Bugün itibariyle beyazını almış bulunuyorum :flower:
Araçtan indirip motoru park etmeye çalışırken(motoru çalıştırmadım), vitese geçmeme sorunu yaşadım. Vites koluna basıyorum, basıyorum 1'e geçmedi. Motoru çalıştırıp biraz oynattım, anca o zaman geçti. Geçince de stop etti. Heyecandan debriyajı bıraktığımı fark etmemiş de olabilirim. Vitese geçmemesi normal midir, yoksa debriyajı gevşek mi ayarladılar acaba.
Bir de FI lambası yanıyordu. İçinde çok az benzin olduğu için olabilir mi? Ya da ısınmasını beklemediğim için mi? Yoksa sorun mu var?
Motoru park etme heyecanıyla, kaldırma sehpasını kaldırımda bırakıp eve geçmişim. 1 saat sonra fark ettim, sehpanın yerinde yeller esiyordu. Üzücü oldu.
Araçtan indirip motoru park etmeye çalışırken(motoru çalıştırmadım), vitese geçmeme sorunu yaşadım. Vites koluna basıyorum, basıyorum 1'e geçmedi. Motoru çalıştırıp biraz oynattım, anca o zaman geçti. Geçince de stop etti. Heyecandan debriyajı bıraktığımı fark etmemiş de olabilirim. Vitese geçmemesi normal midir, yoksa debriyajı gevşek mi ayarladılar acaba.
Bir de FI lambası yanıyordu. İçinde çok az benzin olduğu için olabilir mi? Ya da ısınmasını beklemediğim için mi? Yoksa sorun mu var?
Motoru park etme heyecanıyla, kaldırma sehpasını kaldırımda bırakıp eve geçmişim. 1 saat sonra fark ettim, sehpanın yerinde yeller esiyordu. Üzücü oldu.













