Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
22
Öncelikle herkese merhaba.
Vale Moto ile ilgili bütün dilek şikayet ve önerilerinizi buradan bildirebilirsiniz.
Benelli ile ilgili yedek parçalar kısa zaman içerisinde elimizde stoklu olarak mevcut olacak
ön sipariş yada bekleme olmadan hemen alabileceksiniz.

TNT 25 arayan arkadaşlar için 1 adet yeşil ve 1 adet siyah renk elimizde mevcut.

Merhaba;
Satış fiyatını o günkü dolar kuru üzerinden mi veriyorsunuz değilse elinizdeki motorların fiyatı nekadar?
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
Bence güzel durmamış sonuçta italyan bayrağı .Daha güzel stickerler var monster stickeri gibi.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Bir kaç gün yağmur var ve bu yağmurun sonunda güneşli günler geliyor.Ben diyorumki Benelli kullanan motorcular olarak cuma veya cumartesi akşamı saat 18 civarlarinda matletepe sahilde toplanıp çay kahve içsek tanışsak nasıl olur ayrıca benelli almak isteyen motoru yakından tanımak isteyen arkadaşlarda gelebilir düşünceme sıcak bakanlar varmi??? Burada fikirlerimizi belirtip bir organizasyon yapalım.
Güzel bir fikir etkinlik oluşturulabilir. ( TNT 250 KONUSUNDA GÖRDÜM )
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Ruhsat için e-randevu sistemi günlük çalışıyor diye biliyordum. Perşembeye randevu almak için yarını bekliyordum. Ama adamlar tüm haftalık açmış, tüm hafta çoktan dolmuş.
İstanbul'da randevusuz gidip de ruhsat çıkartabilen oldu mu? Yoksa kapıdan direkt çevirirler mi?
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
17
Tanıdık varsa halledersin ancak yoksa randevusuz Yapmazlar veya muameleciye yaptırabilirsin parayla
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Arkadaşlar Merhabalar

Pazar günü 2 saat git 2 saat gel yol yaptım. Ancak 1 saatte bir mola vermek zorunda kaldım. Selesi çok sert. Artçım olsaydı benim için daha da zulüm olacaktı. Sele yumuşatma ile ilgili önerisi olan varmı? Sele üzerine koymak üzere herhangi bir ürün var mı temin edebileceğim? Yardımcı olur musunuz lütfen.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
17
Valla bende aynı şekildeydi koltuğu söktürüp üstüne sünger attırdım ve deriyle kaplattım tekrar guzel bir parçayla şuan sıkıntım çözüldü sende öyle yapabilirsin su geçirmeyecek bir deriyle.
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
Bir araya gelip tanişma fikri bence cok güzel ben de Yalova 'dan katilmayi cok isterim Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Merhaba @Murder2003,

İstanbul da mısın bilmiyorum. Ama İstanbul Bahçelievler de bu işi iyi yapan bir yer var. Hatta AEA de Gökhan Eren in scooter ına jel sele yapıyor.
 
Katılım
23 Nis 2016
Mesajlar
2
MERHABA İKİ ÜRÜNÜDE KULLANDIM TNT25 ÇOK FARKLI TERCHİNİ TNT 25 TEN YANA KULLADIĞINDA DOĞRU BİR KARAR VERMİŞ OLURSUNUZ
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
31
Bence güzel durmamış sonuçta italyan bayrağı .Daha güzel stickerler var monster stickeri gibi.

yeni çalışmalar yapılıyor çok yakında sizlerle paylaşacağız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Merhaba;
Satış fiyatını o günkü dolar kuru üzerinden mi veriyorsunuz değilse elinizdeki motorların fiyatı nekadar?

iki üründe satıldı. ilginize teşekkürler.
20 mayıstan sonra stoklara girecek. fiyatlar bizim aldığımız günki kur bedelinden hesaplanarak belirlenecektir.
 
Katılım
23 Nis 2016
Mesajlar
2
KULLANICIYA GÖRE DEĞİŞİYOR 13 KR VE 15 KR ARASI YAKIYOR YÜKSEK DEVİRLERDE KULLANDIĞIMDA 100 KM DE 14 KR YAKTI
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Keşke satıcılar ürünler hakkında yorum yapmasa. Yardım, yol gösterme amaçlarından şaşmasalar.
Hiç inandırıcı olmuyor.
Yüksek devirde bu motorun 14kr(mantıklı birimler kullanmak isteyenler için 3.18Lt/100Km ediyor) yaktığını ilk kez bir satıcıdan duyuyoruz. Normal kullanımda anca o kadar yakan kullanıcılar bir şey bilmiyormuş.
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
22


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------



iki üründe satıldı. ilginize teşekkürler.
20 mayıstan sonra stoklara girecek. fiyatlar bizim aldığımız günki kur bedelinden hesaplanarak belirlenecektir.


Teşekkür ederim, bu günkü dolara bakılırsa 9250 civarında olur o zaman fiyatlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst