Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
Bu gün tnt25 kullanıcısı biri ile karşılaştım, çok titrediğini ve km de 35kuruş yaktığını söyledi. Motosikletin ebadı-duruşu çok hoşuma gitti.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Km'de 35 kuruş 9lt/100km civarı ediyor. İmkanı yok öyle işin. 3.5 4lt yakıyor.
Titreşim de 5 bin devirden sonra başlıyor. Zaten o devirde hızlı gidiyor olacağınız için fark edilmiyor.
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
Bu gün tnt25 kullanıcısı biri ile karşılaştım, çok titrediğini ve km de 35kuruş yaktığını söyledi. Motosikletin ebadı-duruşu çok hoşuma gitti.

Kamyonmu bu 35 yaksın. 1.5 ay dır kullanıyorum 70 tl şehir içi 400-450 km gidiyor.. 16-17 kurş- uzun yol 15 altında yakar.. Titreme teksilindire göre çok az var oda normal.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

motordan anlayan biri böyle komik yakıt tüketimi söylemez. Bilende konuşuyor bilmeyende

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
Bende henüz 400 kilometreyi devirdim.
Oldukça memnunum genel olarak, yalnız hararet çok hızlı bir şekilde 3. seviyeye geliyor.
Tamam istanbul trafiği için çok anormal değil ama havalar iyice ısınınca sorun yaratır mı emin olamıyorum.
Sizlerde de aynı durum var mı ?

Bir de aliexpress'ten çanta almayı düşünen var mı ? Ben bir süredir bakıyorum fakat, hangi çanta uygundur emin olamıyorum, bilgisi olan var mı ?

Hararet çok fazla dur kalklarda çabuk yükseliyor lakin gösterge 3. seviyeye gelince fan devreye giriyor, bu durumda motorun hararet yapması söz konusu değil.Aynı durumu nc700x honda motorda da yaşamıştım fan motoru ciddi miktarda sıcak havayı ayağıma üfürüyordu o yüzden yazın kısa short giyerseniz ayağınız biraz ısınabilir.:).Ben çanta değil de manetleri değiştirmek istiyorum forumda bir arkadaş motorunu aldığı gün değiştirmişti hoşuma gitti. doğrusu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
merhaba bende bugün gittim baktım motora ama sanki cinli motor havası var gibi geldi bana bir inazuma kalitesi göremedim.
motoru kullanan kişiler memnun mu motorlardan ama internette sahibinden bakıyorum herkes 300 500 km sonra hemen satışa koymuşlar sorun nedir anlamadım. şimdi bende alacaktim kontrol ettim boyuma göre iyidi kontrol edebildim motoru hafifdi güzel ama çok ısınamadım markadan dolayı sanki nette satanları da görünce iyice tedirgin oldum fiyat olarak da 9750 tl istediler.
not : bu motor tek silindir ve 250 cc mi ? ben 25 lerin cift silindir sanıyordum.
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
beni niye arayan soran yok acaba? 2 hafta oldu alalı? acaba ben mi aceleci davranıyorum? sizin ne kadar oldu alalı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------

benim depo üstü sağ plastikten ses geliyor. o kapaklar sökülüyor mu acaba? zırıl zırıl kafamı ütülüyor düşük devirlerde... :santa:

Merhaba ben motoru alalı bir ayı geçti yeni aradılar ancak yetişiyorlar galiba sizi de arayacaklardır. Bir sorununuz varsa iletin ilgileniyorlar. Sesin geldiği yeri doğru tespit edin genelde far plastiğinden geliyor. Motorla giderken ses geldiğini tahmin ettiğiniz parçaları yoklayın.Ses fardan geliyorsa kolay .Ben uygulamasını yaptım ses kesildi.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
Selam arkadaşalar uzun süredir foruma yazmıyordum birşeyler karalayayım dedim,
Öncelikle şirinevler vale motodan memnun olan arkadaşlar var okuduğum kadarıyla. benim ise tatsız bir olayım oldu tüm firmaya bu durumu maletmek olmaz tabiki kendini bilmez bir usta yüzünden.neyseki yetkili fuat bey mağduriyetimi gidermek adına gerekenleri yaptı bir nebze de olsa tatlıya bağlanmış oldu durum diyebilirim.Kendisine burdan da teşekkür ediyorum.
Geçen hafta perşembe sabahı yagışlı hava da işe giderken bir kaza yaşadım.Size tavsiyem lastiklerinizi ilk imkan durumunuzda değiştirmeniz.yaptığım frenaj hiç bir şeye yaramadı motoru kaçırmak istedim yine tutunmadığı için lastikler kaçamadım ve yola sinyalsiz kontrolsuz hızla çıkan bir araca arkadan çarptım.bulunduğum yerdeki servise motoru bıraktım yedek parça konusunda çok kişi de soru işaretleri vardı keza bende de öyleydi fakat motoru bıraktığım günün ertesi usta raporu oluşturdu ve merkezden değişecek parçaları ve parça fiyatları istendi aynı gün tüm parçalara ait fiyatlar geldi.yani motorun anladığım kadarıyla genel merkezi olan Gaziantep de yedek parçaları stok olarak bulunduruluyor.dün sipariş verildi sanırım pazartesi ya da salı kargo gelmiş olur.
Parça fiyatlarını merak edenler için bir kaç örnek verecek olursam; ön far komple 360 tl, ön fren kolu 32 tl, direksiyon ( gidon) 180 tl benzin depo garenajları takım olarak değişiyor arkadaşlar onlarda 155 tl.
herkese keyifli sürüşler tekeriniz düz bassın.
Lastiklerinizi değiştirin !!

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

Motorun ısınması trafik de kalındığın da hızlı oluyor gerçekten yaz sıcaklarında sağ bacak özellikle biraz pişecek gibi görünüyor.Ama fanlar da çalışma problemi olmadığı sürece bir sorun olmaz diye düşünüyorum.

geçmiş olsun kardeşimmmm

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

Bu gün tnt25 kullanıcısı biri ile karşılaştım, çok titrediğini ve km de 35kuruş yaktığını söyledi. Motosikletin ebadı-duruşu çok hoşuma gitti.

bence 3,5 litrredir o :) 35 kuruş falan yakmıyor. 16 litre depo ile 400 km yaptım ben gayette agresif kullanarak.
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
merhaba bende bugün gittim baktım motora ama sanki cinli motor havası var gibi geldi bana bir inazuma kalitesi göremedim.
motoru kullanan kişiler memnun mu motorlardan ama internette sahibinden bakıyorum herkes 300 500 km sonra hemen satışa koymuşlar sorun nedir anlamadım. şimdi bende alacaktim kontrol ettim boyuma göre iyidi kontrol edebildim motoru hafifdi güzel ama çok ısınamadım markadan dolayı sanki nette satanları da görünce iyice tedirgin oldum fiyat olarak da 9750 tl istediler.
not : bu motor tek silindir ve 250 cc mi ? ben 25 lerin cift silindir sanıyordum.

Yazınız üzere sahibinden com a baktım ikinci el tnt 25 satan 8 kişi (herkes deyince ben de tüm benelli sahipleri satışta sandım.) Bu durum tüm motorlar için geçerli örneğin günümüzün en popüler motorlarından olan yamaha r 25'e bakıldığında onlarca insanın motorunu sattığını görürsünüz bu motorun kötü olduğu anlamına gelmez.Örneğin : İlan No 299177538 yamaha R 25 2016 model motor henüz 110 km' de ama adam satıyor.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
178
Selam
Bugun tnt25 ve tnt250 yide test ettim surdugum mesafe 4-5 km civariydi ama yorum yapabilecek kadar gorusum olustu

Tnt25
Arkadaslar bu makine baya titriyor ya
Kizmayin lutfen ama baya titriyor

Frenler fena degil motor hafif vites gostergesi vs gayet iyi lastikler michelindi onuda soyliyim

Ses kotu degil ama normal bir motor sesi iste
Gidis atesli degil ama gayet tatmin edici yanliz kawasaki ninja250 bununla dalgasini gecer soyliyim (tek silindir 250 oda) cbr 250 ile ayni hemen hemen gidisi
Malzeme kalitesi guzel ama titriyor koltuk rahatsiz

Tnt250
Arkadaslar inazuma dan bile hosuma gitti agirligi frenleri falan 10 numara hele o ses yokmu
Kalipli frenler amortisoru falan inanilmaz guzel r25 gibi giden ama inazuma gibi konforlu ve guvenli makina koltugu falan cok guzel

Nacizane onerim tnt25 sahipleri ilk maddi durumda hemen tnt250 almalaridir
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
resources selamlar tnt 250 yi Nerede denediniz tnt 250 forumunu baştan sona okudum ilgilenebileceğim bir motor
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
Kamyonmu bu 35 yaksın. 1.5 ay dır kullanıyorum 70 tl şehir içi 400-450 km gidiyor.. 16-17 kurş- uzun yol 15 altında yakar.. Titreme teksilindire göre çok az var oda normal.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

motordan anlayan biri böyle komik yakıt tüketimi söylemez. Bilende konuşuyor bilmeyende

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

Kendisi söyledi 35kuruş yaktığını. NE!!? diye tepki verdim. Valla 4 silindirli motor gibi yakıyor dedi. Alacaksan çift silindirlisini al, bunu önermem dedi. Şaştım kaldım, ktm var aklımda fiyatı fazla dedim ktm de titriyor önermem onu da dedi.
Var bir sıkıntısı usta çözemiyor, cihaz yok bağlanacak dedi. ''10km git ellerin uyuşuyor'' da dedi.

Şansı yok sanırım sahibinin diye düşündüm.
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
33
Kendisi söyledi 35kuruş yaktığını. NE!!? diye tepki verdim. Valla 4 silindirli motor gibi yakıyor dedi. Alacaksan çift silindirlisini al, bunu önermem dedi. Şaştım kaldım, ktm var aklımda fiyatı fazla dedim ktm de titriyor önermem onu da dedi.
Var bir sıkıntısı usta çözemiyor, cihaz yok bağlanacak dedi. ''10km git ellerin uyuşuyor'' da dedi.

Şansı yok sanırım sahibinin diye düşündüm.

Onun motorda sorun var ozaman kardeş. 35 kuruş sacmalık...
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
Teşekkür ederim.motorun parca kalitesi iyi duruyor aldığım hasar çarpma hızıma gore oldukça makul.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:52 ----------

Tesekkur ederim. Kırılan parçaların fotoğrafını mi istediniz?

geçmiş olsun, Allah tekrarından korusun,ıslak zeminlerde daha dikkatli olmak gerekiyor anlaşılan.. Allah hepimizi kazadan korusun..
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Kendisi söyledi 35kuruş yaktığını. NE!!? diye tepki verdim. Valla 4 silindirli motor gibi yakıyor dedi. Alacaksan çift silindirlisini al, bunu önermem dedi. Şaştım kaldım, ktm var aklımda fiyatı fazla dedim ktm de titriyor önermem onu da dedi.
Var bir sıkıntısı usta çözemiyor, cihaz yok bağlanacak dedi. ''10km git ellerin uyuşuyor'' da dedi.

Şansı yok sanırım sahibinin diye düşündüm.

Arkadaşım KTM Duke 250 ile tnt 25'i nasil kiyasliyorsun? Biri 31 hp, çelik fren hortumlu, kaydirmali debriyajli, absli, malzeme kalitesi yuksek olan Avusturya menşei motosiklet digeri bu saydigim ozelliklerin hicbiri olmayan bi motosiklet. Tamam hakkini yememk lazim gercekten o fiyatlara iyi bi motosiklet ama KTM ile kiyaslanacak kadar da değil, ayrica tamam Duke'te titresim var kesinlikle ama sadece ayaklarda var, kesinlikle gidonda hicbirsey yok, f/p benelli guzel, ama paraniz varsa Duke gercekten cok guzel bi makina ve cok az yakiyor
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
Kendisi söyledi 35kuruş yaktığını. NE!!? diye tepki verdim. Valla 4 silindirli motor gibi yakıyor dedi. Alacaksan çift silindirlisini al, bunu önermem dedi. Şaştım kaldım, ktm var aklımda fiyatı fazla dedim ktm de titriyor önermem onu da dedi.
Var bir sıkıntısı usta çözemiyor, cihaz yok bağlanacak dedi. ''10km git ellerin uyuşuyor'' da dedi.

Şansı yok sanırım sahibinin diye düşündüm.

Her gün şehir dışındaki okuluma 35 km git 35 km gel 70 km yapıyorum. Zerrece rahatsızlık ve titreme, dolayısıyla yorulma yaşamadan evime dönüyorum hamdolsun. Açıkçası yukarıdaki bazı yorumları bireysel bazı sıkıntılar olarak görmek lazım gibi. Umarım onların duydukları rahatsızlık ilk servis bakımlarından sonra giderilmiş olur. Son yakıt kontrolümde 100 km de 3.28 lt yaktığını tespit ettim. O da verdiği konfora göre gayet iyi. Bazıları NC700 Honda'dan inip buna bindiğinden olsa gerek, "güzel değil, titriyor bu motor" diye üfürüyor.. Kıyas da biraz anlamlı olmalı değil mi?
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
ktm duke 250 ile Tnt 25 i kıyaslayan arkadaşlar kusura bakmayın birisi 16 bin lira bu motor ise 9500 lira. Kıyaslama yapacağınız motor tnt 25 değil tnt 250 olur ancak

Motosiklet titriyor mu evet titriyor ama belli devirlerde 4 bin ile 6 bin devirde sadece titriyor. Ki rahatsız etmedi şuana kadar. 750 km oldu.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
607
Ben tnt25 çok beğeniyorum arkadaşlar yanlış anlaşılmasın. Paramız olsa da duke250 alsak ama maalesef :)
Görsel biçim olarak iki motosiklette aynı tipte
Duke 250 = 16bin tl
Tnt25 = 9bin tl

Yazdıklarıma istinaden 5-6 kişi alıntı yapıp, cevaplamış. Bu durum da şikayetin kişisel olduğunu anlıyorum.

Tanıştığım kişinin motosikletini kullansaydım keşke...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

Kıyaslama da yapmıyorum arkadaşlar okuduğunuzu bi anlayın. Maddiyat başka bir şey değil.
 
Katılım
8 Nis 2016
Mesajlar
9
Motorum 1880 km de. Çok çok memnunum yakıtından kullanım konforundan, performansından;
Bi cbr 600f kullanıyo olduğum için bence şehir içi için çok tatlı makine.

2 kez yağ ve filtre değişimi yaptım motul kullanıyorum. Geçenler de acaba ne kadar fazla yakabilir die sürekli kesici yakınlarında tapa gaz kullandım. 1 2 3 vitesler bazen 4
23 kuruş üzerine çıkamadım. Çok akıllı kullanırsanız. 5 te 60 80, 6 da 70 90 arası sakin hızlanma 125 krş a kadr düşüyo bi tık normal kullanırsanız, 14 gibi yakıyo %70 normal %30 performanslı bana göre bu normal olanı 16 17 gibi yakıyo benzin 4.35 iken. Bilginize sunarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------



Bence çıplak motosiklet tipinde en yakışıklı ve kalıplı olanı tnt25 zaten o yüzden aldım.
Titreşim var evet bence cbf150 yada haojue kadar az değil ama bi duke 200 den de çok değil rahatsız etmiyor; tek silindir 25 bg motosiklet kullandığını unutmamalı.

Duke 200 abs mız var benim değil ama arkadaşımın bence gaz tepkisi ve çok çok düşük hızlarda manevrasi, park yerlerinde ki manevraları dışında bence benelli daha keyifli ve kesinlikler kıyas kabul eder. Biraz iyidir yahut biraz kötüdür; ama kesinlikle atla deve değiller.
 
Katılım
6 Nis 2016
Mesajlar
4
arkadaslar kusura bakmayın ama uzun zamandan sonra bir şeyler yazmak zorunda kaldım yine çünkü işkembesinden atan bazıları boş boş konuşuyor bir şeyi biliyorsanız böyle bir ortamda paylaşın ki herkez öğrensin ama doğru bilgiler ondan bundan bir duyum alıp da burda gelişi güzel laflar etmeyin arkadaşlar yok 35 kuruş yakıyormuş efendim 3.5 litre olmasın fanı ayaklara üflüyormuş başka nerenize üfleyecekti herhangi alternatif var mı benelli 1130 tornado da arkadaya iki pervane yapmışlar sıcak havayı arkadan rahatsız etmeden emip atıyor ama bu tarz kücük motora böyle sistem yapmazlar zaten de sadece benellli tornadoda var gelelim çoğu tutturmuş titreşim var diyor illaki titrşim olacak sonucda bir motorun üstündesiniz
adı motor hem de tek silindir başka bir mesela bmw tek silindire bindinizmi titremiyormu ? yapmayın çok komik oysa böyle faydalı bir site var bundan faydanalım ihtiyacımız olanları paylaşalım.eğer ki TNT lerin kalitesine herhangi bir laf söyleyecek varsa zaten hiç bir şeyden anlamıyor demek.bu fiyata böyle bir kalite daha ne olsun.alan arkadaşlar güle güle kullansınlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst