Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Bugün itibariyle beyazını almış bulunuyorum :flower:
Araçtan indirip motoru park etmeye çalışırken(motoru çalıştırmadım), vitese geçmeme sorunu yaşadım. Vites koluna basıyorum, basıyorum 1'e geçmedi. Motoru çalıştırıp biraz oynattım, anca o zaman geçti. Geçince de stop etti. Heyecandan debriyajı bıraktığımı fark etmemiş de olabilirim. Vitese geçmemesi normal midir, yoksa debriyajı gevşek mi ayarladılar acaba.
Bir de FI lambası yanıyordu. İçinde çok az benzin olduğu için olabilir mi? Ya da ısınmasını beklemediğim için mi? Yoksa sorun mu var?

Motoru park etme heyecanıyla, kaldırma sehpasını kaldırımda bırakıp eve geçmişim. 1 saat sonra fark ettim, sehpanın yerinde yeller esiyordu. Üzücü oldu.
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
Cihangir dostum ilgin için teşekkür ederim.Bugün baska bir tamirciye gittim.Söylediklerini ilettim baktı herhangi bir uyumsuzluk göremedi usta.Şimdilik zincir temizlendi motul ile yaģlandı ve gerdirildi .Ustaya göre parcalar alisma sürecindeymiş 1500 km ye kadar sesin tamamen bitmesi lazimmiş bu şekilde süreceğiz bakalim ne olacak. Herkes motorundan memnun olduguna göre sorun sadece benim motorla ilgili demekki ,şansızlık işte ne demeli başka selamlar.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Cihangir dostum ilgin için teşekkür ederim.Bugün baska bir tamirciye gittim.Söylediklerini ilettim baktı herhangi bir uyumsuzluk göremedi usta.Şimdilik zincir temizlendi motul ile yaģlandı ve gerdirildi .Ustaya göre parcalar alisma sürecindeymiş 1500 km ye kadar sesin tamamen bitmesi lazimmiş bu şekilde süreceğiz bakalim ne olacak. Herkes motorundan memnun olduguna göre sorun sadece benim motorla ilgili demekki ,şansızlık işte ne demeli başka selamlar.

Hocam bugün kasksız bir şekilde sürdüm özellikle eğildim ses duyabilir miyim diye.

Ama sizin videodaki gibi bir ses yok sadece zincirin dönme sesi geliyordu.

Artçı aldım ona da dinlettim o da farklı bir ses duymadı .
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
Bugün itibariyle beyazını almış bulunuyorum :flower:
Araçtan indirip motoru park etmeye çalışırken(motoru çalıştırmadım), vitese geçmeme sorunu yaşadım. Vites koluna basıyorum, basıyorum 1'e geçmedi. Motoru çalıştırıp biraz oynattım, anca o zaman geçti. Geçince de stop etti. Heyecandan debriyajı bıraktığımı fark etmemiş de olabilirim. Vitese geçmemesi normal midir, yoksa debriyajı gevşek mi ayarladılar acaba.
Bir de FI lambası yanıyordu. İçinde çok az benzin olduğu için olabilir mi? Ya da ısınmasını beklemediğim için mi? Yoksa sorun mu var?

Motoru park etme heyecanıyla, kaldırma sehpasını kaldırımda bırakıp eve geçmişim. 1 saat sonra fark ettim, sehpanın yerinde yeller esiyordu. Üzücü oldu.

vites geçmemesi normal yani çalışmıyorken, benim arkadaşımda var benim tnt25 yok fakat arada kullanıyorum çalışmazken olabilir vites geçmemesi hareket olmadığı için değişim çarkı denk gelmiyordur. sehpanın çalınmasına üzüldüm o kadar şerefsiz varki beş dakkada da çalarlardı p..ler.
iyi günerde kullan dostum belliki çok sevinçlisin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------

Cihangir dostum ilgin için teşekkür ederim.Bugün baska bir tamirciye gittim.Söylediklerini ilettim baktı herhangi bir uyumsuzluk göremedi usta.Şimdilik zincir temizlendi motul ile yaģlandı ve gerdirildi .Ustaya göre parcalar alisma sürecindeymiş 1500 km ye kadar sesin tamamen bitmesi lazimmiş bu şekilde süreceğiz bakalim ne olacak. Herkes motorundan memnun olduguna göre sorun sadece benim motorla ilgili demekki ,şansızlık işte ne demeli başka selamlar.

belki de rodajın bitmesi gerekiyordur sonra yok olacaktır sorun büyük değildir belki de eklediğiniz videoyu bende izledim evet bir ses var zincir sıkı olabilir dedim kendimce fakat belki yağlamak gerekiyordur sonuçta yakından görmeden birşey diyemiyoruz burdan ama motor yeni ve bilindik piyasa eden bir makina olmadığı için çok şüpheli yaklaşıyoruz biraz beklemek lazım yapılamayacak bir arıza olamaz sıfır bir motorda.
 
Katılım
29 Nis 2016
Mesajlar
3
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba;
sadece TNt 25 için kayıt oldum foruma,herkesi bilgilendirmek amaçlı paylaşımlar yapmak istedim. siyah renk Tnt 25 sahibiyim. 750 km deyim şuanda. ilk 500 km de lastiklerin iyi olmadığını anlayıp diablo rosso 2 110/150 ile değiştirdim. Motorun göstergesinden titreşim geliyordu bütün civatalarını kontrol ettim gevşeklik mevcut değildi. en sonunda sesin nereden geldiğini buldum.gösterge nın altında sabit duran bir parça var motor belirli devirlerde titreşim fazlalaştığı zamanlarda oraya temas ediyor küçük bir lastik parçası sıkıştırdım bütün problem çözüldü.Arada stop ediyor sizde öyle bir problem var mı bilmiyorum.Yakında detaylı olarak fotograf paylaşacağım.Aklımda takılan bir soru ise egzoz manifoldu nun civataları 2 si birbirinden farklı yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.
FI isiği motor calışmadan önce yanar normal , çalıştıkdan sonra yanarsa hata kodudur motor da sorun vardır.Senin şuan normal :)
Enjeksiyon aktif olduğunda FI yanar aktif degilse yanmaz ve marş da çalışmaz.Ya ayaklık açıktır ya da motor vitestedir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

Güzel bilgi fotoğraf ile desteklersen çok yardımcı olursun bizlere.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Avrupa da fabrika çıkış lastiği Metzeler M5 Sportech bizde tabi fiyattan kırpmaca yapılıyor !!!

BP3ZoG.png
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Arkadaşlar Merhabalar

Vale motodan takoz ve çanta aparatım geldi. İlave olarak sahibinden.com'dan Denizli'li bir üreticiden ayna aparatı aldım. Ancak TNT25 yeni olduğu için universal bir aparat gönderdi. Akşam gidince deneyeceğim. Eğer olursa size de tavsiye ederim.

Takozu da akşam takacağım. Görselleri paylaşırım. Çantam da kısmetse yarın ya da pazartesi gelecek. Gelir gelmez onu da takıp sizlerle paylaşıyor olacağım.









 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Arayıp konuşmanızda fayda var. Vespa - Piaggo - Moto Guzzi - Aprilia ve Suzuki Bayiliklerini yapıyor. Eski esnaf. Baba abi kardeş çalışıyorlar. Adam yılların motorcusu. Hatta geçen İlker almış da derseniz yardımcı olacaktır. Kazazi Motor Marmaris'te. Ancak Muğla'da 3 tane bayii var. Marmaris - Yatağan ve Fethiye.

Erdoğan Kazazi - +90 535 340 8787

Kazazi Motor
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Arkadaşlar Merhabalar

Vale motodan takoz ve çanta aparatım geldi. İlave olarak sahibinden.com'dan Denizli'li bir üreticiden ayna aparatı aldım. Ancak TNT25 yeni olduğu için universal bir aparat gönderdi. Akşam gidince deneyeceğim. Eğer olursa size de tavsiye ederim.

Takozu da akşam takacağım. Görselleri paylaşırım. Çantam da kısmetse yarın ya da pazartesi gelecek. Gelir gelmez onu da takıp sizlerle paylaşıyor olacağım.


[url]http://i.hizliresim.com/nMZgMa.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/1vqkvb.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rMnVMz.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/g8EA8Q.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/9o05oO.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/qMVlMV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Mpmyp7.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/QBmlBr.jpg[/url]

Hayırlı olsun çanta apartı güzel duruyor. Fotoğrafları bekliyoruz.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
@oialdemir
Hindistan'da da TNT25'in 2 versiyonu var. Biri dandik lastiklerle geliyor, diğeri de Metzeller ile.
Ben motoru alırken Vale Moto'da Benelli bölge müdürü vardı. "Lastikler biraz dandik diyorlar" dedim, "maliyetten kısmak, fiyatı uygun tutmak için" olduğunu söyledi ama yazın hiçbir sıkıntı çıkarmayacağını ekledi. Kışa yaklaşırken de iyi lastik alırsan motor bambaşka bir seviyeye çıkar dedi.


Bugün 5 acente gezdim sigorta için. Yaş 26, ilk motosiklet olacak, meslek mühendis. En düşük Anadolu sigorta ve Axa 1200TL çıktı. Mapfre, Ergo, Allianz vs 2,3 gidiyor. Şimdilik yaptırmadım, birkaç gün daha bekleyeceğim iyi bir teklif için.
Plaka bekleyen zavallı motorcuğumun fotoğrafını ekleyeyim bari: https://www.dropbox.com/s/6csh8e1kciin4pw/photo_2016-04-28_22-50-26.jpg?dl=0
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Benim derdim memleketin hali canım. Yoksa bende Bu fiyata böyle bir motor aldığım için mutluyum yani :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:16 ----------

BENELLİ TNT 25 STOP ETME SORUNU. Arkadaşlar motor 1300 km de aldığımdan beri arada stop ediyordu giderken.

İstanbul'da yaşıyorum. Vale Moto Şirinevler den aldım motoru. Dün verdim hem ustalar hem Sahibi Mustafa Bey test sürüşü yaptılar.

Bugün aldığımda sorun çözülmüştü. Garanti kapsamında halledildi. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlar İstanbul da yaptırabilir.

Vale moto garantiden çözüyor.
BP32YV.jpg
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
Eminmisin yabancı forumlarda 2.8 yazıyordu resmi olarakta 2.9 3.0 yazıyor. Bi arkadaşta 2.9 yaktığından söz etmişti kendi tespitine göre

Aynen, yakıt değerlerim böyle, ancak rodajdan sonra biraz düşecektir. Lakin o dediğin değerlere bence gelmez..Ama inan verdiği keyfin yanında o kadarcık kusur da varsın olsun diyesi geliyor insanın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------

Ben de Vale moto'dan takoz ve çanta demiri aldım. Motor beyaz ve şase de kırmızı olduğu için kırmızı renkli takoz istedim. Gelen takozun kırmızısı ile şasenin kırmızı arasında çok fark var. Üzüldüm. Bilginiz olsun, eğer motorunuz benim renkten ise, sakın kırmızı almayın. Siyah alın, daha uygun duracaktır.
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
44
Remzisar merhaba motorun stop etmesiyle ilgili bir arkadaş sorunun vale motor tarafından çözdüğünü yazmış .Bende stop etmedi hiç ama motorun göstergesinden ses geliyor yerini tam olarak tarif edebilirsen ben de yapayım.Bir de yeni lastikler ne derece farketti ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

Arkadaşlar bende sücü koltuğunun altında ufak bir takım tamir çantası çıktı paylaşalım istedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
38
Arkadaşlar takozlarımı taktık. Ayna aparatımın da sadece solunu takabildim. Sağ ayna ters pasoymuş. Aklınızda olsun. Bir önce ki iletideki resimlerin üzerinde aldığım kişinin telefonu vardı. Ordan arayarak universal modeli isteyebilirsiniz. Ama sağ ayna için ters paso isteyin. Ben şimdi iletişime geçip isteyeceğim.

Çantam henüz gelmediği için fotolarını koyamadım. Kısmetse gelecek hafta gelecek. Taktıktan sonra paylaşacağım.





 
Katılım
17 Nis 2016
Mesajlar
16
Akça 23, tekerin düz bassın kardeş. Arka plan yeşil, motor yeşil..Kainatın rengine birebir uymuş maşallah...

Teşekkürler samimi 46, siyah beyaz vardı memlekette sırf bu renk için 1150km yaptık. Şuan 1250km,de yakıt olarak 70tl ile 420km yol yaptım çoğu şehir dışı.Genel olarak memnunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=KfjFGk9ZNw8
Arkadaşlar yukarıda linkini verdiğim videoyu bugün çektim. Zincirden ses geliyor. Zincir serviste önce gerdirildi,sonra gevşetildi ,yağlandı, sonra zincir değiştirildi, ön dişli değiştirildi ama hiçbir şey değişmedi, ses gelmeye devam ediyor servisin bu işi yapamayacağını anladım. Aynı sorunu yaşayan ya da daha önce böyle bir sorun yaşayıp çözümleyen, bu saydıklarım dışında önerisi olan var mı? Ya da bu ses bu motor için normal mi? Sizde de durum aynı mı ? Henüz 500 km de motor.(tnt 25) internette de bir bilgiye ulaşamadım videoyu izleyip değerli yorumlarınızı bekliyorum . Selamlar.

Bu ses benim motordada var aşağı yukarı, şimdilik kurcalamadım.Canınızı sıkmayın inş. zamanla ses kesilir diye umuyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst