Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Mar 2012
Mesajlar
356
Maltepe Moto Galeri'den aldım. 9000 TL'ye indirdiler sağolsunlar fiyatı. Shoei GT Air (1900 TL) ve Revit Shild (900 TL) montu da onlardan aldım. Bunu da toplam 2300'e indirdiler. 11300'e hepsi halloldu.

Hı ama trafik sigortasına 1060 TL bayıldım. :pr:


hayırlı olsun motorun
sigorta çok çıkmış ilk motormu yaş kaç
 
Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Kullanan arkadaşlar daha fazla yorum yapıp incelemeleri hakkında fikirlerini paylaşırlarsa çok sevinirim, motosiklet alma aşamasındayım, kafamda deli sorular var Pulsar 200NS ile bunu da kıyaslayıp duruyorum, daha fazla yorum ve inceleme daha fazla bilgi demek lütfen paylaşım, teşekkürler :cherry:
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
hayırlı olsun motorun
sigorta çok çıkmış ilk motormu yaş kaç

Evet ilk motorlu araç. Yaş 29.

Şükür teslim aldım bugün. Maltepe'den Üsküdar Acıbadem'e geldim. Çok rahattı, rüzgar olmasına rağmen zorlanmadım da. Herkese hayırlı olsun.

Depo tamamen boştu,

Litresi 4,360 TL'den 16,240 LT benzin aldı. Toplam 70,81 TL Tuttu. Bakalım kaç KM yapacağız.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Geçenler de kafa garenajındaki sesten bahsetmiştim, aynı ses ile muhatap olanlar kafa (far) garenajının alt bağlantı noktasını kontrol etsinler eksik birşey varsa tamamlayarak sesten kurtulabilirler :)
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
Evet ilk motorlu araç. Yaş 29.

Şükür teslim aldım bugün. Maltepe'den Üsküdar Acıbadem'e geldim. Çok rahattı, rüzgar olmasına rağmen zorlanmadım da. Herkese hayırlı olsun.

Depo tamamen boştu,

Litresi 4,360 TL'den 16,240 LT benzin aldı. Toplam 70,81 TL Tuttu. Bakalım kaç KM yapacağız.

karşıda litre fiyatı fazla mı? 4,36 dan almışsınız g.o.paşadan ayın 9 unda 4,29 dan 5 inde 4,31 den almıştım 95 oktan
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Selamlar,

Lastikleri değiştirmek istiyorum. Üzerindeki cordial'ler çok kötü.

Ön: 110/70-17
Arka: 140/60-17

İstanbul'da var mıdır bildiğiniz bir lastikçi? Nereden temin edebiliriz?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Kullanan arkadaşlar daha fazla yorum yapıp incelemeleri hakkında fikirlerini paylaşırlarsa çok sevinirim, motosiklet alma aşamasındayım, kafamda deli sorular var Pulsar 200NS ile bunu da kıyaslayıp duruyorum, daha fazla yorum ve inceleme daha fazla bilgi demek lütfen paylaşım, teşekkürler :cherry:

600 küsür mesaj yazılmış sayfa içerisinde kıyaslama yapan çok kötüleme yapanda yok daha fazla bilgiden kastın ne söylersen yardımcı olabiliriz. Konfor kalite sürüş vs sıkıntı görünmüyor şimdilik rodaj sürecinde sıkıntı yaşayan olmamış şuan tek bilmediğimiz kaç krş yaktığı inş oda belli olacak :)

Geçenler de kafa garenajındaki sesten bahsetmiştim, aynı ses ile muhatap olanlar kafa (far) garenajının alt bağlantı noktasını kontrol etsinler eksik birşey varsa tamamlayarak sesten kurtulabilirler :)

Eksik birşeyden kastın ne dostum söyle bizde bilelim :)
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
arkadaşlar , bursada olup tnt25 sahibi olan ve koruma demiri, çanta demiri vs bişeyler yaptırmak isteyen varsa benimle irtibata geçsin.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Motosiklet kullanıcıları grup kurup bir araya gelse var olan deneyimleri yüz yüze görüşüp deneyimlerini buraya bir döküman olarak aktarsalar çok güzel olur. Bunun için en iyi şehir tabi ki İstanbul. Ne dersiniz ?
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Lastikler gerçekten ıslak zemin de özellikle korkutucu oluyor.Bende alıcam siz ne düşünüyorsunuz ben rosso 2 yada pilot power almayı düşünüyorum.Temin konusunu bende çözemedim internet alacam sanırım.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
merhaba arkadaşlar; Kullanım kılavuzunda sele altında alet çantası olduğu yazmakta. sizin motorlarınız ile beraber alet çantası verildi mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

biz zafer6n ile görüştük. çıktı geldi sağolsun. :)
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
merhaba arkadaşlar; Kullanım kılavuzunda sele altında alet çantası olduğu yazmakta. sizin motorlarınız ile beraber alet çantası verildi mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

biz zafer6n ile görüştük. çıktı geldi sağolsun. :)

Hayır çanta yok koltuk altında. Çıkardım koltuğu baktım ancak zaten çanta koyacak yer de yok orada. :)
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
Akın Kardeşim, ben arka çanta demiri arzu ediyordum, Bursa da değil, Urfa'dayım, nolcak şimdi?

SAMİMİ 46 abim uzun zaman oldu.nasılsın. tnt25 mi aldın? hayırlı olsun. burdaki ustama yaptırıp kargo ile gönderirim abi. ama önce kalıp için bitane motor lazım.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Motosiklet hakkında daha iyi görüşler ortaya çıkar kullanıcı arkadaşlar bi çalışma yaparsa bizleri de aydınlatmış olur.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
SAMİMİ 46 abim uzun zaman oldu.nasılsın. tnt25 mi aldın? hayırlı olsun. burdaki ustama yaptırıp kargo ile gönderirim abi. ama önce kalıp için bitane motor lazım.

Abi ah bitane motor denk gelse ben de koruma demiri sipariş vericem direk, parasını geçtim istanbulda kaç yerle gorustuysem yapan yok. Tnt250 ye o bursada yapan usta o fiyata olabildiğince şık yapmış. Harika diyebileceğim demirleri irf motor yapıyor diğer markalar için hem biraz pahalı hem de tnt25 için şimdilik üretim düşünmüyorlarmış :( hadi be bursadaki arkadaşlar valla usta motorunuza bişey yapmicak bikac ölçü alçak gönderecek. Tamam hadi ölçü vermeye motorunu goturen olursa ustanın hesabına eft yapiyim orda kaybettiğiniz zamanda çaylar benden, ee bi Abimiz de poçça tost ısmarlarsa :))
Bi hafta sonunuzda ne dersiniz güzel teklif değil mi sevgili bursa ikametli mtordaşlar :))
Sayın Ake Abimiz sana da gönül desteğin için çok teşekkürler.umarım buradan bi sonuç çıkarırız ben vallahi bekliyorum ustanın projesini..

Tekerinize taş değmesin..
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
Abi ah bitane motor denk gelse ben de koruma demiri sipariş vericem direk, parasını geçtim istanbulda kaç yerle gorustuysem yapan yok. Tnt250 ye o bursada yapan usta o fiyata olabildiğince şık yapmış. Harika diyebileceğim demirleri irf motor yapıyor diğer markalar için hem biraz pahalı hem de tnt25 için şimdilik üretim düşünmüyorlarmış :( hadi be bursadaki arkadaşlar valla usta motorunuza bişey yapmicak bikac ölçü alçak gönderecek. Tamam hadi ölçü vermeye motorunu goturen olursa ustanın hesabına eft yapiyim orda kaybettiğiniz zamanda çaylar benden, ee bi Abimiz de poçça tost ısmarlarsa :))
Bi hafta sonunuzda ne dersiniz güzel teklif değil mi sevgili bursa ikametli mtordaşlar :))
Sayın Ake Abimiz sana da gönül desteğin için çok teşekkürler.umarım buradan bi sonuç çıkarırız ben vallahi bekliyorum ustanın projesini..

Tekerinize taş değmesin..
Motoru bi teslim al bi canlı kanlı görelim hallolur onlar :) ölçüsünü filan alırız öyle belki daha basit olur yaptırmak elimizde bir taslak olsun en azından.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst