Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Merhaba @Murder2003,

İstanbul da mısın bilmiyorum. Ama İstanbul Bahçelievler de bu işi iyi yapan bir yer var. Hatta AEA de Gökhan Eren in scooter ına jel sele yapıyor.

Cok tesekur ederim bilginiz icin ancak marmaristeyim. Keske istanbulda olsaydim direkt jel sele yaptirirdim. Ama kuvvetle muhtemel dosemeciye gidip ilave sunger yaptiracagim. Mevcut imkanlarda baska alternatifim yok gibi gozukuyor :(
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Dolar bir anda 2,95 lere fırladı. Alacak arkadaşlara Allah sabır versin.

Motosikletin fiyatları böyle giderse neydi ne olacak belli değil
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Üsküdar Emniyet'in tescil randevularını muamelecilere dağıtması yüzünden ben de mecbur muameleciye(trafik müşaviri) gittim. Adam elde bolca randevu tuttuğunu söyledi, itiraf da diyebiliriz.
300TL'ye 1 saatte ruhsat ve plaka fişimi verdi. Yani 110TL farkla randevusuz işlem yapmış oldum. Üzülsem mi sevinsem mi bilmiyorum.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Üsküdar Emniyet'in tescil randevularını muamelecilere dağıtması yüzünden ben de mecbur muameleciye(trafik müşaviri) gittim. Adam elde bolca randevu tuttuğunu söyledi, itiraf da diyebiliriz.
300TL'ye 1 saatte ruhsat ve plaka fişimi verdi. Yani 110TL farkla randevusuz işlem yapmış oldum. Üzülsem mi sevinsem mi bilmiyorum.

Makuz talihimiz sanırım. Bu tip işlerde ya adamın olacak ona minnet edeceksin ya da "paramla geçer sözüm" deyip para vereceksin...Güleriz ağlanacak halimize...
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Arkadaşlar merhaba.
Bu motoru ve tnt 250 yi yakından takip ediyorum. İki motorunda arasında tork ve güç farkı buna bağlantılı olarak malum fiyat farkı var. İkisininde kullanma şansım olmadı ve yazılanları okumaya çalışıyorum.
Teknik olarak hangi devirde redline a giriyor ve 6. Viteste hangi devirlerde, düz yolda hangi hızda seyrediyor bilgi verebilecek varmı.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Herkese merhabalar

Sonunda hava yumuşadı ve motorumu çıkarabildim. Çıkarır çıkarmaz da top casei takmak için motorcuma koştum (elimde motorla :p)

Çanta aparatını Vale Moto'dan 150 TL'ye aldım. Çandam Shad SH45 onu da motorcum aracılığı ile temin ettim. Shad sırt dayama (N11'de 55 TL).

Çanta sonrası stop lambası altta kaldı. Onun için de ilerleyen günlerde ilave bir çözüm yapacağım. Herkese selamlar. Tekeriniz düz bassın ;)















 
Katılım
6 May 2016
Mesajlar
2
Urfa vizyon ticaretten alan bir arkadaşım aracılığıyla 2 gün kullanma şansım oldu ve sadece şu kadarını söyleyebilirim, TNT 25 önümüzdeki 1 yıl içerisinde ciddi bir patlama yaşatacak motosiklet piyasasında. Alan arkadaşların yorumlarına baktıkça da buna daha çok inanıyorum ama almak için sabırsızlıkla gelecek paramı bekliyorum.
 
Katılım
16 Nis 2016
Mesajlar
6
satış sonrasında beklenen hizmeti aldığımı belirtmek isterim teşekkürler Benelli

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

kullanan arkadaş sürüş deneyimlerini yazabilirler mi ? almak istediğim bir motor ancak korkuyorum
 
Katılım
6 May 2016
Mesajlar
31
Arkadaşlar TNT 25 almak istiyorum.Görüntü gücü ve fiyatıda gayet iyi.Yorumlarda sürekli olumlu yazılar var.Kullanıcısı olan yada tecrübesi olan varsa acil yardımcı olabilir mi?Bu motoru gerçekten almak istiyorum ama biri bana hiç korkma git al desin diye bekliyorum.Bayiye gittiğimde ürün kalmadı sıraya yazıyoruz diyor.Bu motor o kadar çok sattı mı gerçekten.Acil tecrübelerinizi yazarmısınız.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Arkadaşlar TNT 25 almak istiyorum.Görüntü gücü ve fiyatıda gayet iyi.Yorumlarda sürekli olumlu yazılar var.Kullanıcısı olan yada tecrübesi olan varsa acil yardımcı olabilir mi?Bu motoru gerçekten almak istiyorum ama biri bana hiç korkma git al desin diye bekliyorum.Bayiye gittiğimde ürün kalmadı sıraya yazıyoruz diyor.Bu motor o kadar çok sattı mı gerçekten.Acil tecrübelerinizi yazarmısınız.

Hiç korkma git al :queen:

Şaka bir yana eski scootercı yeni naked ci olarak benim kalbimi çaldı. Şu ana kadar beğenmediğim iki konu (commuter ve naked lerin hepsinde varmış) selesi çok sert ve lastikler cacık. Hiç güven vermiyor. Yazı çıkarıp değiştirilebilir. 2 saat yol yaptım sele o kadar sert ki yol mu beni ben mi yolu yaptım bilemedim :) onun da çaresi var illa ki. Döşemeciye gidip tekrar sünger kaplatmak ya da jel sele yaptırmak. Onun dışında hızlanması dengesi beni çok memnun etti.

Edit: Öte yandan 9.500'e titreşimi az ve 25 bg'lik başka bir makina bulabiliyorsan o ayrı tabi :thumleft:
 
Katılım
6 May 2016
Mesajlar
2
Benelli markasının bayiliğini yakın bir dostum yapıyor. Benim de Benelli ürünlerini inceleme şansım oldu. Ürün gerçekten çok kaliteli, yakından incelediğinizde italyan kalitesi olduğunu anlıyorsunuz. Yedek parça ve servis konusuna gelince, benim gördüğüm kadarıyla Kuba bu konuda çok ciddi çalışmış, bayiliğini yapan arkadaşım ile de görüştüm kesinlikle sıkıntı yaşanmayacak bir ürün olduğunu söylüyor.
 
Katılım
6 May 2016
Mesajlar
2
Motoru yakından inceleme şansım oldu. Fiyatına göre en iyi motorlardan bence özellikle tek silindirde. Özellikle yeşil rengi çok beğendim. Malzeme ve işçilikte de gayet tatminkar. Parça temini konusunda da sıkıntı olacağını sanmıyorum. Alacaklar için sadece doların son zamanlarda az yükselmesi şanssızlık olmuşa benziyor. Alan arkadaşlara hayırlı olsun. Takipteyiz...
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
17
Cbf150 kullanan bir arkadasım var ve satıp tnt 25 almasını söyledim kredi islerini halledip vale motoya gideceğiz yeşil renk icin olursa alacağız gayet memnunum ben dedim oda istiyor şimdi :D
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
Güzel motor vesselam.Beygiri ,torku, çekişi, hızlanması güzel fiyatı uygun malzeme kalitesi iyi ,bakım giderleri düşük ,yedek parça sıkıntısı olacağını sanmıyorum .Düşük devirde titreşimi var hızlandıkça o da geçiyor .Lastikler değişse iyi olur .
Uzun yıllar bisiklet kullanan biri olarak Sele bana göre sorunsuz. aksesuarları zamanla çoğalacaktır ki zaten yurtdışı sitelerinde bolca var.Dilerim sayımız daha da artar .Selamlar.
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
satış sonrasında beklenen hizmeti aldığımı belirtmek isterim teşekkürler Benelli

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

kullanan arkadaş sürüş deneyimlerini yazabilirler mi ? almak istediğim bir motor ancak korkuyorum

Baştan beri baktığında kullanıcı yorumlarını görecek ve bu motorun parasını hak ettiğini anlayacaksınız. Korkacak hiçbir şey yok kardeşim.. 850 km'deyim gittikçr motora tutkuyla bağlanmaya başladım.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu motorun bu kadar tutacağını geçen seneki furadan sonra söylemiştim. Şu anda Türkiye'de satılan fiyat performans oranı en iyi olan model bu... Eğer 500 cc modelleri 20 bin TL civarında tutabilirlerse aynı satışı onlar da yapacaktır. Yalnız şu scooter modelinin de fiyatını TNT 25 seviyesine çekmeliler.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
Bu motorun bu kadar tutacağını geçen seneki furadan sonra söylemiştim. Şu anda Türkiye'de satılan fiyat performans oranı en iyi olan model bu... Eğer 500 cc modelleri 20 bin TL civarında tutabilirlerse aynı satışı onlar da yapacaktır. Yalnız şu scooter modelinin de fiyatını TNT 25 seviyesine çekmeliler.

ilk incelememi yaptığımda bende aynı şeyi söylemiştim bu motor çok satar diye
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Herkese merhabalar

Sonunda hava yumuşadı ve motorumu çıkarabildim. Çıkarır çıkarmaz da top casei takmak için motorcuma koştum (elimde motorla :p)

Çanta aparatını Vale Moto'dan 150 TL'ye aldım. Çandam Shad SH45 onu da motorcum aracılığı ile temin ettim. Shad sırt dayama (N11'de 55 TL).

Çanta sonrası stop lambası altta kaldı. Onun için de ilerleyen günlerde ilave bir çözüm yapacağım. Herkese selamlar. Tekeriniz düz bassın ;)



[url]http://i.hizliresim.com/g8m8dO.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/9okoMN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/MpqpN1.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/QBbBDy.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/XkOkV3.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/bDNDqZ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/d3Y3QD.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/57W7Pz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/4r6lRq.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/JAP2En.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/OAQMdA.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/z5d4E4.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/GRLz13.jpg[/url]

güzel olmuş topcase yakışmış motosiklete. Stop lambasını çamurluğun üstüne ekstra bir adet takılabilir diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst