Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eki 2011
Mesajlar
23
Iyi geceler arkadaslar. Servis bakim ucretini merak ettimde ortalama ne civarlarda cikiyor ?
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
79
Soyle bi tnt25 bulsam ege bolgesinde uygun fiyatli ikinci el...rengi de siyah olsa gider alirim,ocakta da vergisini oderim:)
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Iyi geceler arkadaslar. Servis bakim ucretini merak ettimde ortalama ne civarlarda cikiyor ?

Ufak bakım ise 100TL civarıdır. Biraz size bağlı ne kadar tutacağı.
1 litre yağ konacak. Castrol de koydurabilirsiniz, Motul de. 30TL de tutabilir, 60TL de. Yağı kendiniz de götürebilirsiniz.
Yağ filtresini orijinailyle değiştirirseniz 40TL miydi neydi. KMA'nınki 15TL. Değiştirmemeyi de uygun görebilirsiniz.
+ işçilik, zincir ayarı 25-30TL.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Cumartesi Mehmet Usta'nın yanındaydım Vale Moto'da. Yağı ne koyalım dedi, dedim ustası sensin bana ipone motul ne dersen farketmez. Bu sefer Repsol koyuyorum dedi. Eyvallah dedim. Güncelleme atıldı, yağ filtresi değişti, yıkama alanı yapmışlar yeni, bi güzel yıkadılar işte zincir yağmala sağını solunu elden geçirme 130 lira verdim beyler. Çanta demiri felan takıldı ona çanta aparatlarını da taktılar,10-15 dakka sürdü o işlem de belki ona da işçilik eklemişlerdir. Yoksa ben de 100 civarı bekliyordum ama çanta aparatları yıkama eklenince, ee motor yıkatması yıkamacılarda 40 lira civarı olunca ben 130 a bayıla bayıla tamam dedim. İçirdikleri çaylar ve Mehmet Usta'nın sohbeti de ayrıca güzellikler. Vallahi ben memnunum kalkıp Üsküdar'dan gidiyorum ama 3000 sonra yine görüşürüz işallah diyip ayrıldık. O sırada yeni bir yeşil Tnt25 almış arkadaşla tanıştık. Ona da hayıllı olsun motoru kazasız belasız sürüşler olsun buradan , bir de illaki birisi lastik hediye etsin kardeşime yılbaşı hediyesi dedesi kuzeni komşusu :) Tadından yiyemesin o zaman :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
85
Cumartesi Mehmet Usta'nın yanındaydım Vale Moto'da. Yağı ne koyalım dedi, dedim ustası sensin bana ipone motul ne dersen farketmez. Bu sefer Repsol koyuyorum dedi. Eyvallah dedim. Güncelleme atıldı, yağ filtresi değişti, yıkama alanı yapmışlar yeni, bi güzel yıkadılar işte zincir yağmala sağını solunu elden geçirme 130 lira verdim beyler. Çanta demiri felan takıldı ona çanta aparatlarını da taktılar,10-15 dakka sürdü o işlem de belki ona da işçilik eklemişlerdir. Yoksa ben de 100 civarı bekliyordum ama çanta aparatları yıkama eklenince, ee motor yıkatması yıkamacılarda 40 lira civarı olunca ben 130 a bayıla bayıla tamam dedim. İçirdikleri çaylar ve Mehmet Usta'nın sohbeti de ayrıca güzellikler. Vallahi ben memnunum kalkıp Üsküdar'dan gidiyorum ama 3000 sonra yine görüşürüz işallah diyip ayrıldık. O sırada yeni bir yeşil Tnt25 almış arkadaşla tanıştık. Ona da hayılı olsun motoru kazasız belasız sürüşler olsun buradan :)

Ben yanılmıyorsam zamanında bakım için 120 lira fiyat almıştım vale motor'dan.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
4 bin bakımında 100 lira ödemiştim Aslan motorda.

7 bin bakımı daha kapsamlı olacak sanırım. Bakalım ona kaç lira vericez.

Bu arada gece yine zam geliyormuş benzin ile motorine depoları 5 lira olmadan fulleyelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2016
Mesajlar
55
Tnt25 sahipleri nasıl memnun musunuz motorlarınızdan. Tnt250 sahiplerinde şikayeti olanı görmedim.

Bu hafta honda msx sf almaya gidip işi bitirecektim ama bi bakayım dedim benelliye ve baya bir ilgimi çekti. Tnt250 yi 0km 14-15 bin tl bandında alabilirsem tnt250, olmadı tnt25 veya msx almayı düşünüyorum.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Tabii ki Grom :queen:
MSX 125'i çok seviyorum ben. Para bol olsa, garajlı evim olsa, şehir içinde gezinmek için 2. motor olarak alırdım.

Şehir içinde kullanacaksanız, ilk motorunuzsa ve boyunuz da kısaysa Msx125 güzel başlangıç motorudur bana göre. Tnt250 200 kiloya yakın, Grom ise 100 kilo.
Bence ilk motor olarak Grom alın. Hevesinizi alana kadar, iyice öğrenene kadar kullanın. Sonra büyük motora geçersiniz.
 
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
76
Tnt25 sahipleri nasıl memnun musunuz motorlarınızdan. Tnt250 sahiplerinde şikayeti olanı görmedim.

Bu hafta honda msx sf almaya gidip işi bitirecektim ama bi bakayım dedim benelliye ve baya bir ilgimi çekti. Tnt250 yi 0km 14-15 bin tl bandında alabilirsem tnt250, olmadı tnt25 veya msx almayı düşünüyorum.

Vallaben vok menmunum lastik dışında manet ve aynalarida degistim tam zevkime gore oldu. Devirli kullaniyorum sesi hosuma gittiginden azicik fazla yakiyor kullanimimdan kaynakli.zevkli gosterisli makine.2 aracim var biri sehir ici 100 luk cub cin mali bide tnt25 var.tnt25 ten inip cine binince, attan inip essege binmis gibi oluyorum. :queen:
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Cumartesi Mehmet Usta'nın yanındaydım Vale Moto'da. Yağı ne koyalım dedi, dedim ustası sensin bana ipone motul ne dersen farketmez. Bu sefer Repsol koyuyorum dedi. Eyvallah dedim. Güncelleme atıldı, yağ filtresi değişti, yıkama alanı yapmışlar yeni, bi güzel yıkadılar işte zincir yağmala sağını solunu elden geçirme 130 lira verdim beyler. Çanta demiri felan takıldı ona çanta aparatlarını da taktılar,10-15 dakka sürdü o işlem de belki ona da işçilik eklemişlerdir. Yoksa ben de 100 civarı bekliyordum ama çanta aparatları yıkama eklenince, ee motor yıkatması yıkamacılarda 40 lira civarı olunca ben 130 a bayıla bayıla tamam dedim. İçirdikleri çaylar ve Mehmet Usta'nın sohbeti de ayrıca güzellikler. Vallahi ben memnunum kalkıp Üsküdar'dan gidiyorum ama 3000 sonra yine görüşürüz işallah diyip ayrıldık. O sırada yeni bir yeşil Tnt25 almış arkadaşla tanıştık. Ona da hayıllı olsun motoru kazasız belasız sürüşler olsun buradan , bir de illaki birisi lastik hediye etsin kardeşime yılbaşı hediyesi dedesi kuzeni komşusu :) Tadından yiyemesin o zaman :)

İllakiki işçilik almıştır tekrardan ama çok bişey tutmamış çanta taktırdın mı yoksa daha alacak mısın ?
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Vallaben vok menmunum lastik dışında manet ve aynalarida degistim tam zevkime gore oldu. Devirli kullaniyorum sesi hosuma gittiginden azicik fazla yakiyor kullanimimdan kaynakli.zevkli gosterisli makine.2 aracim var biri sehir ici 100 luk cub cin mali bide tnt25 var.tnt25 ten inip cine binince, attan inip essege binmis gibi oluyorum. :queen:

Serdar Bey,

Manet ve aynaları bizimle paylaşır mısınız ?
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Benelli tornado 302 yi görünce motoru satmaya karar verdim. Çift silindir bir alet istiyorum artık:queen:
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
121
Merhaba.

"Motor mu? Çok tehlikeli. Aman uzak duriim." diyen biriydim. Ne olduysa üç yıldır ilgimi çekmeye yutup'ta videolarını izlemeye başladım. Ankara'da yaşıyorum. Bu sene (2016) okulların açıldığı ilk gün 10-15 dakikada evden işe gittiğim yolu 65 dakikada gidince "Motor alıcam ben." dedim. Hayatımda bisiklet bile kullanmamıştım. Önce kurs buldum, yazıldım. Ehliyet sınavına girdim, başarılı oldum. Bu arada da deli gibi hangi motor diye araştırdım.

Bilenlerin tavsiyesi, düşük hacimli bir motor ile başlanmasından yana olduğu için 125 si-si motorlara baktım, içime sinmedi. İhtiyaçlarımı sorguladım. İş-ev arasında kullanım, şehir içinde kıvraklık, gerektiğinde ani hızlanma ile mevcut araç trafiğinden sıyrılıp kaçma, hani belki arada kısa şehir dışı turları... 200-250 si-si hacmin benim ihtiyacımı göreceğini fark edip bu yönde araştırmalara başladım.

Kolay ikna olan biri değilimdir. Dibini dipçiğini araştırmadan kolay kolay karar vermem.

Uzatmiim. Sonuçta TNT 25'te karar kıldım.

13 Aralık tarihine sürücü belgesi için randevu aldım. O andan sonra motoru almayı planlıyorum. Şimdilik Ankara Vento Motors'da iki TNT 25 mevcut. Kısmetse alıcam birini.

Bu süre içinde kask, lastik konusunda da epey kafa patlattım.

TNT 25'e karar vermemde siz forum üyelerinin katkısı %50'dir. %20 Vento Motors, %30 da motorun kendisi etkendir.

Şimdilik merhaba demek istedim. Önümüzdeki günlerde fikirlerim ve tecrübelerimle katılım sağlamayı umuyorum...
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
İllakiki işçilik almıştır tekrardan ama çok bişey tutmamış çanta taktırdın mı yoksa daha alacak mısın ?

Çanta işyerinde duruyodu, pazartesi işe gelince taktım üstadım Kappa k42n. Sırıtmadı valla. Hatta hayretlere gark oldum ki bizim hanım beyendi yeni halini :) siyah çanta kırmızı reflektör motorun siyah kırmızılarına uymuşmuş. Hanımlarımız ve bakış açıları ne diyim, seneye kırmızı motosiklet boyu kendime alsam parlak parlak daha çok beyenicek heralse :)
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Tabi paylasirim ama kis icin kapattim garaja yakinda yagmurlar bitsin ciksin cikarinca paylasirim. Rizoma ayna italyan bayrakli manet kabartmali benelli logo ve bayragi var birkac gune paylasirim

Özellikle nereden aldığınızı da belirtirseniz :) Ben debriyaj manetini bahçede yan yatırıp kırdım. İlk aldığım zamandan bir katlanır manet vardı. Onu taktım. Akraba evliliği oldu :D Fren maneti farklı debriyaj maneti farklı :D
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Bahara doğru eğer elimden çıkarmazsam aslında bende kırmızı siyah elcik , kırmızı manet. Birde kırmızı siyah manet koruyucusu takmak istiyorum alet çok daha güzel görünecektir eminim ki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst