Benim sorduğum bayi bu fiyatların tanıtım fiyatı olduğunu söyledi.
Aynen bana da böyle söylendi 9400 liraya almıştım bende.
Zaten pulsara zam gelirse bu makineye de zam geleceği aşikar.
Benim sorduğum bayi bu fiyatların tanıtım fiyatı olduğunu söyledi.
Dün yine motorla gezindim gözlemlerimi aktarayım.
Artççı ile ilk denememizi dün yaptık 57 kg 1.70 boyunda artççım vardı.ilk söylediği arka selenin çok rahat olduğuydu. xj6 er6n ile de gezdiğim kişidir. yaklaşık 20 dk sonra tekrar sordum yine rahat olduğunu herhangi bir rahtsızlık hissetmediğini belirtti.
İki kişi motorun performansına gelirsek, düz de herhangi bir fark yok neredeyse frenleme keza gayet başarılı.barbaros bulvarından yukarıya çıkarken 2.viteste biraz gazı bol vererek kalkışlar yapabildim.2.vites de rampa da kalkış yapabilmek güzel.tek kişide olduğu gibi tabiki çabuk gaz yemiyor rampa da ama gitmem de demiyor, 5 -6 saniye geçikmeli de olsa üst vitese geçebiliyosunuz.
Artççiyı sepetleyip e-5 e çıktımrodajdayız çok sıkmadım o yüzden.6.vites de 5000 devir civarında 110 km hızla yol alabiliyor olması gayet hoşuma gitti.Motorun yere ( bu lastiklere ragmen) sağlam bastığını söyleyebilirim güven veriyor rüzgardan vs çok etkilenmıyor ( 115 lere kadar çıktım maksimum)kontraları bana iyi geldi motorun kafası gelmem demiyor salınım yapmıyor istediğiniz yöne güvenli bi şekil de yatırabiliyosunuz kolaylıkla.Aşık olduğum ön amortisörlerin bu durum da etkisi büyük olabilir
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------
teşekkür ederim.
Dün yine motorla gezindim gözlemlerimi aktarayım.
Artççı ile ilk denememizi dün yaptık 57 kg 1.70 boyunda artççım vardı.ilk söylediği arka selenin çok rahat olduğuydu. xj6 er6n ile de gezdiğim kişidir. yaklaşık 20 dk sonra tekrar sordum yine rahat olduğunu herhangi bir rahtsızlık hissetmediğini belirtti.
İki kişi motorun performansına gelirsek, düz de herhangi bir fark yok neredeyse frenleme keza gayet başarılı.barbaros bulvarından yukarıya çıkarken 2.viteste biraz gazı bol vererek kalkışlar yapabildim.2.vites de rampa da kalkış yapabilmek güzel.tek kişide olduğu gibi tabiki çabuk gaz yemiyor rampa da ama gitmem de demiyor, 5 -6 saniye geçikmeli de olsa üst vitese geçebiliyosunuz.
Artççiyı sepetleyip e-5 e çıktımrodajdayız çok sıkmadım o yüzden.6.vites de 5000 devir civarında 110 km hızla yol alabiliyor olması gayet hoşuma gitti.Motorun yere ( bu lastiklere ragmen) sağlam bastığını söyleyebilirim güven veriyor rüzgardan vs çok etkilenmıyor ( 115 lere kadar çıktım maksimum)kontraları bana iyi geldi motorun kafası gelmem demiyor salınım yapmıyor istediğiniz yöne güvenli bi şekil de yatırabiliyosunuz kolaylıkla.Aşık olduğum ön amortisörlerin bu durum da etkisi büyük olabilir
Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------
teşekkür ederim.
jOhnwick'e.. Öncelikle, motorlardan teknik olarak anlamanın kriteri onlara sahip olmak değildir. O birçok formda fikrini paylaşan "SEKO" sayesinde bugün TNT 25'te karar kıldım ve hamdolsun aldım. Ruhsat işi için tescil'den 15 gün sonrasına randevu verdiler. Plakasız olduğu için motora tenha yerlerde biniyorum. 142 km yaptım henüz. Ancak bu kısa sürede bile çok keyf aldım. Özellikle ilk çalıştırma anındaki sesine bayılıyorum. Büyük motor hissi veriyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:26 ----------
yaş 48, Şanlıurfa sigorta 506 tl çıktı. Umarız yapıldığını duyduğumuz düzenlemeler gecikmez de yeniden üçte bir fiyatına tekrar döner. İnsanlar motordan soğumazlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:30 ----------
jOhnwick'e.
Elbette kimse Bajaj'a çöp demiyor. Lakin yakından görsen, kullanmış olsan ve incelesen gerçekten farkı çıplak gözle bile anlayacaksın. Benelli'deki Avrupai duruşu süzsen, kaliteli motor bloğunun ürettiği gücü yaşasan inan fikrin değişir. Daha 142 km'deyim. Rodaj bittiğinde bence Benelli yakın rakiplerinde zor tutulur gibi hissediyorum. Hele şu ses var ya bitiyorum. Sırf sesini dinlemek için brandayı aç, sokağa çıkart 2 dk dinle zevk et ve yallah geri içeri... Bride şu var sevgili arkadaşım. Ben mt 25 i düşünmüştüm. ancak yakından inceledim. Hislerim her ikisinin malzeme kalitesi yönüyle eşit olduğu yönünden kopamadı. elbet biri yamaha. ama zaten borç harç alıyoruz. Güç'se güç görüntü ise görüntü, malzeme kalitesi desen o da fena değil. E niye 6 bin fazla vereyim dedim. İyi ki de böyle yapmışım. Sevgilerle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:41 ----------
Geçmiş olsun Allah seni tekrarından bizi de benzerinden korusun, amin.
https://www.youtube.com/watch?v=SyOcjXbXpnU
https://www.youtube.com/watch?v=h1asaAfpLsY
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
Video bana ait değildir..
Konfor, yakışıklılık, sürüş vs. herkes memnun da kaç krş yakıyor bu gergin Canavar![]()
jOhnwick'e.. Öncelikle, motorlardan teknik olarak anlamanın kriteri onlara sahip olmak değildir. O birçok formda fikrini paylaşan "SEKO" sayesinde bugün TNT 25'te karar kıldım ve hamdolsun aldım. Ruhsat işi için tescil'den 15 gün sonrasına randevu verdiler. Plakasız olduğu için motora tenha yerlerde biniyorum. 142 km yaptım henüz. Ancak bu kısa sürede bile çok keyf aldım. Özellikle ilk çalıştırma anındaki sesine bayılıyorum. Büyük motor hissi veriyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:26 ----------
yaş 48, Şanlıurfa sigorta 506 tl çıktı. Umarız yapıldığını duyduğumuz düzenlemeler gecikmez de yeniden üçte bir fiyatına tekrar döner. İnsanlar motordan soğumazlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:30 ----------
jOhnwick'e.
Elbette kimse Bajaj'a çöp demiyor. Lakin yakından görsen, kullanmış olsan ve incelesen gerçekten farkı çıplak gözle bile anlayacaksın. Benelli'deki Avrupai duruşu süzsen, kaliteli motor bloğunun ürettiği gücü yaşasan inan fikrin değişir. Daha 142 km'deyim. Rodaj bittiğinde bence Benelli yakın rakiplerinde zor tutulur gibi hissediyorum. Hele şu ses var ya bitiyorum. Sırf sesini dinlemek için brandayı aç, sokağa çıkart 2 dk dinle zevk et ve yallah geri içeri... Bride şu var sevgili arkadaşım. Ben mt 25 i düşünmüştüm. ancak yakından inceledim. Hislerim her ikisinin malzeme kalitesi yönüyle eşit olduğu yönünden kopamadı. elbet biri yamaha. ama zaten borç harç alıyoruz. Güç'se güç görüntü ise görüntü, malzeme kalitesi desen o da fena değil. E niye 6 bin fazla vereyim dedim. İyi ki de böyle yapmışım. Sevgilerle...
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:41 ----------
Geçmiş olsun Allah seni tekrarından bizi de benzerinden korusun, amin.