Castrol 15-50+yağ filtresi 75tl
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
Castrol 15-50+yağ filtresi 75tl. Siz nekadar verdiniz?
ben 110 ödedim. Vale moto.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
Merhaba; Geçtiğimiz Cumartesi günü ilk servis için Vale Moto'ya gittim. Mehmet Usta çok ilgili ve alakalı bir ağabey. Başından sonuna elinden geldiğince sorularıma cevap verdi. Bakımdan sonra çok test etme şansım olmasa da, kafa grenajı sesinin azaldığını, zincir sesinin azaldığını söyleyebilirim. Servis için 110tl ödedim. Shell motor yağı kullanıldı. Repsol tercih ederseniz 170 tl lik bir fiyat çıkıyor. Gitmişken Kuyruk iptali, katlanır plakalık için yardım rica ettim montajı ücretsiz yaptı. Aynı şekilde çanta demiri de taktırdım çünkü yaz geldi yol yaptığımızda çantaya ihtiyaç duyacağız. Henüz çanta almadım ama en kısa zamanda alacağım. Bir kaç ilgimi çeken model var ali ekspresste. Türkiye'de çok pahalı buluyorum çanta fiyatlarını.
Plakalığı taktıktan sonra standart plaka gözüme dev gibi göründü. Vale Motor'da çalışan Eren kardeşim (Motoru alma sebebim sıcak yaklaşımı ve her türlü yardım teklifini yapması oldu.) küçük plakalık yaptıralım deyince hadi dedim. Plakacıya kadar bana eşlik etti. Plakacımız Şirinevler de Vip Plaka Olcay ağabey. 25 tl plaka ücreti dışında montaj ücreti almadı. (Yaklaşık 20 dakika sürdü). Yardımlarından dolayı ona da çok teşekkür ediyorum. Adresi: kocasinan cd. No:23 Şirinevler (Vale Motoya Çok Yakın) 0212 441 21 99
Aktaracaklarım bu kadar. Umarım yardımcı olabilmişizdir.
Bu arada lastik lazım a dostlar.
Motorun Standart Hali Budur.
Kuyruk İptal Edildi, Katlanır Plakalık ve Çanta Demiri Takıldı.
Küçük Boy Plaka Takıldı.
Bir kaç küçük oynama ile daha yakışıklı görünüyor sanırım.