cikiyor ?
Cumartesi Mehmet Usta'nın yanındaydım Vale Moto'da. Yağı ne koyalım dedi, dedim ustası sensin bana ipone motul ne dersen farketmez. Bu sefer Repsol koyuyorum dedi. Eyvallah dedim. Güncelleme atıldı, yağ filtresi değişti, yıkama alanı yapmışlar yeni, bi güzel yıkadılar işte zincir yağmala sağını solunu elden geçirme 130 lira verdim beyler. Çanta demiri felan takıldı ona çanta aparatlarını da taktılar,10-15 dakka sürdü o işlem de belki ona da işçilik eklemişlerdir. Yoksa ben de 100 civarı bekliyordum ama çanta aparatları yıkama eklenince, ee motor yıkatması yıkamacılarda 40 lira civarı olunca ben 130 a bayıla bayıla tamam dedim. İçirdikleri çaylar ve Mehmet Usta'nın sohbeti de ayrıca güzellikler. Vallahi ben memnunum kalkıp Üsküdar'dan gidiyorum ama 3000 sonra yine görüşürüz işallah diyip ayrıldık. O sırada yeni bir yeşil Tnt25 almış arkadaşla tanıştık. Ona da hayılı olsun motoru kazasız belasız sürüşler olsun buradan![]()
Soyle bi tnt25 bulsam ege bolgesinde uygun fiyatli ikinci el...rengi de siyah olsa gider alirim,ocakta da vergisini oderim![]()
Tnt25 sahipleri nasıl memnun musunuz motorlarınızdan. Tnt250 sahiplerinde şikayeti olanı görmedim.
Bu hafta honda msx sf almaya gidip işi bitirecektim ama bi bakayım dedim benelliye ve baya bir ilgimi çekti. Tnt250 yi 0km 14-15 bin tl bandında alabilirsem tnt250, olmadı tnt25 veya msx almayı düşünüyorum.
Cumartesi Mehmet Usta'nın yanındaydım Vale Moto'da. Yağı ne koyalım dedi, dedim ustası sensin bana ipone motul ne dersen farketmez. Bu sefer Repsol koyuyorum dedi. Eyvallah dedim. Güncelleme atıldı, yağ filtresi değişti, yıkama alanı yapmışlar yeni, bi güzel yıkadılar işte zincir yağmala sağını solunu elden geçirme 130 lira verdim beyler. Çanta demiri felan takıldı ona çanta aparatlarını da taktılar,10-15 dakka sürdü o işlem de belki ona da işçilik eklemişlerdir. Yoksa ben de 100 civarı bekliyordum ama çanta aparatları yıkama eklenince, ee motor yıkatması yıkamacılarda 40 lira civarı olunca ben 130 a bayıla bayıla tamam dedim. İçirdikleri çaylar ve Mehmet Usta'nın sohbeti de ayrıca güzellikler. Vallahi ben memnunum kalkıp Üsküdar'dan gidiyorum ama 3000 sonra yine görüşürüz işallah diyip ayrıldık. O sırada yeni bir yeşil Tnt25 almış arkadaşla tanıştık. Ona da hayıllı olsun motoru kazasız belasız sürüşler olsun buradan , bir de illaki birisi lastik hediye etsin kardeşime yılbaşı hediyesi dedesi kuzeni komşusuTadından yiyemesin o zaman
![]()
Vallaben vok menmunum lastik dışında manet ve aynalarida degistim tam zevkime gore oldu. Devirli kullaniyorum sesi hosuma gittiginden azicik fazla yakiyor kullanimimdan kaynakli.zevkli gosterisli makine.2 aracim var biri sehir ici 100 luk cub cin mali bide tnt25 var.tnt25 ten inip cine binince, attan inip essege binmis gibi oluyorum. :queen:
Serdar Bey,
Manet ve aynaları bizimle paylaşır mısınız ?
İllakiki işçilik almıştır tekrardan ama çok bişey tutmamış çanta taktırdın mı yoksa daha alacak mısın ?
Tabi paylasirim ama kis icin kapattim garaja yakinda yagmurlar bitsin ciksin cikarinca paylasirim. Rizoma ayna italyan bayrakli manet kabartmali benelli logo ve bayragi var birkac gune paylasirim
Özellikle nereden aldığınızı da belirtirsenizBen debriyaj manetini bahçede yan yatırıp kırdım. İlk aldığım zamandan bir katlanır manet vardı. Onu taktım. Akraba evliliği oldu
Fren maneti farklı debriyaj maneti farklı
![]()