Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Teşekkür ederim, :) müsait zaman da servise gideceğim arkadaşın da olmamasına sevindim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

Hangi semttesiniz gelmeye çalışırım tabiki. Aynı sorun sen de de var ise servis yolları görünüyor sanırım :) ama hiç takılmadım bu küçük soruna motor beklentimin çok çok üstünde.:)
Lastikler gerçekten çok fena dikkat etmek gerek.:) lastik bakmaya başladım bile tavsiyen olursa değerlendiririm.
Bir de yan ayaklığın demiri kapalı konum da beni çok rahatsız etti onu da bükmek gerek vites zannedip onunla cebelleşiyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Ben burda olacağım umarım diğerleri de gelirler yavaş yavaş :)
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
242
Bende de gaz kolunda bi bosluk var, motoru teslim alirken hemen fark edip soyledim, normaldir cevabi aldim. Ayrica bende de gaz vermeden calismiyor, motor sicakken denemedim fakat ilk calistirmada biraz gaz istiyor
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Enjeksiyonlu motor da gaz vererek çalıştırmak çok doğru gelmedi.Aramızdan bir kullanıcı motorunu bu sebeple servise götürüp sonucu bizimle paylaşırsa harika olurdu.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
Teşekkür ederim, :) müsait zaman da servise gideceğim arkadaşın da olmamasına sevindim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

Hangi semttesiniz gelmeye çalışırım tabiki. Aynı sorun sen de de var ise servis yolları görünüyor sanırım :) ama hiç takılmadım bu küçük soruna motor beklentimin çok çok üstünde.:)
Lastikler gerçekten çok fena dikkat etmek gerek.:) lastik bakmaya başladım bile tavsiyen olursa değerlendiririm.
Bir de yan ayaklığın demiri kapalı konum da beni çok rahatsız etti onu da bükmek gerek vites zannedip onunla cebelleşiyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Ben burda olacağım umarım diğerleri de gelirler yavaş yavaş :)

Ben salı günü götüreceğim sanırım, ilk baştan sıkıntıyı çözelim. Aşılmayacak şeyler değil bence de. Hevesimi kaçırmıyor bunlar. Bu arada benim motorun elcikleri değişti, gaz boşluğu ondan da kaynaklanıyor olabilir bir nebze.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

Bende de gaz kolunda bi bosluk var, motoru teslim alirken hemen fark edip soyledim, normaldir cevabi aldim. Ayrica bende de gaz vermeden calismiyor, motor sicakken denemedim fakat ilk calistirmada biraz gaz istiyor

yalnız değilsin :)
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
Enjeksiyonlu motor da gaz vererek çalıştırmak çok doğru gelmedi.Aramızdan bir kullanıcı motorunu bu sebeple servise götürüp sonucu bizimle paylaşırsa harika olurdu.

öncelikle hayırlı olsun bende bu motoru takipteyim nasip olursa almak istiyorum bakalım şu anda scoter kullanıyorum karbüratörlü ve otomatik jikleli sabahları hiç gaz vermeden en fazla iki marşta çalışıyor ısınıncada normal rolantiye düşüyor yani senin motorun buna göre hiç sorunsuz çalışması gerekli bence mesela honda pcx in marşı gibi, serviste yapılır diye düşünüyorum.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Yalnız olmamak güzel :) Basit bir çözümü vardır tahminim kendimiz de yaparız belki de gaz telini ayar kısmından sıkmak yeterli bile olabilir ama ellemeyelim garantimiz var :)
Facebook benelli tnt 25 türkiye grubunu kurdum isteyenler katılabilir bekleriz :)
Benellinin her vida somon başına beyaz nokta ile boya atmış olması garanti konusunda hassasiyetlerini ortaya koyuyor bu arada.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Arkadaşlar selam,

Maltepe Moto Galeri ilk bakım için 500KM'de gelmemi söyledi. Size ne söylendi ilk bakım KM'si?
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
ilk bakım 800-1000 km verilen periyodik bakım kağıdında belirtilen. 500 km erken olur bence , 500 de gidersiniz 1000 de tekrar gelin derseler bit yeniği arayın derim. :)
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
arkadaşlar zaten tnt25 grubu vardı facebook ta. yine siz bilirsiniz ama onu kullanın derim. sizlerden birine yöneticilik verebilirim. tnt250 grubu bende. tnt25 kullanıcısı birinde olsun bu grupta isterim.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
bu gün motoru satın aldığım yere uğradım yedek anahtarımı teslim almadığımdan. ilk servis 1000 km'de bilgisini verdiler. bilginiz olsun.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Dün yine motorla gezindim gözlemlerimi aktarayım.
Artççı ile ilk denememizi dün yaptık 57 kg 1.70 boyunda artççım vardı.ilk söylediği arka selenin çok rahat olduğuydu. xj6 er6n ile de gezdiğim kişidir. yaklaşık 20 dk sonra tekrar sordum yine rahat olduğunu herhangi bir rahtsızlık hissetmediğini belirtti.
İki kişi motorun performansına gelirsek, düz de herhangi bir fark yok neredeyse frenleme keza gayet başarılı.barbaros bulvarından yukarıya çıkarken 2.viteste biraz gazı bol vererek kalkışlar yapabildim.2.vites de rampa da kalkış yapabilmek güzel.tek kişide olduğu gibi tabiki çabuk gaz yemiyor rampa da ama gitmem de demiyor, 5 -6 saniye geçikmeli de olsa üst vitese geçebiliyosunuz.
Artççiyı sepetleyip e-5 e çıktım :) rodajdayız çok sıkmadım o yüzden.6.vites de 5000 devir civarında 110 km hızla yol alabiliyor olması gayet hoşuma gitti.Motorun yere ( bu lastiklere ragmen) sağlam bastığını söyleyebilirim güven veriyor rüzgardan vs çok etkilenmıyor ( 115 lere kadar çıktım maksimum)kontraları bana iyi geldi motorun kafası gelmem demiyor salınım yapmıyor istediğiniz yöne güvenli bi şekil de yatırabiliyosunuz kolaylıkla.Aşık olduğum ön amortisörlerin bu durum da etkisi büyük olabilir :) Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------

teşekkür ederim.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
Selam herkese foruma yeni üye oldum sırf bu model için diyebilirim. Şu anda scoter kullanıyorum 1,5 senedir fakat liseden beri vitesli motor kullanıyorum eski IZH motorları vardı rus markası kısaca 25 yıldır motor kullanıyorum şimdi bu motorun peşindeyim bugün şirinevler vale motor da test ettim pek gazlayamadım çünkü çok trafik vardı ilk izlenim scoter kullanan biri olarak çok atik geldi haliyle yalnız arka fren boş geldi bana ya da ben ayarlayamadım bilmiyorum. Bu motorla ilgili silindir bloğu ile alaklı aslonda 250 değilde 182 cc olduğu söylendi biyerde kulağıma çalındı bilmiyorum söylentide olabilir bunu ölçmenin bir yolu olabilir mi bu motoru alan arkadaşların kullanım çeviklik viraj hissiyatı hakkında bikgi verebilir mi şimdilik bu kadar. İyi forumlar.

Arka fren bence yeterli aslında ancak lastikler o kadar kötü ki frenleri anlayamıyorsun. çok çabuk kayıyor lastikler, frenler mukavemet sağlayamıyor. Ön fren arkaya göre doğal olarak daha iyi ancak çok sürratli değilsen arka fren kaymadan durduruyor. bence lastik önerilerini değerlendirmeye başlamak şart oldu. üstadlardan yardım bekliyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------

Dün yine motorla gezindim gözlemlerimi aktarayım.
Artççı ile ilk denememizi dün yaptık 57 kg 1.70 boyunda artççım vardı.ilk söylediği arka selenin çok rahat olduğuydu. xj6 er6n ile de gezdiğim kişidir. yaklaşık 20 dk sonra tekrar sordum yine rahat olduğunu herhangi bir rahtsızlık hissetmediğini belirtti.
İki kişi motorun performansına gelirsek, düz de herhangi bir fark yok neredeyse frenleme keza gayet başarılı.barbaros bulvarından yukarıya çıkarken 2.viteste biraz gazı bol vererek kalkışlar yapabildim.2.vites de rampa da kalkış yapabilmek güzel.tek kişide olduğu gibi tabiki çabuk gaz yemiyor rampa da ama gitmem de demiyor, 5 -6 saniye geçikmeli de olsa üst vitese geçebiliyosunuz.
Artççiyı sepetleyip e-5 e çıktım :) rodajdayız çok sıkmadım o yüzden.6.vites de 5000 devir civarında 110 km hızla yol alabiliyor olması gayet hoşuma gitti.Motorun yere ( bu lastiklere ragmen) sağlam bastığını söyleyebilirim güven veriyor rüzgardan vs çok etkilenmıyor ( 115 lere kadar çıktım maksimum)kontraları bana iyi geldi motorun kafası gelmem demiyor salınım yapmıyor istediğiniz yöne güvenli bi şekil de yatırabiliyosunuz kolaylıkla.Aşık olduğum ön amortisörlerin bu durum da etkisi büyük olabilir :) Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------

teşekkür ederim.

senin yorumları okudukça motora binesim geliyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

bayiden ne kadara aldınız?

Bazı bayilerde 9400, bazılarında 9600 fiyat veriliyor. Bir kaç bayi ile görüşmemde indirime pek yanaşmadılar. Hediyeler veren var. Kask, mont, koruma takozu, kaldırma sehpası vb.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
motor güzel neden binmeyesin :) lastik farz gibi artık, belki biraz daha kullanınca lastikler kendine gelir diyecem ama hayal :)
Ben yeşilini almak istediğim için hediye veren bayilerin önümüz ay gelecek olan motorlarını bekleyemedim motorsuz da duramıyorum gittim aldım ilk bulduğum yerden. İndirim yapma konusunda çok katılar evet zor bela zincir yağı aldım :)
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
3
motor güzel neden binmeyesin :) lastik farz gibi artık, belki biraz daha kullanınca lastikler kendine gelir diyecem ama hayal :)
Ben yeşilini almak istediğim için hediye veren bayilerin önümüz ay gelecek olan motorlarını bekleyemedim motorsuz da duramıyorum gittim aldım ilk bulduğum yerden. İndirim yapma konusunda çok katılar evet zor bela zincir yağı aldım :)

Benim sorduğum bayi bu fiyatların tanıtım fiyatı olduğunu söyledi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst