Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sürekli motora bir kulp bulmaya çalışan arkadaşlara yazıyorum ;

Motorla ilgili acı gerçekleri sürekli sıralamanıza gerek yok. Motor fiyatına göre çok çok iyi bir motor. Çin üretimiymiş, Hint üretimiymiş farketmez. Mal ortada ve fiyatı çok uygun. Birazcık bu işten anlayan birisi beğeniyorsa alacaktır, beğenmiyorsa en yakın rakibi 6000 TL daha pahalı, onu alabilirsiniz. Eleştirmek tabi ki güzel bir şey ama fiyat faktörünü unutmayalım.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
bazı arkadaşlar hala bilmeden öğrenmeden yorum yapıyorlar ( sanırım , galiba ,öyleymiş vsr...... ya kendi düşüncenizi niye söylemiyorsunuz bilmemek ayıp değil ki öğrenmemek ayıp herkezin her yaşta öğreniceği bir konular vardır muhakkak.bakın tnt 25 sadece türkiye ve hint pazarında satılıyor avrupada göremiyorum deniliyor BENELLİ.DE diye google de sorgulatınız orda satılan tüm modelleri göreceksiniz tnt25 orda BN302 adıyla satılıyor ve tnt250 ise BN302 diye geciyor yani bunlar sadece bizim ülke için üretilen bir motor değil tüm dünyada satılıyor ve amerikada da çok tutuldu.bu 250 - 300 olması sadece vergilendirme den ötürü yoksa başka bir amac yoktur bu işler arabalarda da oluyor.

İşte bunu kimseye anlatamıyorsun koca firma türkiyede satacağı 40.000 50.000 motosiklet için özel model üretecek gibi muhabbetler dönüyor modeller tüm dünyada satılıyor sadece ismi farklı gelde anlat
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Yaş: 29 İstanbul/Pendik. Trafik sigortası en uygun 1065 TL çıktı.

İçim acıyor :(
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
49
her ikisini de bilen adam olarak konuşuyorum, benelli ile bajajı aynı cümlede kullanmamak gerek
sanmıyorum herhangi birine bile bindiğini
benelli çinde üretiliyor, evet
ancak bir zamanların kalbur üstü motosiklet markalarından biri
aynı teknoloji, aynı mühendisler, ama çinde üretiliyor
evet, italyan anlayışından biraz feragat edilmiş malzemeden, ancak tasarım ve motor teknolojisi aynen duruyor
bakın bajaj kötü motor değil, ama benellinin klasında bir motor da olmadı hiç bir zaman
bindiğim motorları sayamam ama menşelerinden bahsedeyim
hindistan, japonya, güney kore, tayvan, italya, hollanda, ingiltere, almanya ve envai çeşit çin malı
italyanların bu işi iyi yaptığını kimseyle tartışmam bile, tabi pahalı oluyorlar
mevcut benelli, o italyan anlayışın çin işçiliğiyle birleşmesi işte
ne kadar iyi?
bir çinli gibi değil
ancak hintli gibi de değil
bir tayvan bir güney kore li de değil
gayet farkındayım, biraz daha özenilseydi bu motora senin duke 250 ile bile adını anamazdın
ancak 20-25 bin lira filan olurdu o zaman

Tmm dostum Bajaj çöp.Benelli'nin 2 rakibi var KTM ve Ducati.Bajaj'ı Benelli ile karşılaştırmak Benelliye hakaret olur.Çin'de üretiliyor diye kötü demedim güzel bi motosiklete benziyor ama bi avrupalı ve japon kalitesi yok eminim.Kafamdaki 3 motosikletten biri.Ama bazı arkadaşlar takım tutar gibi marka fanatikliği yapıyor gerçekten çok acı.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
kısıtlı tecrübemle makineleri ülke bazında sınıflandırma huyum var
her ülkenin kendi sanayi anlayışıyla/ pazarıyla alakalı yönlendiğini düşünürüm
anlatırım demek istediğimi de çok uzun hikaye, yazasım yok şimdi
bu bağlamda mevcut benelliyi şöyle değerlendirin
1910 lardan bu yana motosiklet üreten, üst sınıf ve yüksek hacimli (800cc, 1130 cc gibi) motosikletler yapan, ekonomik kriz nedeniyle çinli Q&J group (keeway i üreten firma) tarafından satın alınan, ancak bu satın alınma esnasında üretilecek tüm motosikletlerin benelli adına layık olması konusunda şerh koşulan, benellinin mühendislerinin halen tasarım aşamasında müdahil olduğu, ancak çin işi üretim bandından çıkan motosikletlerden bahsediyoruz
ve tekrarlıyorum, bajajı da gördüm, biraz bindim; kıyas kabul etmiyorum, seviyeler farklı
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Şanssızlık bu ya arkadaşlar sabah baktığımda motorum yerde duruyordu.

Sanırım birisi çarpmış ve vites pedalı yamulmuş. Egzos çizilmiş. Gaz kolunun yanındaki koruma çizilmiş

Ve alt sakaldaki çıkartma çizilmiş. Böylece parça fiyatlarını öğrenebilicez. Buda nazar boncuğu olsun dedik geçtik .
 
Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
49
Şanssızlık bu ya arkadaşlar sabah baktığımda motorum yerde duruyordu.

Sanırım birisi çarpmış ve vites pedalı yamulmuş. Egzos çizilmiş. Gaz kolunun yanındaki koruma çizilmiş

Ve alt sakaldaki çıkartma çizilmiş. Böylece parça fiyatlarını öğrenebilicez. Buda nazar boncuğu olsun dedik geçtik .

Geçmiş olsun dostum gerçekten çok can sıkıcı.Yakıt tüketimi nasıl ölçme fırsatın oldu mu? sele , vibrasyon ve frenlerden memnunmusun ?
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Geçmiş olsun dostum gerçekten çok can sıkıcı.Yakıt tüketimi nasıl ölçme fırsatın oldu mu? sele , vibrasyon ve frenlerden memnunmusun ?

Teşekkür ederim hocam . Yakıtı ölçemedim zaten Pzt almıştım aleti depoyu doldurdum ama test edemedim.

Sele bence çok rahat git gel eve toplam 35 km yapıyorum bir ağrı ya da herhangi şikayetim olmadı.

Titreşim mutlaka olacak ama öyle rahatsız edecek türden olduğunu düşünmüyorum.

Frenlere çok asılmadım yeni olduğu için bir kere panik fren yapmak zorunda kaldım ama onda da üzmedi açıkçası .

Kullandıkça daha iyi olacağını düşünüyorum
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
151
2. sayfadan itibaren burada yazmaya başlayan, benellinin avukatı olmakla suçlanan, sırf bu motor için bu foruma üye olan, birinci derecede benelli kullanıcı adayı olan ben; tarafımdan benelli alma fikri bir saat içinde askıya alınmıştır. Herkes her şeyi yaşayarak öğrensin. Takipteyim. Güzel şeyler yaşamanız dileklerimle...
 
Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
10
2. sayfadan itibaren burada yazmaya başlayan, benellinin avukatı olmakla suçlanan, sırf bu motor için bu foruma üye olan, birinci derecede benelli kullanıcı adayı olan ben; tarafımdan benelli alma fikri bir saat içinde askıya alınmıştır. Herkes her şeyi yaşayarak öğrensin. Takipteyim. Güzel şeyler yaşamanız dileklerimle...
Başarısız bir trolleme örneği. Fazla dikkat çekmeden algı yaratmaya çalışın. Gizemli halleri severim. Yaşayalım görelim :)
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
Şanssızlık bu ya arkadaşlar sabah baktığımda motorum yerde duruyordu.

Sanırım birisi çarpmış ve vites pedalı yamulmuş. Egzos çizilmiş. Gaz kolunun yanındaki koruma çizilmiş

Ve alt sakaldaki çıkartma çizilmiş. Böylece parça fiyatlarını öğrenebilicez. Buda nazar boncuğu olsun dedik geçtik .
Görmüyorlar usta görmüyorlar istediğin yere koy kapalı garajın olmadıktan sonra vuruyor sonra bilerekmi vurduk diyo yok bide bilerek vursaydın adam dobloyla bizim işyerinin otoparkında dışarda değil yanı geldi arkadasın scoterine vurdu bide durmadı sürükledi biraz görmemişmiş motor sahibinden çok fırçaladım aslında bodoslama gireceksin sonra aaa seni görmedim dersin Gecmis olsun tabi bu arada bende frenlerini merak ediyorum zamanla frenler nasil iyi olur öyle biseymi var onuda merak ediyorum doğrusu güle güle kullan.
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
673
Ne pulsarmış kardeşim ya. Forumun heryerinde pulsar da pulsar. Ben de araştırıyorum ben de merak ediyorum tamam. Pulsarı da takip ediyorum, kimse pulsar başlığına gelip gelip bence yamaha veya benelli daha iyi zaten pulsar hintli dandik demiyor.

Motoru olmayanlar motor hakkında yorum yazıyor olanlar ortada yok. Hayır acaba motor çok süper birşey de alınca tepesinden inip foruma mı yazamıyorlar ? İnsan merak ediyor kronik bişisi falan var mı diye. Belki de yok ? Biraz daha beklicez sanırım.

Merak içindeyim takipteyim. Sürçü lisan ettiysem affola. Dikkat edin kendinize kaskınızı hep takın. Bakkala giderken bile takın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------

İçim yandı hocam. Geçmiş olsun. Kullandıkça bizi de unutma olur mu.
Şanssızlık bu ya arkadaşlar sabah baktığımda motorum yerde duruyordu.

Sanırım birisi çarpmış ve vites pedalı yamulmuş. Egzos çizilmiş. Gaz kolunun yanındaki koruma çizilmiş

Ve alt sakaldaki çıkartma çizilmiş. Böylece parça fiyatlarını öğrenebilicez. Buda nazar boncuğu olsun dedik geçtik .
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Görmüyorlar usta görmüyorlar istediğin yere koy kapalı garajın olmadıktan sonra vuruyor sonra bilerekmi vurduk diyo yok bide bilerek vursaydın adam dobloyla bizim işyerinin otoparkında dışarda değil yanı geldi arkadasın scoterine vurdu bide durmadı sürükledi biraz görmemişmiş motor sahibinden çok fırçaladım aslında bodoslama gireceksin sonra aaa seni görmedim dersin �� Gecmis olsun tabi bu arada bende frenlerini merak ediyorum zamanla frenler nasil iyi olur öyle biseymi var onuda merak ediyorum doğrusu güle güle kullan.

Teşekkür ederim . Frenler için şu söylendi lastiklerin üzerindeki tabaka ve disklerin üzerindeki tabakalar eridikçe performansı artacakmış.

Kullanıp denemeden bir şey söylemek yalan olur

Ne pulsarmış kardeşim ya. Forumun heryerinde pulsar da pulsar. Ben de araştırıyorum ben de merak ediyorum tamam. Pulsarı da takip ediyorum, kimse pulsar başlığına gelip gelip bence yamaha veya benelli daha iyi zaten pulsar hintli dandik demiyor.

Motoru olmayanlar motor hakkında yorum yazıyor olanlar ortada yok. Hayır acaba motor çok süper birşey de alınca tepesinden inip foruma mı yazamıyorlar ? İnsan merak ediyor kronik bişisi falan var mı diye. Belki de yok ? Biraz daha beklicez sanırım.

Merak içindeyim takipteyim. Sürçü lisan ettiysem affola. Dikkat edin kendinize kaskınızı hep takın. Bakkala giderken bile takın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------

İçim yandı hocam. Geçmiş olsun. Kullandıkça bizi de unutma olur mu.


Teşekkür ediyorum hocam. Allah bir daha böyle bir şey göstermesin kullandıkça bende sizleri bilgilendirme şansına sahip olayım.
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Merhaba arkadaşalar, 2 gün önce benelli tnt 25 motor aldım,foruma bu sebeple üye oldum en kısa zamanda motorla ilgili deneyimleri mi forum da paylaşacağım.Şimdi mesai zamanı :)
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
güle güle kullan dostum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------

Trafik Ruhsat: 190
Plaka Basımı: 14
Trafik Sigortası: 1062TL (Anadolu Sigorta/ Yaş 29 / İstanbul)

Trafik sigortaları insanın canını yakmaya devam ediyor. Esnaf bi arkadaşıma sağa sola gitmesi için scooter aldık. Motor 3000TL Sıfır, sigortası 1080tl çıktı. Yazık günah...
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
96
Teşekkür ederim dostum. Sigortayı 987 tl.ye halletim bende.
Motorla ilgili konuşacak olursak:
1-motor fiyat performans olarak çok çok iyi.daha önce er6n kullandım 5000 km kadar, arkadaşım da xj 6 var ve hafta da 2 3 kez mutlaka gazlarım.ikimizin de ortak görüşü bu fiyata bu motor müthiş.
2-motora oturduğunuz da gerçek naked havasını veriyor boyutları gidon mesafesi yüksekliği çok ideal ve oldukça yakışıklı bir motor.ben yeşilini tercih ettim gece ayrı gündüz ayrı güzel bir renk :)
3-motorun sürüşü, dengesi, kontraları gayet başarılı.
4-Frenler yavaş yavaş kendine geliyor ön freni beğendim tatminkar ve tek disk yetmez diyenler için benelli disk ve merkez yerini hazırlamiş 2.ci disk ve merkez alınıp rahatlıkla monte edilebilir.bu durum da motoru olduğu çakacağından eminim.
5-Arka fren çok kullanmadım ama iş görüyor yeterli seviyede.
6-Ön amortisör aşık olunacak cinsten işini on numara yapıyor harika ötesi sanırım en beğendiğim noktası.Arka amortisör keza gayet başarılı ayarlanabilir mi bilmiyorum kasis ve çukur geçişleri çok yumuşak bir motor.er6 yı anımsatıyor arka amortisör :)
7-gidon da ayak pedlerin de nerdeyse sıfır titreşim.sele de hissediliyor hafif hafif.Artçcı denemmedi henüz.
8-motor da zırıltı patırdı yok adam gibi çalışıyor piston sesini ön taraftan rolanti de güzel duyuyorsunuz bu bazılarını belki rahatsız eder ben sevdim
9-malzeme kalitesi standart ne çin ne avrupa ya da japon orta işçiliğe sahip yeterli seviye de (fiyatına göre)kırılık dökülmeyecektir emin olabilirsiniz.
10-egzoz sesi çok çok hoş, gaz açtığınızda çıkan ses çok iyi tek silindirin hoş çalışma sesi egzoz da olduğu gibi.modifiye egzozlarla çok tatlı sesler alınabilir.
11-göstergesi ışıkları gayet güzel
Eleştireceğim yanları ise şöyle:
1-Lastikler çok kötü maalesef imkanınız varsa hemen değiştirin :)
2-gaz kolunda çok boşluk var ve ön freni sıkarken motor gaz yiyor ( benim motora özel sorunlar da olabilir bunlar )
3-ilk marşta çalışmadığı oluyor aynı şeyi yaşayan varsa çok sevineceğim :) servis de halledilir hemen.
4-motor bloğunu kapatan şase demirleri daha estetik olabilirdi.blok oldukça güzel ama görünmüyor şaseden.bu motorun yeni şasesi olursa yüzde 90 bu durum benelli tarafından da ortadan kaldırılacaktır diye düşünüyorum.
5-arka dişlinin renksiz tatsız tuzsuz görüntüsünü sevmedim bir de :)
şimdilik paylaşacaklarım bu kadar.kullandıkça yazacağım foruma.düşük bütçeli olup bu motordan hoşlananlar hiç düşünmeden alabilirsiniz çok ekstrem bir durum olmazsa kesinlikle beğeneceksinizdir.
karşılaştırma olayına çok girmeyi sevmiyorum fakat: pulsar ns kullanmış biri olarak söyleceğim; iki motorun ruhu çok farklı.motosiklet tarz tutku işidir. ns 200 ile asla kıyas etmemenizi öneririm.sürüş denge hissiyat motor ruhu çok farklı iki motor bunlar.
Ve son olarak mt 25 de kullanmış biri olarak ara da ki fiyat farkını da göz önüne alınca helal sana benelli diyorum. :) Hafta sonu mt 25 sahibi arkadaşımla buluşacağım fikirlerini aktaracağım forum da.
Çok uzattım kusura bakmayın.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Merhaba arkadaşalar, 2 gün önce benelli tnt 25 motor aldım,foruma bu sebeple üye oldum en kısa zamanda motorla ilgili deneyimleri mi forum da paylaşacağım.Şimdi mesai zamanı :)

İnşallah diğer kullanıcılar gibi yapmazsın motosikletin üstünden inip bizi bilgilendirirsin :cherry:
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Teşekkür ederim dostum. Sigortayı 987 tl.ye halletim bende.
Motorla ilgili konuşacak olursak:
1-motor fiyat performans olarak çok çok iyi.daha önce er6n kullandım 5000 km kadar, arkadaşım da xj 6 var ve hafta da 2 3 kez mutlaka gazlarım.ikimizin de ortak görüşü bu fiyata bu motor müthiş.
2-motora oturduğunuz da gerçek naked havasını veriyor boyutları gidon mesafesi yüksekliği çok ideal ve oldukça yakışıklı bir motor.ben yeşilini tercih ettim gece ayrı gündüz ayrı güzel bir renk :)
3-motorun sürüşü, dengesi, kontraları gayet başarılı.
4-Frenler yavaş yavaş kendine geliyor ön freni beğendim tatminkar ve tek disk yetmez diyenler için benelli disk ve merkez yerini hazırlamiş 2.ci disk ve merkez alınıp rahatlıkla monte edilebilir.bu durum da motoru olduğu çakacağından eminim.
5-Arka fren çok kullanmadım ama iş görüyor yeterli seviyede.
6-Ön amortisör aşık olunacak cinsten işini on numara yapıyor harika ötesi sanırım en beğendiğim noktası.Arka amortisör keza gayet başarılı ayarlanabilir mi bilmiyorum kasis ve çukur geçişleri çok yumuşak bir motor.er6 yı anımsatıyor arka amortisör :)
7-gidon da ayak pedlerin de nerdeyse sıfır titreşim.sele de hissediliyor hafif hafif.Artçcı denemmedi henüz.
8-motor da zırıltı patırdı yok adam gibi çalışıyor piston sesini ön taraftan rolanti de güzel duyuyorsunuz bu bazılarını belki rahatsız eder ben sevdim
9-malzeme kalitesi standart ne çin ne avrupa ya da japon orta işçiliğe sahip yeterli seviye de (fiyatına göre)kırılık dökülmeyecektir emin olabilirsiniz.
10-egzoz sesi çok çok hoş, gaz açtığınızda çıkan ses çok iyi tek silindirin hoş çalışma sesi egzoz da olduğu gibi.modifiye egzozlarla çok tatlı sesler alınabilir.
11-göstergesi ışıkları gayet güzel
Eleştireceğim yanları ise şöyle:
1-Lastikler çok kötü maalesef imkanınız varsa hemen değiştirin :)
2-gaz kolunda çok boşluk var ve ön freni sıkarken motor gaz yiyor ( benim motora özel sorunlar da olabilir bunlar )
3-ilk marşta çalışmadığı oluyor aynı şeyi yaşayan varsa çok sevineceğim :) servis de halledilir hemen.
4-motor bloğunu kapatan şase demirleri daha estetik olabilirdi.blok oldukça güzel ama görünmüyor şaseden.bu motorun yeni şasesi olursa yüzde 90 bu durum benelli tarafından da ortadan kaldırılacaktır diye düşünüyorum.
5-arka dişlinin renksiz tatsız tuzsuz görüntüsünü sevmedim bir de :)
şimdilik paylaşacaklarım bu kadar.kullandıkça yazacağım foruma.düşük bütçeli olup bu motordan hoşlananlar hiç düşünmeden alabilirsiniz çok ekstrem bir durum olmazsa kesinlikle beğeneceksinizdir.
karşılaştırma olayına çok girmeyi sevmiyorum fakat: pulsar ns kullanmış biri olarak söyleceğim; iki motorun ruhu çok farklı.motosiklet tarz tutku işidir. ns 200 ile asla kıyas etmemenizi öneririm.sürüş denge hissiyat motor ruhu çok farklı iki motor bunlar.
Ve son olarak mt 25 de kullanmış biri olarak ara da ki fiyat farkını da göz önüne alınca helal sana benelli diyorum. :) Hafta sonu mt 25 sahibi arkadaşımla buluşacağım fikirlerini aktaracağım forum da.
Çok uzattım kusura bakmayın.

Ellerine sağlık zafer6n ilk defa mantıklı güzel bi yorum geldi kıyaslama konusunda da gayet haklısın bu motosiklet diğerlerinden farklı bir üretim. 2 ve 3. belirttiğin problemlere ben rastlamadım almadım motosikleti ama arkadaş aldı epeyi kullandım bende öyle bi sıkıntı fark etmedim sen bi servise göster bence müsait zamanda halletsinler.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
1-Lastikler çok kötü maalesef imkanınız varsa hemen değiştirin :)
2-gaz kolunda çok boşluk var ve ön freni sıkarken motor gaz yiyor ( benim motora özel sorunlar da olabilir bunlar )
3-ilk marşta çalışmadığı oluyor aynı şeyi yaşayan varsa çok sevineceğim :) servis de halledilir hemen.

Olumlu görüşlerine katılıyorum. Hemen hemen hepsini bende hissettim. Olumsuz olarak belirttiğin görüşlerin aynen benim için de geçerli. Dilediğin zaman gelip benim motoru da deneyebilirsin. Fark var mı görmüş oluruz. Gaz'da boşluk var, ilk marşta gaz vermeden çalışmama sorunu var(fazla ateşleme süresi). ben arka freni sık kullanıyorum ve ciddi olarak kayıyor. Lastikler cacık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst