Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
Castrol 15-50+yağ filtresi 75tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------




Castrol 15-50+yağ filtresi 75tl. Siz nekadar verdiniz?

ben 110 ödedim. Vale moto.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------

Merhaba; Geçtiğimiz Cumartesi günü ilk servis için Vale Moto'ya gittim. Mehmet Usta çok ilgili ve alakalı bir ağabey. Başından sonuna elinden geldiğince sorularıma cevap verdi. Bakımdan sonra çok test etme şansım olmasa da, kafa grenajı sesinin azaldığını, zincir sesinin azaldığını söyleyebilirim. Servis için 110tl ödedim. Shell motor yağı kullanıldı. Repsol tercih ederseniz 170 tl lik bir fiyat çıkıyor. Gitmişken Kuyruk iptali, katlanır plakalık için yardım rica ettim montajı ücretsiz yaptı. Aynı şekilde çanta demiri de taktırdım çünkü yaz geldi yol yaptığımızda çantaya ihtiyaç duyacağız. Henüz çanta almadım ama en kısa zamanda alacağım. Bir kaç ilgimi çeken model var ali ekspresste. Türkiye'de çok pahalı buluyorum çanta fiyatlarını.

Plakalığı taktıktan sonra standart plaka gözüme dev gibi göründü. Vale Motor'da çalışan Eren kardeşim (Motoru alma sebebim sıcak yaklaşımı ve her türlü yardım teklifini yapması oldu.) küçük plakalık yaptıralım deyince hadi dedim. Plakacıya kadar bana eşlik etti. Plakacımız Şirinevler de Vip Plaka Olcay ağabey. 25 tl plaka ücreti dışında montaj ücreti almadı. (Yaklaşık 20 dakika sürdü). Yardımlarından dolayı ona da çok teşekkür ediyorum. Adresi: kocasinan cd. No:23 Şirinevler (Vale Motoya Çok Yakın) 0212 441 21 99

Aktaracaklarım bu kadar. Umarım yardımcı olabilmişizdir.

Bu arada lastik lazım a dostlar.

o3G7Bo.jpg


Motorun Standart Hali Budur.

o3G7G2.jpg


Kuyruk İptal Edildi, Katlanır Plakalık ve Çanta Demiri Takıldı.

y5Y4Ya.jpg




1v1d9D.jpg


Küçük Boy Plaka Takıldı.


Bir kaç küçük oynama ile daha yakışıklı görünüyor sanırım.
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
19
Castrol 15-50+yağ filtresi 75tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------




Castrol 15-50+yağ filtresi 75tl. Siz nekadar verdiniz?

İpone Stroke4 0W40 yağ + yağ filtresi = 180 TL ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------

Bu arada 440km oldu bi depo benzinle... 64.50 TL 'ye depoyu doldurdum az önce..
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Yakın bir arkadaşım benelli bayiliği almış ve servis hizmetide veriyor tnt 25'i gidip inceledim gerçekten göze güzel gelmesini bırak insanı etkiliyor arkadaşla konuştum model ve marka hakkında söylediği " Türkiye'ye gelen modellerin hiçbir kronik arızası çıkmadı şuana kadar parça kalitesi fiyatına göre mükemmel ve önümüzdeki yıl birçok model getirtileceği hakkında bilgi verdi " ve ben ilk defa ön sipariş alınan motor gördüm :queen:
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Yakın bir arkadaşım benelli bayiliği almış ve servis hizmetide veriyor tnt 25'i gidip inceledim gerçekten göze güzel gelmesini bırak insanı etkiliyor arkadaşla konuştum model ve marka hakkında söylediği " Türkiye'ye gelen modellerin hiçbir kronik arızası çıkmadı şuana kadar parça kalitesi fiyatına göre mükemmel ve önümüzdeki yıl birçok model getirtileceği hakkında bilgi verdi " ve ben ilk defa ön sipariş alınan motor gördüm :queen:

Arkadaşınıza bizden çok selam iletin lütfen. O da selamlarımızı merkezlerine iletsinler ve bu makinalara aksesuar getirsinler. Yazın neyse de kışa bu motorlardan hepimiz bronşit oluruz camsızlıktan ::xblink::
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Bizim motorun gidon dönüş açısı çok mu dar, bana mı öyle geldi?
Düşük hızda dönüşlerde oldukça zorlanıyorum, aralardan geçmeye korkuyorum.
Duke 200'ün gidonu bizimkinin neredeyse 2 katı dönüyor.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Bizim motorun gidon dönüş açısı çok mu dar, bana mı öyle geldi?
Düşük hızda dönüşlerde oldukça zorlanıyorum, aralardan geçmeye korkuyorum.
Duke 200'ün gidonu bizimkinin neredeyse 2 katı dönüyor.

Malesef dar. Aralarda çok sorun yaşamıyorum ama geri dönmem gereken dar yerlerde araba gibi ileri geri ileri geri yapmak biraz zorluyor
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
[/COLOR]
Ön far plastiğinden gelen sorunu çözdüm Şöyleki:Ön farı ve göstergeleri tutan yukaridaki alyan civatalarını söktüm bir de farin altindaki tek civatayı sökünce tüm far ve gösterge takımi aşağı indi .Sonra kontak anahtarınin altta kalan metal kısminın üzerine bir de sayaç ile farı birbirinden ayirdim sonra sayac ile farın birleşim yerine çift tarafli bant yapiştirdim .Ses kesildi kesin çözüm bu sekilde ,fotoğrafını cektim ama yüklemesini bilmiyorum.Yükleyebilirsem fotolara bir bakin derim.Uygulamasi oldukça kolay keşke daha önce yapsaymisim Selamlar.

Sana zahmet resimleri paylaşabilir misin bizimle, ben de yapmak istiyorum.
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
MlLq


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

MlLs


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Bugün satış temsilcisi aradı anket için .Hoşuma gitti doğrusu .Araba aldığımda bile kimse aramamıştı.Benelli kullanıcıları için iyi bir başlangıç.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
http://hizliresimyukle.com/image/MlLq

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

http://hizliresimyukle.com/image/MlLs

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Bugün satış temsilcisi aradı anket için .Hoşuma gitti doğrusu .Araba aldığımda bile kimse aramamıştı.Benelli kullanıcıları için iyi bir başlangıç.

beni niye arayan soran yok acaba? 2 hafta oldu alalı? acaba ben mi aceleci davranıyorum? sizin ne kadar oldu alalı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

benim depo üstü sağ plastikten ses geliyor. o kapaklar sökülüyor mu acaba? zırıl zırıl kafamı ütülüyor düşük devirlerde... :santa:
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
İstanbul'lular,

Bu Pazar bi buluşma organize etsek mi?

Katılabilecek durumda olanlar var mıdır?
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
http://hizliresimyukle.com/image/MlLq

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

http://hizliresimyukle.com/image/MlLs

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Bugün satış temsilcisi aradı anket için .Hoşuma gitti doğrusu .Araba aldığımda bile kimse aramamıştı.Benelli kullanıcıları için iyi bir başlangıç.

Beni de aradılar . Hatta 2. arayışları. ilkinde açamamıştım.

Kafadan gelen zırıltıdan bahsettim. Servisim ile hemen bağlantı kurmamı istediler.

ciddi anlamda çok hoşuma gitti
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
2
Bende henüz 400 kilometreyi devirdim.
Oldukça memnunum genel olarak, yalnız hararet çok hızlı bir şekilde 3. seviyeye geliyor.
Tamam istanbul trafiği için çok anormal değil ama havalar iyice ısınınca sorun yaratır mı emin olamıyorum.
Sizlerde de aynı durum var mı ?

Bir de aliexpress'ten çanta almayı düşünen var mı ? Ben bir süredir bakıyorum fakat, hangi çanta uygundur emin olamıyorum, bilgisi olan var mı ?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Benim motor da henüz 150 km'de. Yoğun trafikte dur kalk yapıyorsam fan sürekli çalışıyor.
En basit çözüm trafiğe girmemek ya da düşük devirde kullanmak.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Selam arkadaşalar uzun süredir foruma yazmıyordum birşeyler karalayayım dedim,
Öncelikle şirinevler vale motodan memnun olan arkadaşlar var okuduğum kadarıyla. benim ise tatsız bir olayım oldu tüm firmaya bu durumu maletmek olmaz tabiki kendini bilmez bir usta yüzünden.neyseki yetkili fuat bey mağduriyetimi gidermek adına gerekenleri yaptı bir nebze de olsa tatlıya bağlanmış oldu durum diyebilirim.Kendisine burdan da teşekkür ediyorum.
Geçen hafta perşembe sabahı yagışlı hava da işe giderken bir kaza yaşadım.Size tavsiyem lastiklerinizi ilk imkan durumunuzda değiştirmeniz.yaptığım frenaj hiç bir şeye yaramadı motoru kaçırmak istedim yine tutunmadığı için lastikler kaçamadım ve yola sinyalsiz kontrolsuz hızla çıkan bir araca arkadan çarptım.bulunduğum yerdeki servise motoru bıraktım yedek parça konusunda çok kişi de soru işaretleri vardı keza bende de öyleydi fakat motoru bıraktığım günün ertesi usta raporu oluşturdu ve merkezden değişecek parçaları ve parça fiyatları istendi aynı gün tüm parçalara ait fiyatlar geldi.yani motorun anladığım kadarıyla genel merkezi olan Gaziantep de yedek parçaları stok olarak bulunduruluyor.dün sipariş verildi sanırım pazartesi ya da salı kargo gelmiş olur.
Parça fiyatlarını merak edenler için bir kaç örnek verecek olursam; ön far komple 360 tl, ön fren kolu 32 tl, direksiyon ( gidon) 180 tl benzin depo garenajları takım olarak değişiyor arkadaşlar onlarda 155 tl.
herkese keyifli sürüşler tekeriniz düz bassın.
Lastiklerinizi değiştirin !!

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Motorun ısınması trafik de kalındığın da hızlı oluyor gerçekten yaz sıcaklarında sağ bacak özellikle biraz pişecek gibi görünüyor.Ama fanlar da çalışma problemi olmadığı sürece bir sorun olmaz diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Selam arkadaşalar uzun süredir foruma yazmıyordum birşeyler karalayayım dedim,
Öncelikle şirinevler vale motodan memnun olan arkadaşlar var okuduğum kadarıyla. benim ise tatsız bir olayım oldu tüm firmaya bu durumu maletmek olmaz tabiki kendini bilmez bir usta yüzünden.neyseki yetkili fuat bey mağduriyetimi gidermek adına gerekenleri yaptı bir nebze de olsa tatlıya bağlanmış oldu durum diyebilirim.Kendisine burdan da teşekkür ediyorum.
Geçen hafta perşembe sabahı yagışlı hava da işe giderken bir kaza yaşadım.Size tavsiyem lastiklerinizi ilk imkan durumunuzda değiştirmeniz.yaptığım frenaj hiç bir şeye yaramadı motoru kaçırmak istedim yine tutunmadığı için lastikler kaçamadım ve yola sinyalsiz kontrolsuz hızla çıkan bir araca arkadan çarptım.bulunduğum yerdeki servise motoru bıraktım yedek parça konusunda çok kişi de soru işaretleri vardı keza bende de öyleydi fakat motoru bıraktığım günün ertesi usta raporu oluşturdu ve merkezden değişecek parçaları ve parça fiyatları istendi aynı gün tüm parçalara ait fiyatlar geldi.yani motorun anladığım kadarıyla genel merkezi olan Gaziantep de yedek parçaları stok olarak bulunduruluyor.dün sipariş verildi sanırım pazartesi ya da salı kargo gelmiş olur.
Parça fiyatlarını merak edenler için bir kaç örnek verecek olursam; ön far komple 360 tl, ön fren kolu 32 tl, direksiyon ( gidon) 180 tl benzin depo garenajları takım olarak değişiyor arkadaşlar onlarda 155 tl.
herkese keyifli sürüşler tekeriniz düz bassın.
Lastiklerinizi değiştirin !!

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Motorun ısınması trafik de kalındığın da hızlı oluyor gerçekten yaz sıcaklarında sağ bacak özellikle biraz pişecek gibi görünüyor.Ama fanlar da çalışma problemi olmadığı sürece bir sorun olmaz diye düşünüyorum.

Geçmiş olsun. Servisin aynı günde fiyat verip ürünleri yollayabilmesi güven veriyor. Parça fiyatlarına gelince, orjinal parçaların bu fiyata olması bence makul aşırı fazla bir fiyat yok ortada. Servis çıkışı değişen parçaların fotoğrafını paylaşırsan güzel olur. Tekrar geçmiş olsun. Tekerinize taş değmesin.
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Selam arkadaşalar uzun süredir foruma yazmıyordum birşeyler karalayayım dedim,
Öncelikle şirinevler vale motodan memnun olan arkadaşlar var okuduğum kadarıyla. benim ise tatsız bir olayım oldu tüm firmaya bu durumu maletmek olmaz tabiki kendini bilmez bir usta yüzünden.neyseki yetkili fuat bey mağduriyetimi gidermek adına gerekenleri yaptı bir nebze de olsa tatlıya bağlanmış oldu durum diyebilirim.Kendisine burdan da teşekkür ediyorum.
Geçen hafta perşembe sabahı yagışlı hava da işe giderken bir kaza yaşadım.Size tavsiyem lastiklerinizi ilk imkan durumunuzda değiştirmeniz.yaptığım frenaj hiç bir şeye yaramadı motoru kaçırmak istedim yine tutunmadığı için lastikler kaçamadım ve yola sinyalsiz kontrolsuz hızla çıkan bir araca arkadan çarptım.bulunduğum yerdeki servise motoru bıraktım yedek parça konusunda çok kişi de soru işaretleri vardı keza bende de öyleydi fakat motoru bıraktığım günün ertesi usta raporu oluşturdu ve merkezden değişecek parçaları ve parça fiyatları istendi aynı gün tüm parçalara ait fiyatlar geldi.yani motorun anladığım kadarıyla genel merkezi olan Gaziantep de yedek parçaları stok olarak bulunduruluyor.dün sipariş verildi sanırım pazartesi ya da salı kargo gelmiş olur.
Parça fiyatlarını merak edenler için bir kaç örnek verecek olursam; ön far komple 360 tl, ön fren kolu 32 tl, direksiyon ( gidon) 180 tl benzin depo garenajları takım olarak değişiyor arkadaşlar onlarda 155 tl.
herkese keyifli sürüşler tekeriniz düz bassın.
Lastiklerinizi değiştirin !!

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Motorun ısınması trafik de kalındığın da hızlı oluyor gerçekten yaz sıcaklarında sağ bacak özellikle biraz pişecek gibi görünüyor.Ama fanlar da çalışma problemi olmadığı sürece bir sorun olmaz diye düşünüyorum.

Çok geçmiş olsun. Parça kalitesini en iyi sen test etmişsin.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Teşekkür ederim.motorun parca kalitesi iyi duruyor aldığım hasar çarpma hızıma gore oldukça makul.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

Tesekkur ederim. Kırılan parçaların fotoğrafını mi istediniz?
 
Katılım
17 Nis 2016
Mesajlar
16
Selam arkadaşalar uzun süredir foruma yazmıyordum birşeyler karalayayım dedim,
Öncelikle şirinevler vale motodan memnun olan arkadaşlar var okuduğum kadarıyla. benim ise tatsız bir olayım oldu tüm firmaya bu durumu maletmek olmaz tabiki kendini bilmez bir usta yüzünden.neyseki yetkili fuat bey mağduriyetimi gidermek adına gerekenleri yaptı bir nebze de olsa tatlıya bağlanmış oldu durum diyebilirim.Kendisine burdan da teşekkür ediyorum.
Geçen hafta perşembe sabahı yagışlı hava da işe giderken bir kaza yaşadım.Size tavsiyem lastiklerinizi ilk imkan durumunuzda değiştirmeniz.yaptığım frenaj hiç bir şeye yaramadı motoru kaçırmak istedim yine tutunmadığı için lastikler kaçamadım ve yola sinyalsiz kontrolsuz hızla çıkan bir araca arkadan çarptım.bulunduğum yerdeki servise motoru bıraktım yedek parça konusunda çok kişi de soru işaretleri vardı keza bende de öyleydi fakat motoru bıraktığım günün ertesi usta raporu oluşturdu ve merkezden değişecek parçaları ve parça fiyatları istendi aynı gün tüm parçalara ait fiyatlar geldi.yani motorun anladığım kadarıyla genel merkezi olan Gaziantep de yedek parçaları stok olarak bulunduruluyor.dün sipariş verildi sanırım pazartesi ya da salı kargo gelmiş olur.
Parça fiyatlarını merak edenler için bir kaç örnek verecek olursam; ön far komple 360 tl, ön fren kolu 32 tl, direksiyon ( gidon) 180 tl benzin depo garenajları takım olarak değişiyor arkadaşlar onlarda 155 tl.
herkese keyifli sürüşler tekeriniz düz bassın.
Lastiklerinizi değiştirin !!

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Motorun ısınması trafik de kalındığın da hızlı oluyor gerçekten yaz sıcaklarında sağ bacak özellikle biraz pişecek gibi görünüyor.Ama fanlar da çalışma problemi olmadığı sürece bir sorun olmaz diye düşünüyorum.

geçmiş olsun, sağlık yerindeyse gerisi halledilir.fan bendede aynı çabuk devreye giriyor düşük hızlarda ve beklemede.1450km deyiz çok şükür sıkıntı yok çanta işini halletseydik zor oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst