Teşekkür ederim,
müsait zaman da servise gideceğim arkadaşın da olmamasına sevindim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
Hangi semttesiniz gelmeye çalışırım tabiki. Aynı sorun sen de de var ise servis yolları görünüyor sanırım
ama hiç takılmadım bu küçük soruna motor beklentimin çok çok üstünde.
Lastikler gerçekten çok fena dikkat etmek gerek.
lastik bakmaya başladım bile tavsiyen olursa değerlendiririm.
Bir de yan ayaklığın demiri kapalı konum da beni çok rahatsız etti onu da bükmek gerek vites zannedip onunla cebelleşiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------
Ben burda olacağım umarım diğerleri de gelirler yavaş yavaş
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
Hangi semttesiniz gelmeye çalışırım tabiki. Aynı sorun sen de de var ise servis yolları görünüyor sanırım
Lastikler gerçekten çok fena dikkat etmek gerek.
Bir de yan ayaklığın demiri kapalı konum da beni çok rahatsız etti onu da bükmek gerek vites zannedip onunla cebelleşiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------
Ben burda olacağım umarım diğerleri de gelirler yavaş yavaş