Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Maltepe Moto Galeri'den aldım. 9000 TL'ye indirdiler sağolsunlar fiyatı. Shoei GT Air (1900 TL) ve Revit Shild (900 TL) montu da onlardan aldım. Bunu da toplam 2300'e indirdiler. 11300'e hepsi halloldu.

Hı ama trafik sigortasına 1060 TL bayıldım. :pr:
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Bir kaç bayi ile sohbetim oldu önümüz ay yüzde 3 ile 10 arası motor fiyatlarına zam gelme oranının yüksek olduğunu söylediler.Dolar da yükselişte tekrar , zam gelmesi büyük olasılık.
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
40
Dün yine motorla gezindim gözlemlerimi aktarayım.
Artççı ile ilk denememizi dün yaptık 57 kg 1.70 boyunda artççım vardı.ilk söylediği arka selenin çok rahat olduğuydu. xj6 er6n ile de gezdiğim kişidir. yaklaşık 20 dk sonra tekrar sordum yine rahat olduğunu herhangi bir rahtsızlık hissetmediğini belirtti.
İki kişi motorun performansına gelirsek, düz de herhangi bir fark yok neredeyse frenleme keza gayet başarılı.barbaros bulvarından yukarıya çıkarken 2.viteste biraz gazı bol vererek kalkışlar yapabildim.2.vites de rampa da kalkış yapabilmek güzel.tek kişide olduğu gibi tabiki çabuk gaz yemiyor rampa da ama gitmem de demiyor, 5 -6 saniye geçikmeli de olsa üst vitese geçebiliyosunuz.
Artççiyı sepetleyip e-5 e çıktım :) rodajdayız çok sıkmadım o yüzden.6.vites de 5000 devir civarında 110 km hızla yol alabiliyor olması gayet hoşuma gitti.Motorun yere ( bu lastiklere ragmen) sağlam bastığını söyleyebilirim güven veriyor rüzgardan vs çok etkilenmıyor ( 115 lere kadar çıktım maksimum)kontraları bana iyi geldi motorun kafası gelmem demiyor salınım yapmıyor istediğiniz yöne güvenli bi şekil de yatırabiliyosunuz kolaylıkla.Aşık olduğum ön amortisörlerin bu durum da etkisi büyük olabilir :) Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------

teşekkür ederim.

Hocam yalnışınız var, 6. vites 5000 devirde 110 km hızla gidemez en az 7000 devirdir.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Dün yine motorla gezindim gözlemlerimi aktarayım.
Artççı ile ilk denememizi dün yaptık 57 kg 1.70 boyunda artççım vardı.ilk söylediği arka selenin çok rahat olduğuydu. xj6 er6n ile de gezdiğim kişidir. yaklaşık 20 dk sonra tekrar sordum yine rahat olduğunu herhangi bir rahtsızlık hissetmediğini belirtti.
İki kişi motorun performansına gelirsek, düz de herhangi bir fark yok neredeyse frenleme keza gayet başarılı.barbaros bulvarından yukarıya çıkarken 2.viteste biraz gazı bol vererek kalkışlar yapabildim.2.vites de rampa da kalkış yapabilmek güzel.tek kişide olduğu gibi tabiki çabuk gaz yemiyor rampa da ama gitmem de demiyor, 5 -6 saniye geçikmeli de olsa üst vitese geçebiliyosunuz.
Artççiyı sepetleyip e-5 e çıktım :) rodajdayız çok sıkmadım o yüzden.6.vites de 5000 devir civarında 110 km hızla yol alabiliyor olması gayet hoşuma gitti.Motorun yere ( bu lastiklere ragmen) sağlam bastığını söyleyebilirim güven veriyor rüzgardan vs çok etkilenmıyor ( 115 lere kadar çıktım maksimum)kontraları bana iyi geldi motorun kafası gelmem demiyor salınım yapmıyor istediğiniz yöne güvenli bi şekil de yatırabiliyosunuz kolaylıkla.Aşık olduğum ön amortisörlerin bu durum da etkisi büyük olabilir :) Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:51 ----------

teşekkür ederim.

Kardeşim 5000 devirde 115 olduğundan emin misiniz? Sırf bu yüzden bu motor alınabilir :) Uzun yolda ya da TEM de yakıt tasarrufu demek bu... Hayırlı olsun.
 
Katılım
8 Nis 2016
Mesajlar
9
Beyler 5900-6000rmp gibi 100 yapiyor...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

Ya bide birseyi merak ettim. Bizim makinalar 28.16 bg mi yoksa 24.4 va 25 falan mı? Bilen var mı? Farklı veriler varda?
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
jOhnwick'e.. Öncelikle, motorlardan teknik olarak anlamanın kriteri onlara sahip olmak değildir. O birçok formda fikrini paylaşan "SEKO" sayesinde bugün TNT 25'te karar kıldım ve hamdolsun aldım. Ruhsat işi için tescil'den 15 gün sonrasına randevu verdiler. Plakasız olduğu için motora tenha yerlerde biniyorum. 142 km yaptım henüz. Ancak bu kısa sürede bile çok keyf aldım. Özellikle ilk çalıştırma anındaki sesine bayılıyorum. Büyük motor hissi veriyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:26 ----------

yaş 48, Şanlıurfa sigorta 506 tl çıktı. Umarız yapıldığını duyduğumuz düzenlemeler gecikmez de yeniden üçte bir fiyatına tekrar döner. İnsanlar motordan soğumazlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:30 ----------

jOhnwick'e.
Elbette kimse Bajaj'a çöp demiyor. Lakin yakından görsen, kullanmış olsan ve incelesen gerçekten farkı çıplak gözle bile anlayacaksın. Benelli'deki Avrupai duruşu süzsen, kaliteli motor bloğunun ürettiği gücü yaşasan inan fikrin değişir. Daha 142 km'deyim. Rodaj bittiğinde bence Benelli yakın rakiplerinde zor tutulur gibi hissediyorum. Hele şu ses var ya bitiyorum. Sırf sesini dinlemek için brandayı aç, sokağa çıkart 2 dk dinle zevk et ve yallah geri içeri... Bride şu var sevgili arkadaşım. Ben mt 25 i düşünmüştüm. ancak yakından inceledim. Hislerim her ikisinin malzeme kalitesi yönüyle eşit olduğu yönünden kopamadı. elbet biri yamaha. ama zaten borç harç alıyoruz. Güç'se güç görüntü ise görüntü, malzeme kalitesi desen o da fena değil. E niye 6 bin fazla vereyim dedim. İyi ki de böyle yapmışım. Sevgilerle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:41 ----------

Geçmiş olsun Allah seni tekrarından bizi de benzerinden korusun, amin.
 
Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
10
jOhnwick'e.. Öncelikle, motorlardan teknik olarak anlamanın kriteri onlara sahip olmak değildir. O birçok formda fikrini paylaşan "SEKO" sayesinde bugün TNT 25'te karar kıldım ve hamdolsun aldım. Ruhsat işi için tescil'den 15 gün sonrasına randevu verdiler. Plakasız olduğu için motora tenha yerlerde biniyorum. 142 km yaptım henüz. Ancak bu kısa sürede bile çok keyf aldım. Özellikle ilk çalıştırma anındaki sesine bayılıyorum. Büyük motor hissi veriyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:26 ----------



yaş 48, Şanlıurfa sigorta 506 tl çıktı. Umarız yapıldığını duyduğumuz düzenlemeler gecikmez de yeniden üçte bir fiyatına tekrar döner. İnsanlar motordan soğumazlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:30 ----------

jOhnwick'e.
Elbette kimse Bajaj'a çöp demiyor. Lakin yakından görsen, kullanmış olsan ve incelesen gerçekten farkı çıplak gözle bile anlayacaksın. Benelli'deki Avrupai duruşu süzsen, kaliteli motor bloğunun ürettiği gücü yaşasan inan fikrin değişir. Daha 142 km'deyim. Rodaj bittiğinde bence Benelli yakın rakiplerinde zor tutulur gibi hissediyorum. Hele şu ses var ya bitiyorum. Sırf sesini dinlemek için brandayı aç, sokağa çıkart 2 dk dinle zevk et ve yallah geri içeri... Bride şu var sevgili arkadaşım. Ben mt 25 i düşünmüştüm. ancak yakından inceledim. Hislerim her ikisinin malzeme kalitesi yönüyle eşit olduğu yönünden kopamadı. elbet biri yamaha. ama zaten borç harç alıyoruz. Güç'se güç görüntü ise görüntü, malzeme kalitesi desen o da fena değil. E niye 6 bin fazla vereyim dedim. İyi ki de böyle yapmışım. Sevgilerle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:41 ----------

Geçmiş olsun Allah seni tekrarından bizi de benzerinden korusun, amin.

Urfa'da mı yaşıyorsunuz? Kardeşim oradaki bayiye ödeme yapsa erzuruma göderirler mi acaba?
 
Katılım
19 Mar 2016
Mesajlar
119
Benelli nin bu seneki müşteri memnuniyeti durumuna göre seneye gelecek modellerden leoncino yu almayı planlıyorum. Umarım sıkıntısı olmaz ve sahipleri fiyat/performans anlamında memnun kalır.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
14
Alet Gergin Beyler..




---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

Video bana ait değildir..
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
Merhaba;

Bu sabah Davutpaşa / İkitelli arasında (Ev-İş) motoru kullanma fırsatım oldu. Plakayı taktık çok şükür. Motor şu anda 127 km'de. Rodaj devam etmekte. Sarsıntı ve titreşim hissetmiyorum. Kullandığım maksimum sürat 80 km. 80 km'yi aşmadım. Yol rahattı, yüzümde kocaman bir gülümseme ile motoru kullandım. Motor kullanmayı çok özlemişim. 6,5 sene kadar bodrum'da yaşadım. Doğal olarak motor tepesinden inmedik. Ama İstanbul'da hep ikinci planda kaldı. Anladım ki geç kalmışım :) Motora binmediğiniz her gün geç kalıyorsunuz.

Motor beni ilk günden beri çok çekiyor. Benelli'nin Türkiye'ye yeni gelişi, soru işaretleri beni tedirgin etmedi. Karar verme sürecim toplam 3 gün. Acaba dedim, alıcam dedim, aldım. İçim rahat olarak tavsiye ediyorum. Malzeme kalitesi gerçekten iyi, duruşu, gidişi, torku, sesi gayet iyi. Fiyatına göre bence fazla bile denilebilir.

Hiçbir motor ile kıyaslama yapmayacağım. Bence alınırdı, alındı... Henüz yakıt testi yapamadım, ön amortisör sanki İstanbul için yapılmış. Çok yumuşak. Vites tepkimesi, geçişleri çok yumuşak ve rahat. Gaz tepkisi iyi. Deponun plastik korumaları bence handikap... Debriyaj çekiliyken bir kere stop etti. 2. vitesteydim servise göstereceğim. Kısacası motorun üzerinde kendimi rahat hissediyorum. Bi kaç resim paylaşıyorum. Umarım almak isteyenlere bir nebze ışık tutmuş oluruz.

Not: Motorun üzerinde ekstra olarak Barracuda elcik, Jant Sticker'ı ve koruma takozu var.

GRXJar.jpg

z5qZvO.jpg

GRX7nN.jpg

v57GYp.jpg

YkRy5j.jpg

8ZoO9k.jpg

XkpGDO.jpg

E8MLbD.jpg

Bu da ben oluyorum :) Sevgiyle kalın. Tekerinize taş deymesin...
GRX7vv.jpg
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Konfor, yakışıklılık, sürüş vs. herkes memnun da kaç krş yakıyor bu gergin Canavar :)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Alan arkadaşlar biraz daha bilgi ve fotoğraf paylaşımı yaparsa bizler iyi daha iyi olacak :)
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
Konfor, yakışıklılık, sürüş vs. herkes memnun da kaç krş yakıyor bu gergin Canavar :)

100 küsür km'de benim yakıt için yorum yapmam yanlış olur. ancak daha fazla km yapmış arkadaşlar varsa yorumlasınlar tabiki. Ama tadını alan motorun üstünden inip foruma girmiyor :D alet gergin...
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
@milimadami hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin.

Koruma takozlarını kaça mal ettiniz acaba. Çok güzel durmuşlar
 
Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
49
jOhnwick'e.. Öncelikle, motorlardan teknik olarak anlamanın kriteri onlara sahip olmak değildir. O birçok formda fikrini paylaşan "SEKO" sayesinde bugün TNT 25'te karar kıldım ve hamdolsun aldım. Ruhsat işi için tescil'den 15 gün sonrasına randevu verdiler. Plakasız olduğu için motora tenha yerlerde biniyorum. 142 km yaptım henüz. Ancak bu kısa sürede bile çok keyf aldım. Özellikle ilk çalıştırma anındaki sesine bayılıyorum. Büyük motor hissi veriyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:26 ----------

yaş 48, Şanlıurfa sigorta 506 tl çıktı. Umarız yapıldığını duyduğumuz düzenlemeler gecikmez de yeniden üçte bir fiyatına tekrar döner. İnsanlar motordan soğumazlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:30 ----------

jOhnwick'e.
Elbette kimse Bajaj'a çöp demiyor. Lakin yakından görsen, kullanmış olsan ve incelesen gerçekten farkı çıplak gözle bile anlayacaksın. Benelli'deki Avrupai duruşu süzsen, kaliteli motor bloğunun ürettiği gücü yaşasan inan fikrin değişir. Daha 142 km'deyim. Rodaj bittiğinde bence Benelli yakın rakiplerinde zor tutulur gibi hissediyorum. Hele şu ses var ya bitiyorum. Sırf sesini dinlemek için brandayı aç, sokağa çıkart 2 dk dinle zevk et ve yallah geri içeri... Bride şu var sevgili arkadaşım. Ben mt 25 i düşünmüştüm. ancak yakından inceledim. Hislerim her ikisinin malzeme kalitesi yönüyle eşit olduğu yönünden kopamadı. elbet biri yamaha. ama zaten borç harç alıyoruz. Güç'se güç görüntü ise görüntü, malzeme kalitesi desen o da fena değil. E niye 6 bin fazla vereyim dedim. İyi ki de böyle yapmışım. Sevgilerle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:41 ----------

Geçmiş olsun Allah seni tekrarından bizi de benzerinden korusun, amin.

Hayırlı olsun.
Kumandaların üstündeki ışıklar ne renk ?
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Daha önce motorun 5000 devirde 115 yaptığını söylemiştim bir arkadaş en az 7000 dır demişti aynen dediği gibi 7000 de 115 yapıyor motor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst