Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2015
Mesajlar
10
Gereksiz yergi ya da abartı övgü içeren yorumları dikkate almadan objektif değerlendirme yapmak, 125cc motosikletlerin 13000tlden satıldığı bu ülkede kullanıcıların yararına olacaktır. Tnt 25 gibi fiyat performans motorlarının daha çok desteklenmesi gerekiyor.Hangi ülke fabrikalarında üretildiğinin çok önemi yok.honda cbf 150 de çin üretiliyor. satış fiyatını hak ediyor mu ve o fiyat bandında değerlendirilebilecek seçenekler nelerdir, bunlara bakmak lazım. Şahsi goruşum, dun itibariyle aldığım fiyat olan 9200tl yi hak eden bir motosiklet tnt 25. Daha ucuz olması pazara hızlı giriş yapması için iyi olurdu ama gorduğum kadarıyla bu fiyatla bile hak ettiği ilgiyi kazanmış.2 hafta sonra ben de alıyorum hayırlısıyla.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Kaç tane motosikleti kıyasladım özelliklerine baktım burada sizlerle paylaştım ama hala motosikleti konuşmaktan kaçıp kıyaslama yapanlar var yok bajaj iyi tnt3. olur falan filan geçin bunları bugün tüm büyük markaların hisse ve üretim payı çin'de honda'nın ürünleride çinde üretiliyor yapmayın artık. yok illa kıyaslama yapacaksanız bajaj - yamaha kıyasladığınız tüm markalar yıllardır bu ülkede ne yaptı onu kıyaslayın. benelli bu ülkede çokça ilerleme kaydetti gidin TNT250 kullanıcıları ile görüşün bir tane mutsuz yok içlerinde bırakında bizde bu motosikletin artıalrını eksilerini konuşalım
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
bireycell yine döktürmüş :) haklı arkadaşlar başka markaları getirip kıyaslamayı bırakın ülkeye yeni giren bir model ve bu özellikte hiçbir model bu fiyata verilmedi. Hindistan Çin diyip duruyorsunuz bajaj nerede üretiliyor Türkiye'demi ?

Gereksiz yergi ya da abartı övgü içeren yorumları dikkate almadan objektif değerlendirme yapmak, 125cc motosikletlerin 13000tlden satıldığı bu ülkede kullanıcıların yararına olacaktır. Tnt 25 gibi fiyat performans motorlarının daha çok desteklenmesi gerekiyor.Hangi ülke fabrikalarında üretildiğinin çok önemi yok.honda cbf 150 de çin üretiliyor. satış fiyatını hak ediyor mu ve o fiyat bandında değerlendirilebilecek seçenekler nelerdir, bunlara bakmak lazım. Şahsi goruşum, dun itibariyle aldığım fiyat olan 9200tl yi hak eden bir motosiklet tnt 25. Daha ucuz olması pazara hızlı giriş yapması için iyi olurdu ama gorduğum kadarıyla bu fiyatla bile hak ettiği ilgiyi kazanmış.2 hafta sonra ben de alıyorum hayırlısıyla.

Senin gibi yorum yapanlara ihtiyaç var :) motosikleti alırsan buranın tozunu dumanını temizle :)
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Arkadaşlar Merhaba öncelikle şunu belirtmek isterim ki; Benelli kullanıcısı olarak Benelli tamamen İtalyan markası bir üründür.Hintlilerle vs karıştırmayalım lütfen.Benelli tek silindirli modeli TNT 25 ile mart ayı ortasında piyasaya hızlı bir şekile giriş yaptı.Bekleneninde üstünde bir satış grafiği ile trafiğe çıkan tek silindir modeli kullanıcılardan tam not almayı başarmış gözüküyor.Bende TNT 250 kullanıcısı olarak bu durumdan gayet memnunum.Kardeşime de tek silindir TNT 25 alarak ailece bu markanın fanatiği olduk.Motorda bikere vibrasyon diye birşey hissetmiyorsunuz.Sesine bir binen birde duyan hayran kalıyor.Fiyatına gelince.Eeeee en önemliside budur işte.Piyasada kaliteler ligine girmek için ekranlarda milyonluk reklam yapan hintliler Benelli'nin reklamsız yakaladığı başarıyı kendilerine hedef belirlemişler.Arkadaşlar Bu motorun destekçisi Türkiye'nin önde gelen motosiklet markalarından Kuba motormuş.Buda satış sonrası ve markanın sürekliliği açısından ayrı bir güven veriyor.Kısacası bu fiyata bu motor gerçekten fırsat.Bu fırsatı kaçırmayın derim.

böyle bi reklam olamaz bu kesin rakip firmanın işidir. :cherry: Yine söylüyorum Alet gergin siz bu gereksiz yorumlara takılıp gerilmeyin Motosiklet süper alanlar keyfini çıkarsın çamur atanlar attığıyla kalsın.

Oturuş rahat tork yüksek vites geçişleri de tatmin edici benim için güzel kullanmayan arkadaşlar test sürüşü için bayiler ile görünüşün anlarsınız demek istediğimi
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Şu motosikleti alanlar bizi aydınlatsa gereksiz yorumlardan kurtulsak süper olacak fakat alan aldım diyip gelmiyor :pale: bizde bekliyoruz. Alet gergin'de güzel slogan ateşleyici
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Dolar düşük bence sıkı bir pazarlıkla 9 bin tlye alınabilir. Fiyat pulsar 200 NS seviyesine (8300) düşse baya kişinin tercihi olabilir.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Bugün ödemesini yaptım tamamen kaskımı (Shoei GT Air) ve montumu (Revit Shield) aldım. Yarın sigorta işini halledeceğim. Kask 1900, Mont 850. Motor liste fiyatı 9400.. Hepsi dahil 12.150 oluyor normalde. Ben baya bi pazarlıkla 11300'e aldım. Maltepe Moto Galeri'den. Tavsiye ederim, çok ilgililer. Selamımı ve aldığım fiyatı da söylerseniz yardımcı olurlar :)
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
pulsar gibi zırt pırt sorun cıkaran bi motor olursa ömrü fazla uzun sürmez ,ama aksine sıkıntısız uzun ömürlü bi makinaysa (şahsi görüşüm 2017 motosiklet sezonunda adından baya söz ettirir)
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
Merhabalar. Bu gün motorumu Vale Moto Şirinevler'den aldım. Bayiden motoru almış, henüz faturasını kestirmemiş, Vale Moto'nun hemen yanındaki esnaf Serkan bey'in motoru bize kısmet oldu :)Kendisi motoru almış, koruma takozunu, jant stickerlarını taktırmış, sadece 92 km yapmış. Motor için 9100 tl nakite anlaştık. Fatura benim adıma kesildi. Vale moto sağolsun beni kırmadı Şirinevler'den Davutpaşa'ya motoru nakliye aracı ile getirdi.

- Motor gelir gelmez, plakası olmamasına rağmen dayanamadım atladım üstüne. İlk izlenimlerim gayet olumlu. Tork, ses, kalite gerçekten çok yeterli. Daha önce bu segment bir motora binmedim, pusar, duke, r25 kıyaslaması yapamayacağım. Yaptığım araştırmalar beni yanıltmayacak diye düşünüyorum. Sadece fan sesinin biraz yüksek oluşuna takıldım, sizde de durum aynı mı ? Yakında resimlerini eklerim. Sormak istediklerinizi cevaplamaya hazırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

bu arada kask olarak AGV k3-sv Tercih ettim, mont, eldiven ve diz koruması için venom.
 
Katılım
19 Ağu 2014
Mesajlar
70
Merhabalar. Bu gün motorumu Vale Moto Şirinevler'den aldım. Bayiden motoru almış, henüz faturasını kestirmemiş, Vale Moto'nun hemen yanındaki esnaf Serkan bey'in motoru bize kısmet oldu :)Kendisi motoru almış, koruma takozunu, jant stickerlarını taktırmış, sadece 92 km yapmış. Motor için 9100 tl nakite anlaştık. Fatura benim adıma kesildi. Vale moto sağolsun beni kırmadı Şirinevler'den Davutpaşa'ya motoru nakliye aracı ile getirdi.

- Motor gelir gelmez, plakası olmamasına rağmen dayanamadım atladım üstüne. İlk izlenimlerim gayet olumlu. Tork, ses, kalite gerçekten çok yeterli. Daha önce bu segment bir motora binmedim, pusar, duke, r25 kıyaslaması yapamayacağım. Yaptığım araştırmalar beni yanıltmayacak diye düşünüyorum. Sadece fan sesinin biraz yüksek oluşuna takıldım, sizde de durum aynı mı ? Yakında resimlerini eklerim. Sormak istediklerinizi cevaplamaya hazırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

bu arada kask olarak AGV k3-sv Tercih ettim, mont, eldiven ve diz koruması için venom.
hocam koruma takozu benellinin aksesuarımı yoksa vale motormu takıyor sadece takozu yani herhangibir marka almış onumu takıyor
 
Katılım
14 Ara 2015
Mesajlar
49
Ben kawasakiden inip benelliye binmek isteyebilirimki istiyorumda ama kesinlikle kawa'dan sonra bajaja binmem. Senin bajaj dediğin firmanın 600cc veya litrelik motosiklet üretebiliyormu acaba. Bu adamlar ilk senesinde her klasmandan motosikleti ürettiler zamanla ülkemizede getirecekler gibi görünüyor. 2 sene önce bajaj cs400 çıkacak dendi fuarda sergilendi ne oldu belirsiz çıktımı çıkmadımı filan. Neyse geçin siz bajajı.. Sen benelliyi 2017'de görmelisin baktımda acayip aletler geliyor. Piyasayı süpürebilir. Potansiyel olarak benelli bajaj'la kıyaslanamaz. 5-10 seneye kadar japon kadar popüler olacağına inanıyorum. Burayada yazıyorum demedi demeyin :) Bu fiyatlarada benelli sahibi olabiliyorken kaçırmayın derim.

Dostum saçma konuşuyorsun.Benelli ile Bajaj'ı kıyaslanamaz diyorsun Benelliyi Duke ile kıyaslıyorsunuz bu 1. hata ve daha iyi kaliteli diyorsunuz bu bi bomba ama saçma olmuyor ben Bajaj ile Benelliyi kıyaslayıncamı saçma oluyor öylemi? Ben Pulsarı Tnt ile kıyaslamayacağımda ne ile kıyaslıyacağım söyler misin? Bajaj hintli Benelli çinli.Gerçek İtalyan olsa 15 bin tl den aşağı olacağını sanıyor musun? Bakın ben motosiklete kötü demiyorum.Motosiklet almak istiyorum 200-250 cc ama ailemi ikna edemiyorum.Eğer edersem pulsar ile tnt arasındayım ve kafamda her iki model içinde sorular var.Açıkça Pulsar'ın uzun ömürlülük konusunda fazla şüphem yok 100 k yapmış Pulsarlar var ama Benelli'nin ne olacağını kestirmek zor.Ya da biraz daha para verip 2. el duke alıp kafamda hiç sorum olmayacak.Neticede Naked sınıfının king'i.Kimse demesin inazuma mt25 vs. geçin bunları Duke nin parça ve işçilik kalitesi 1. sınıf değil 'üst düzey'.İnazuma 16 bin tl olmuş kesinlikle o parayı hak etmiyor ulan mt 07 20 bin tl ötv'siz hesaplasan aynı paraya satılıyor nerdeyse.Kısacası fazla abartmayın ne bi avrupalı olabilir ne de bi japon.Bu Bajaj ve Benelli her ikisi içinde geçerli.Ve son olarak 1şey daha diyeceğim çinli olup 600 cc yapan motosikletlerde var yani iyi mi oluyor sizce o marka?
Tekeriniz düz bassın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

Burada reklam yapmaya çalıştığınızı herkes biliyor, kendinizi komik duruma düşürmeyin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:18 ----------



Madem sahibi değilsin neye göre bu sıralamayı yapıyorsun ? Benim de son tercihim Duke olur çünkü motorda rahat edemedim ve diğerlerinden çok daha pahalı. O fiyat farkına çok daha az fazla şey veriyor ama onların da benim için önemi yok çünkü motor rahatsız ve titreşimli. Hala bu seviyede bir motosikletin motor dayanıklığı sorgulanıyor ya çok şaşırıyorım. Bu zamanda adam gibi bakılıp kullanıldıktan sonra o kilemetreleri görmeyecek motor kalmadı artık.

Araştırıyorum almak istiyorum ve kendimce bi sıralama yaptım sence bi mahsuru var mı ? Senin yorumlarını bir çok motosiklet başlığında gördüm sen hepsini kullanıp sahip oldunmuda öyle yorumlar yapıyorsun?
Duke titreşimli bi motor herkes diyor evet bu bi dezavantaj ama motosikletin diğer yanları hangi bi motosiklette var?
Titreşimsiz motor istiyorsanız o sınıfta inazuma vardır ve rahattır.Sadece bu 2 avantajı vardır inazumanın.Başka pek bi albenisi yok bence ve parasını kesinlikle hak etmiyor 16 bin verdikden sonra o sınıfta alabilinecek tek motor gene duke 250 dir.Gerçi onun bile parası fazla bence.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Ben Pulsarı Tnt ile kıyaslamayacağımda ne ile kıyaslıyacağım söyler misin? Bajaj hintli Benelli çinli.Gerçek İtalyan olsa 15 bin tl den aşağı olacağını sanıyor musun?
16 bin verdikden sonra o sınıfta alabilinecek tek motor gene duke 250 dir.Gerçi onun bile parası fazla bence.

her ikisini de bilen adam olarak konuşuyorum, benelli ile bajajı aynı cümlede kullanmamak gerek
sanmıyorum herhangi birine bile bindiğini
benelli çinde üretiliyor, evet
ancak bir zamanların kalbur üstü motosiklet markalarından biri
aynı teknoloji, aynı mühendisler, ama çinde üretiliyor
evet, italyan anlayışından biraz feragat edilmiş malzemeden, ancak tasarım ve motor teknolojisi aynen duruyor
bakın bajaj kötü motor değil, ama benellinin klasında bir motor da olmadı hiç bir zaman
bindiğim motorları sayamam ama menşelerinden bahsedeyim
hindistan, japonya, güney kore, tayvan, italya, hollanda, ingiltere, almanya ve envai çeşit çin malı
italyanların bu işi iyi yaptığını kimseyle tartışmam bile, tabi pahalı oluyorlar
mevcut benelli, o italyan anlayışın çin işçiliğiyle birleşmesi işte
ne kadar iyi?
bir çinli gibi değil
ancak hintli gibi de değil
bir tayvan bir güney kore li de değil
gayet farkındayım, biraz daha özenilseydi bu motora senin duke 250 ile bile adını anamazdın
ancak 20-25 bin lira filan olurdu o zaman
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2016
Mesajlar
4
ya bilen de konuşuyor bilmeyen de bir pulsar diye markayı nasıl olur da BENELLİ ile mukayese ederler anlamış değilim pulsar duke nin sayesinde ortaya çıkan bir motor direk duke nin motor bloğunu kullanıyor BENELLİise yıllardır kendini kanıtlamış avrupada bir markadır pulsar o kadar iyi bir marka olsa isi avrupada satışa sunulurdu ama hak etmediği için avrupa yollarına sokmuyorlar ama BENELLİ patır patır satılıyor rica ediyorum gercekten bilen konuşsun bilmeyen işkembesinden atmasın

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------

çin de üretildiğini söyleyip duruyorlar orda üretilse ne olacak iphone ların hepsi çin de üretiliyor 3.500 tl verip alınıyor hiç kimse de çinde üretiliyor niye bu paraya satılıyor demiyor artık bugüngü ortamda gayet normal çinde üretilmesi ben bir saniyici olarak nerde uçuza üretim yapabilirsem orda üretmek isterim piyasda rekabet yapabileyim diye önemlisi nerde değil hangi kalitede üretildiği arkadaşlar önemlisi işcilik ve malzeme üretim yeri pek de o kadar önemsencek şey değil dir

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------

efendim 600 lük motorlar üretiliyormuş bazı markaların......600 lük üretmek marifet değil BENELLİ nin nasıl bir marka olduğnu öğrenelim ondan sonra burda yazışma yapalım adamlar motorun tarihini yazmışlar şimdi başkaları satın aldı diye BENELLİ kötü bir marka olmaz yani çinliler değil de almanlar alsalardı ve çinde üretselerdi o zaman iyi bir marka mı olacaktı sizi mantıklı düşünmeye davet ediyorum bakınız bugünümüzde bir çok otomobil firmaları bir başkalarını satılmıştır ama bu o markanın bundan sonra kötü olacağı anlamına gelmez tam tersi de olabilir daha da iyi yönetilebilir o yüzden hemen ön yargılı olmayalım eğer bir şikayetler varsa bunları dile getirelim forum da okuduğum kadar iki yıl olacak nerdeyse arkadaşlar 250 likler biniyorlar hrkez de çok memnun görünüyor şikayet yok niye o zaman boş boş konuşanlar var anlamış değilim

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------

alanların hepsini kutlutorum güle güle kazasız belasız kullansınlar
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
683
Geçen hafta 2000kmde bu motoru kullandım. İvmelenmesi çok iyi, max hız 152 sonra devir kesiciye giriyor. Sele biraz sert. Fren ve vites pedleri çok rahatsız ve güvensiz. minicik pedler kullanmışlar. Ön tarafına adam gibi bir rüzgarlık takmazsanız çok fena rüzgar çarpıyor. Fabrikadan çıkış halinde rüzgarlık yok gibi bir şey. Orj lastikleri kötü, güzel kayıyor(muş). Şekil şemal ve orj egzostla bile ses harika.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
hocam koruma takozu benellinin aksesuarımı yoksa vale motormu takıyor sadece takozu yani herhangibir marka almış onumu takıyor

Merhaba;

Benellinin orijinal koruma takozu. Vale moto ekstra olarak takıyor. Bedeli 150 tl sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

Bir kaç resim eklemek istedim.

TNT Bayide
y51V6M.jpg

Kask AGV k3-SV
Mp2k8a.jpg


Jant Sticker'ları ve koruma takozunun duruşu
BPN8N9.jpg


Koruma Takozu
QBNQ0k.jpg


Motorda vibrasyon çok az. Özellikle gidon ve sele vibrasyonu hiç hissedilmiyor. Sol ayakta biraz hissettim ancak zamanla ya alıştım, yada kesildi. Vites geçişleri çok yumuşak. Far aydınlatması gayet yeterli. Bide gündüz farı gibi bir durum var far kenarlarına led koymuşlar çok şık duruyor. Artçının altına küçük bir açılır göz koymuşlar ancak çok yetersiz. Sigara paketi zor sığar.

Kasktan'da biraz bahsedelim. Ben gayet rahat buldum. Ses çok yüksek hıza çıkmadığım için test edilmiş sayılmaz ama hava kanalları gayet güzel. Güneş vizörü var. Gündüz motoru kullanmadığım için onu da kullanmış sayılmam. Kaskın çizgileri ve renkleri çok hoşuma gitti. Motorun renklerine de uyuyor. Nolan n86 ile arasında çok gidip geldim ancak agv'de kendimi daha rahat hissettim. Shoei, arai gibi kask almak isterdim ancak motoru ve diğer ekipmanları nakit aldığım için param kalmadı :). Venom marka montun sağ kol koruyucusunda bir temas var. montu değiştireceğim çünkü canımı yakıyor. 2 dakika giyemedim. Alırken denediğimde hissetmediğim bir temas var.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Benelli çok iyi, 100 senelik geçmişi var, Avrupa'da süper satılıyor filan diyorsunuz da;
Türkiye'deki motorlar Benelli değil, DSK-Benelli. Yani Hindistan ile ortak tasarım, sanırım Hindistan'da üretiliyor.
TNT250 sanırım sadece Türkiye, İran ve Endonezya için üretiliyor. BN302'nin kırpılmış versiyonu yani.
TNT25'nin ise Hindistan dışında bilinirliği bile yok. Kullanım kılavuzunu bile bulamıyorum. Hintlerin BN302'den öğrendiklerini kendi ülkeleri için denediği bir motor olabilir yani. Bajaj Pulsar 200 NS gibi yani.

Yani özetle; TNT25, o Avrupa'da bilinen Benelli motorlardan değil aslında. Bajaj ile kıyaslanması da normal, çünkü tamamen aynı durumdalar.
Bajaj ile farkını zamanla kullanıcılarından ve Türkiye distribütörünün hizmet kalitesinden anlayacağız.

Açıkçası ben de sizin anlattıklarınız kadar iyi olmasını diliyorum, çünkü benim de almayı düşündüğüm bir motor. Ama yukarıda yazdıklarım yüzünden çekincelerim var.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2016
Mesajlar
4
bazı arkadaşlar hala bilmeden öğrenmeden yorum yapıyorlar ( sanırım , galiba ,öyleymiş vsr...... ya kendi düşüncenizi niye söylemiyorsunuz bilmemek ayıp değil ki öğrenmemek ayıp herkezin her yaşta öğreniceği bir konular vardır muhakkak.bakın tnt 25 sadece türkiye ve hint pazarında satılıyor avrupada göremiyorum deniliyor BENELLİ.DE diye google de sorgulatınız orda satılan tüm modelleri göreceksiniz tnt25 orda BN302 adıyla satılıyor ve tnt250 ise BN302 diye geciyor yani bunlar sadece bizim ülke için üretilen bir motor değil tüm dünyada satılıyor ve amerikada da çok tutuldu.bu 250 - 300 olması sadece vergilendirme den ötürü yoksa başka bir amac yoktur bu işler arabalarda da oluyor.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
"Sanırım" demişim zaten. İnternette bulabildiğim bilgi o yönde idi. "bazı arkadaşlar" vs gibi saldırgan tutuma gerek yoktu.
Motorun Avrupa modeli "BN251" imiş. Sayenizde bu bilgiye ulaşmış oldum, teşekkür ederim. Böylece çekincelerim daha da azalmış oldu, bayinin tutumuna bağlı olarak Tnt25 alacağım gibi duruyor.
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
kullanıcı yorumundan çok, bir kaç markayı aynı cümle içinde kullanmalımıyız, kullanmamalımıyız'ı tartışıyoruz. ne zaman bitecek merak ediyorum. kullanıcıları yorumlarını yapsa herkes rahatlayacak kanımca. Benelli'den çok pulsar konuşuluyor forumda. istisnasız her mesajı okudum. Yeni TNT 25 sahibi olarak diğer kullanıcıların negatif ve pozitif görüşlerini alsak, bizde üstüne tartışsak. Belki fark etmediğimiz, dikkat etmediğimiz birşeyler çıkacak.
 
Katılım
6 Nis 2016
Mesajlar
4
bakın ben almadan önce duke 200 de denedim ve sonra tnt25 i arada bana göre çok fark var duke ille 16.000 tl ye satılıyor diye daha iyi olacak anlamına gelmiyor bakın almanyada duke 390 4.995 eu satılıyor türkiyede ise 19.000 tl ne demek istediğimi anlamışsınızdır.tnt25 ler şu an fazla üstüne kar koyulmadan satıyorlar çünkü avrupa piyasasında aynı fiyat.şu an alınabilecek tek motor bu fiyata.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------

motor resimlerde durduğu gibi değil çok daha etkileyici duruyor bakan bir daha bakıyor sesi zaten tarif edemem çok müthiş.motorun gidişi mükemmel
belirteyim ki ilk motorum değil bu.yani benim görüşüm türkiye gibi bir pazarda rahat 12.000 tl hak eden bir motor.bazı arkadaşlar şüpheli davranıyor bekliyelim ilerki zamanlarda ne arıza yapabilecek diye ama şüpheler yersiz zira yeni piyasaya çıkan bir motor değil BENELLİ yıllardır var olan bir marka yeni bir ürün piyasaya sundu ve tnt250 de 13.000 km leri yapan arkadaşlar var hiç bir tık yapmadan ve niye yapsın ki bu sıradan bir marka değil BENELLİYİ bilen bilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:49 ----------

yanlış anlaşılmasın ktm duke dünya çapında bir motor ben kesinlikle mukayese yapmıyorum sadece fiyatları doğru bulmuyorum . yoksa arabada nasıl mercedes yerini tutmuş sa KTM de motorsiklet de öyledir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst