Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba; Motorun göstergesinden titreşim geliyordu bütün civatalarını kontrol ettim gevşeklik mevcut değildi. en sonunda sesin nereden geldiğini buldum.gösterge nın altında sabit duran bir parça var motor belirli devirlerde titreşim fazlalaştığı zamanlarda oraya temas ediyor küçük bir lastik parçası sıkıştırdım bütün problem çözüldü.

Sana zahmet daha detaylı anlatabilir misin hatta fotograflayıp zırıltı yapan yeri işaretleyebilir misin?
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
17
Arkadaşlar Bir benelli tnt 25 kullanicisiyim.Yaklasik 2 aydır kullanıyorum ve 1850 kilometredeyim. Motorumu Motozer motordan aldım ve ilk bakımına Oray'a götürdüm debriyaj tam ayırmıyordu ve ayağımı ağrıtıyordu.Bu sorunla beraber gittim 80 lira yağ parası aldılar ve ilgilendiler güzel yağ değişimi oldu ve sorununuz var mı dedin bende vites çok zor geçiyor dedim bi tur attı usta motorla ve dediği suydu sol koldaki debriyaj ayarıyla oynanmış o yüzden debriyaj tam ayırmıyor dedi ee dedim nolcak yani dedim bana dediği kelime su oldu böyle olduğu surece mekanik aksamına garanti vermem dedi ve yok orası kurcalanmış yok böyle olmuş dedi beni sinirlendirdi daha 453 km oldu bana böyle birşey söyledi Halbu ki hiç ellemediler bile hatta bi vidasida düşmüştü Onuda taktırmıştım parayı ödedim gittim. Yaklasik 2-3 hafta sonra 1250 de vale Motoya gidicektim hem evime yakındı hemde Motozer deki ustalar çok doymuş satici gibi azarlayarak konuştular ben bir müşteriyim sonuçta dedim.Yoneldim vale Motoya yine aynı sorun devam ediyordu vites zor geçiyordu güzelce tekrar yağı değişti ve ustanın 2 dk lik yaptığı bir ayarla vitesler Şakir Şakir geçmeye başladı. İnanin boş vitesi bulamıyordum o kadar rahatlamıştı viteslerim sorunum vale Motoda çözülmüş oldu. Bugün yine vale Moto ya gittim hafiften bir koku geliyordu motordan inanin sunu söyleyebilirim o kadar ilgili bir satıcı ve servis elemanları var ki adeta melek gibiler yüzleri hep gülüyor çok memnun kaldım ne gerekiyorsa da yaptılar motorum icin gerek
Benim icin bir satıcı adabıyla herseyiyle belli oluyor ustalar. Vale
Motodan çok memnunum bugün gitmişken de branda aldım motoruma gayet güzel durdu. Tavsiye ederim Vale
Moto gerçekten çok iyi ilgileniyorlar motorumu motozerden almış olmama rağmen.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
İlk ikinci el ilanı sahibinden.com'a düştü http://link.tl/CTG3 Satıcıyla konuştum bi sıkıntısı yok dedi takoz felanda taktırmış scooter almayı düşünüyormuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
31
Öncelikle herkese merhaba.
Vale Moto ile ilgili bütün dilek şikayet ve önerilerinizi buradan bildirebilirsiniz.
Benelli ile ilgili yedek parçalar kısa zaman içerisinde elimizde stoklu olarak mevcut olacak
ön sipariş yada bekleme olmadan hemen alabileceksiniz.

TNT 25 arayan arkadaşlar için 1 adet yeşil ve 1 adet siyah renk elimizde mevcut.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Öncelikle herkese merhaba.
Vale Moto ile ilgili bütün dilek şikayet ve önerilerinizi buradan bildirebilirsiniz.
Benelli ile ilgili yedek parçalar kısa zaman içerisinde elimizde stoklu olarak mevcut olacak
ön sipariş yada bekleme olmadan hemen alabileceksiniz.

TNT 25 arayan arkadaşlar için 1 adet yeşil ve 1 adet siyah renk elimizde mevcut.
Sizi tebrik ediyorum. Bu şekilde forumdan kullanıcıları muhattap almanız çok güzel. 👏👏👏
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
70
Öncelikle herkese merhaba.
Vale Moto ile ilgili bütün dilek şikayet ve önerilerinizi buradan bildirebilirsiniz.
Benelli ile ilgili yedek parçalar kısa zaman içerisinde elimizde stoklu olarak mevcut olacak
ön sipariş yada bekleme olmadan hemen alabileceksiniz.

TNT 25 arayan arkadaşlar için 1 adet yeşil ve 1 adet siyah renk elimizde mevcut.

merhaba tnt 25 için koruma takozu ve egzoz fiyatları nelerdir egzoz ne marka olucak takınca garanti dışı olur mu
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
178
Arkadaslar bu motorda onlerde 110 arkada 140 cordial (?!) marka lastik var
Bu lastikleri on 120 arka 160 metzeler ile degistirsek nasil olur?
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Hindistan'daki premium versiyonu arkada 150lik metzeller ile geliyor. Önde gene 110 var.
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
Öncelikle herkese merhaba.
Vale Moto ile ilgili bütün dilek şikayet ve önerilerinizi buradan bildirebilirsiniz.
Benelli ile ilgili yedek parçalar kısa zaman içerisinde elimizde stoklu olarak mevcut olacak
ön sipariş yada bekleme olmadan hemen alabileceksiniz.

TNT 25 arayan arkadaşlar için 1 adet yeşil ve 1 adet siyah renk elimizde mevcut.

öncelikle kullanıcıya formdan bize ulaşma ilgi ve alakanızdan ötürü teşekkür ederiz. Ben Şanlıurfa'dan bir yaşlı kullanıcıyım. Özellikle yaşlı dedim, çünkü bu motor bende gençlikl iksiri gibi geldi. VALE MOTO'dan aldığım arka çanta demirini bugün taktırdım. Bu kadar mı güzel tasarlanıor bir demir kardeşim. İksirin dozunun arttığını hissettim ! Sağolun Ufuk Bey !...
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
3
Selam arkadaşlar bende yeşil renk var.Benim de ön zincir kısmından ses geliyor herhalde bu motorun tek kötü ve kronik sorunu zincir kısmı herhalde.Birde lastikler bir felaket sakın yüksek devirde vites küçültmeyin hemen arkası gidiyor.Ben michelin pilot street alacağım ilk fırsatta.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
31
Koruma takozu 150.- TL
Çanta demiri 130,- TL
Ön cam çalışmaları yapılıyor kısa süre içinde hazır olacak.
Egzoz için henüz bir çalışma yapılmadı
Garanti durumu ile ilgili servis kısımımız ile görüşüp sizi bilgilendireceğim.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
178
Koruma takozu 150.- TL
Çanta demiri 130,- TL
Ön cam çalışmaları yapılıyor kısa süre içinde hazır olacak.
Egzoz için henüz bir çalışma yapılmadı


Garanti durumu ile ilgili servis kısımımız ile görüşüp sizi bilgilendireceğim.

Hangi lastigi oneriyorsunuz? Boyut ne olmali?
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Öncelikle herkese merhaba.
Vale Moto ile ilgili bütün dilek şikayet ve önerilerinizi buradan bildirebilirsiniz.
Benelli ile ilgili yedek parçalar kısa zaman içerisinde elimizde stoklu olarak mevcut olacak
ön sipariş yada bekleme olmadan hemen alabileceksiniz.

TNT 25 arayan arkadaşlar için 1 adet yeşil ve 1 adet siyah renk elimizde mevcut.

oncelikle selamlar.benelli modellerini cok yakindan takip ediyorum.benim sormak istedigim.benelli leoncino ve benelli trk502 modellerini getirmeyi dusunuyor musunuz?gelecek yil fuarda gelir ise leoncinoya talibim.simdilik 95 model suzuki gn250 ile takilmaya devam :)
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
31
benelli leoncino ve trk 502 modeli 2017 yılında satışta olacak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------

diablo rosso ön 110 arka 150 takan arkadaşlarımız var çok memnun olduklarını söylüyorlar
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Arkadaşlar

Fotolar az önce Vale Moto'dan geldi. İlgilenenler için bilginize. Fiyat için Vale Moto ile iletişime geçebilirsiniz.


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst