Bu gün tnt25 kullanıcısı biri ile karşılaştım, çok titrediğini ve km de 35kuruş yaktığını söyledi. Motosikletin ebadı-duruşu çok hoşuma gitti.
Bende henüz 400 kilometreyi devirdim.
Oldukça memnunum genel olarak, yalnız hararet çok hızlı bir şekilde 3. seviyeye geliyor.
Tamam istanbul trafiği için çok anormal değil ama havalar iyice ısınınca sorun yaratır mı emin olamıyorum.
Sizlerde de aynı durum var mı ?
Bir de aliexpress'ten çanta almayı düşünen var mı ? Ben bir süredir bakıyorum fakat, hangi çanta uygundur emin olamıyorum, bilgisi olan var mı ?
beni niye arayan soran yok acaba? 2 hafta oldu alalı? acaba ben mi aceleci davranıyorum? sizin ne kadar oldu alalı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------
benim depo üstü sağ plastikten ses geliyor. o kapaklar sökülüyor mu acaba? zırıl zırıl kafamı ütülüyor düşük devirlerde... :santa:
Selam arkadaşalar uzun süredir foruma yazmıyordum birşeyler karalayayım dedim,
Öncelikle şirinevler vale motodan memnun olan arkadaşlar var okuduğum kadarıyla. benim ise tatsız bir olayım oldu tüm firmaya bu durumu maletmek olmaz tabiki kendini bilmez bir usta yüzünden.neyseki yetkili fuat bey mağduriyetimi gidermek adına gerekenleri yaptı bir nebze de olsa tatlıya bağlanmış oldu durum diyebilirim.Kendisine burdan da teşekkür ediyorum.
Geçen hafta perşembe sabahı yagışlı hava da işe giderken bir kaza yaşadım.Size tavsiyem lastiklerinizi ilk imkan durumunuzda değiştirmeniz.yaptığım frenaj hiç bir şeye yaramadı motoru kaçırmak istedim yine tutunmadığı için lastikler kaçamadım ve yola sinyalsiz kontrolsuz hızla çıkan bir araca arkadan çarptım.bulunduğum yerdeki servise motoru bıraktım yedek parça konusunda çok kişi de soru işaretleri vardı keza bende de öyleydi fakat motoru bıraktığım günün ertesi usta raporu oluşturdu ve merkezden değişecek parçaları ve parça fiyatları istendi aynı gün tüm parçalara ait fiyatlar geldi.yani motorun anladığım kadarıyla genel merkezi olan Gaziantep de yedek parçaları stok olarak bulunduruluyor.dün sipariş verildi sanırım pazartesi ya da salı kargo gelmiş olur.
Parça fiyatlarını merak edenler için bir kaç örnek verecek olursam; ön far komple 360 tl, ön fren kolu 32 tl, direksiyon ( gidon) 180 tl benzin depo garenajları takım olarak değişiyor arkadaşlar onlarda 155 tl.
herkese keyifli sürüşler tekeriniz düz bassın.
Lastiklerinizi değiştirin !!
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------
Motorun ısınması trafik de kalındığın da hızlı oluyor gerçekten yaz sıcaklarında sağ bacak özellikle biraz pişecek gibi görünüyor.Ama fanlar da çalışma problemi olmadığı sürece bir sorun olmaz diye düşünüyorum.
Bu gün tnt25 kullanıcısı biri ile karşılaştım, çok titrediğini ve km de 35kuruş yaktığını söyledi. Motosikletin ebadı-duruşu çok hoşuma gitti.
merhaba bende bugün gittim baktım motora ama sanki cinli motor havası var gibi geldi bana bir inazuma kalitesi göremedim.
motoru kullanan kişiler memnun mu motorlardan ama internette sahibinden bakıyorum herkes 300 500 km sonra hemen satışa koymuşlar sorun nedir anlamadım. şimdi bende alacaktim kontrol ettim boyuma göre iyidi kontrol edebildim motoru hafifdi güzel ama çok ısınamadım markadan dolayı sanki nette satanları da görünce iyice tedirgin oldum fiyat olarak da 9750 tl istediler.
not : bu motor tek silindir ve 250 cc mi ? ben 25 lerin cift silindir sanıyordum.
Kamyonmu bu 35 yaksın. 1.5 ay dır kullanıyorum 70 tl şehir içi 400-450 km gidiyor.. 16-17 kurş- uzun yol 15 altında yakar.. Titreme teksilindire göre çok az var oda normal.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
motordan anlayan biri böyle komik yakıt tüketimi söylemez. Bilende konuşuyor bilmeyende
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------
Kendisi söyledi 35kuruş yaktığını. NE!!? diye tepki verdim. Valla 4 silindirli motor gibi yakıyor dedi. Alacaksan çift silindirlisini al, bunu önermem dedi. Şaştım kaldım, ktm var aklımda fiyatı fazla dedim ktm de titriyor önermem onu da dedi.
Var bir sıkıntısı usta çözemiyor, cihaz yok bağlanacak dedi. ''10km git ellerin uyuşuyor'' da dedi.
Şansı yok sanırım sahibinin diye düşündüm.
Teşekkür ederim.motorun parca kalitesi iyi duruyor aldığım hasar çarpma hızıma gore oldukça makul.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------
Tesekkur ederim. Kırılan parçaların fotoğrafını mi istediniz?
Kendisi söyledi 35kuruş yaktığını. NE!!? diye tepki verdim. Valla 4 silindirli motor gibi yakıyor dedi. Alacaksan çift silindirlisini al, bunu önermem dedi. Şaştım kaldım, ktm var aklımda fiyatı fazla dedim ktm de titriyor önermem onu da dedi.
Var bir sıkıntısı usta çözemiyor, cihaz yok bağlanacak dedi. ''10km git ellerin uyuşuyor'' da dedi.
Şansı yok sanırım sahibinin diye düşündüm.
Kendisi söyledi 35kuruş yaktığını. NE!!? diye tepki verdim. Valla 4 silindirli motor gibi yakıyor dedi. Alacaksan çift silindirlisini al, bunu önermem dedi. Şaştım kaldım, ktm var aklımda fiyatı fazla dedim ktm de titriyor önermem onu da dedi.
Var bir sıkıntısı usta çözemiyor, cihaz yok bağlanacak dedi. ''10km git ellerin uyuşuyor'' da dedi.
Şansı yok sanırım sahibinin diye düşündüm.