Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
her ikisi için de fotoğraflar üzerinden hareket ederek fikir yürütüyordum o zaman
fotoğraflarda daha yakışıklı görünüyordu
daha ince
daha hafif
gücü yeterli
şehir içi kullanıma daha uygun
en önemlisi daha ucuz

f/p oranı daha yüksek gibi geliyordu bana o zaman
tabi tnt 250 yi görünce hiç ihtiyacım olmadığı halde gittim onu aldım. işin aslı tnt 250 pek fotojenik değilmiş :)

Tek silindir, çift silindir, HP farkı falan ?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Bugün kısa bi gezinti yaptım TNT 25 fiyatına göre gerçekten müthiş bir motosiklet Şuan kuba black cat kullanıyorum yeni aldım motosikletimden memnunum ama gözüm bunda kaldı :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motor gerçekten harika fiyat olarak ta makul fakat yannış ellere düşmüş.

ljNpZb.jpg
[/url][/IMG]

bu sabah sahibinden sitesine bakarken vale motorun ilanını gördüm.

a3NpR4.jpg
[/url][/IMG]

telefonda test motorunun 19.30 a kadar müsait olduğunu teyit ettikten sonra 30dk içinde eyüp den bahçelievler vale motora vardım .
motor hakikatten yakıyor .

0npgoL.jpg
[/url][/IMG]

almaya çok yaklaşmıştım. birde titreşime bakayım dedim tanıtımı yapan bayana telefonda teyit ettiğim gibi motoru test etmek istediğimi söyledim.
bu arada benim kask ve ekipmanlar üstümde ,bayan her halde masada oturan yetkili 2 bey e benim motoru test etmek istediğimi söyledi bana baktık tan sonra bayana iyi bir şey söylemedi .bayan sonra bana test motorunun arızalı olduğunu söyledi .ben de 40dk evvel arayıp teyit ettiğimi söyleyip niye yannış bilgi verdiklerini sordum! ama cevap aynı bu motoru harcayacaklar motor güzel satıcıların tutumu sirkeciden aşşağısı kasımpaşa .daha önce test ettiğim pulsar rs200 ve oktay motora hakkını vermek lazım müşteri ilişkileri çok iyi daha önce satın almış olduğum ns200 ü de kayalar motorda test edip almıştım . kapıdan giren müşteri enayi değil küba bu motoru harcayacak müşteriye böyle bir bakış açısı varsa servis olayını tahmin edemiyorum.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
Gerçekten unutmuşlar :( motosikleti alacam ama kararsızım ne yapmalıyım bilmiyorum birileri yardım etsin

Para yardımı istemiyorsan :) al baksana alan foruma geri gelip yazamıyor neden çünkü motordan inemiyor adam o kadar zevkli demekki imkanın varsa zam yemeden al eğer kimse donupte bir arızadan bahsetmiyorsa tesadüf değildir motor iyidir.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Dün motosikletin ödemesini yaptım. Motor hazır beni bekliyor ama pazartesi günü gidip trafik ve plaka işini halletmem lazım.

Anadolu sigortadan yaptırdım sigortayı yaş 29 ilk aracım olmasına rağmen 660 lira çıktı 900 liralarda bekliyordum çok iyi oldu bu.

Yetkili satıcının verdiği evrakların fotokopisini çektirmem gerekiyor mu ya da nüfus fotokopisi.
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
bu motor gerçekten harika fiyat olarak ta makul fakat yannış ellere düşmüş.

[url=http://hizliresim.com/ljNpZb][url]http://i.hizliresim.com/ljNpZb.jpg[/url][/url]

bu sabah sahibinden sitesine bakarken vale motorun ilanını gördüm.

[url=http://hizliresim.com/a3NpR4][url]http://i.hizliresim.com/a3NpR4.jpg[/url][/url]

telefonda test motorunun 19.30 a kadar müsait olduğunu teyit ettikten sonra 30dk içinde eyüp den bahçelievler vale motora vardım .
motor hakikatten yakıyor .

[url=http://hizliresim.com/0npgoL][url]http://i.hizliresim.com/0npgoL.jpg[/url][/url]

almaya çok yaklaşmıştım. birde titreşime bakayım dedim tanıtımı yapan bayana telefonda teyit ettiğim gibi motoru test etmek istediğimi söyledim.
bu arada benim kask ve ekipmanlar üstümde ,bayan her halde masada oturan yetkili 2 bey e benim motoru test etmek istediğimi söyledi bana baktık tan sonra bayana iyi bir şey söylemedi .bayan sonra bana test motorunun arızalı olduğunu söyledi .ben de 40dk evvel arayıp teyit ettiğimi söyleyip niye yannış bilgi verdiklerini sordum! ama cevap aynı bu motoru harcayacaklar motor güzel satıcıların tutumu sirkeciden aşşağısı kasımpaşa .daha önce test ettiğim pulsar rs200 ve oktay motora hakkını vermek lazım müşteri ilişkileri çok iyi daha önce satın almış olduğum ns200 ü de kayalar motorda test edip almıştım . kapıdan giren müşteri enayi değil küba bu motoru harcayacak müşteriye böyle bir bakış açısı varsa servis olayını tahmin edemiyorum.
Arkadasım sasırdım çünkü iki hafta önce bende telefon edip test motorunuz varmi diye teyit alıp vale motora gittim gittiğimde kimse yoktu müşteri olarak önce tnt25 varmi dedim gösterdiler anlattılar sonra ben aslında test motoru icin gelmiştim dedim birbirlerine baktılar ( satış temsilcisi ve servis elemanı ) vardı sonra servis çalışanı yeşil renkli test motorunu dışarı çıkardı sen geç abi dedi bana bende satış temsilcisine bisey birakicakmiyim kimlik filan dedim yok abi sen geç eleman artçı gelecek zaten dedi sonra anladım neden bisey istemediğini ancak gene fıkır değiştirip tamam abi bin sen su ilerden dönersin dedi hatta bide kask verdi içerden ben sasırdım bana neden bu kadar guvendiki bu adam şimdi dedim sorunsuzda test tamamladım hatta o kadar yakın davrandiki içimden alirsam buradan alirim herhalde dedim arkadasimada burdan iki tane alsakmi acaba dedim yani üzüldüm böyle bisey yaşadığına arkadasım o kadar yol tepip geliyoruz böyle davranılmamalı bizler motosiklet sevdalısı adamlarız boş beleş adam zaten seni bulup uğraştırmaz ugrasmazda test deneyimim ise iyiydi motor torku iyi atik vites geçişleri yumsak debriyajda yumsak sorunsuz oturuş rahat kısa mesafe kullanım icn bunları söyleyebilirim rahatça. İnsallah sende yakın zamanda test edebilirsin motoru.
Bu arada foto eklemişsin beyaz Apache senin galiba. Tekerimiz düz bassın.
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
5
bugün 500 km oldu bilen bilmeyen herkesten olumlu yorumlar aldım, görünüş olsun hız olsun ses olsun ileride bi arıza vermezse bundan sonra ki motorum 600 cc olur yoksa bundan iyi 250 lik bu fiyatlara zor bulunur arkadaşlar.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Neden Tnt250 yerine Tnt25?

Cevabı basit, TNT 25, TNT 250'ye kıyasla fiyatına oranla çok daha iyi bir motor. TNT 250 bence şu andaki fiyatının motoru değil. 12 bin TL 'ye alanlar iyi alışveriş yaptılar ama ben ona 15 bin TL vermem.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
bu motor gerçekten harika fiyat olarak ta makul fakat yannış ellere düşmüş.

[url=http://hizliresim.com/ljNpZb][url]http://i.hizliresim.com/ljNpZb.jpg[/url][/url]

bu sabah sahibinden sitesine bakarken vale motorun ilanını gördüm.

[url=http://hizliresim.com/a3NpR4][url]http://i.hizliresim.com/a3NpR4.jpg[/url][/url]

telefonda test motorunun 19.30 a kadar müsait olduğunu teyit ettikten sonra 30dk içinde eyüp den bahçelievler vale motora vardım .
motor hakikatten yakıyor .

[url=http://hizliresim.com/0npgoL][url]http://i.hizliresim.com/0npgoL.jpg[/url][/url]

almaya çok yaklaşmıştım. birde titreşime bakayım dedim tanıtımı yapan bayana telefonda teyit ettiğim gibi motoru test etmek istediğimi söyledim.
bu arada benim kask ve ekipmanlar üstümde ,bayan her halde masada oturan yetkili 2 bey e benim motoru test etmek istediğimi söyledi bana baktık tan sonra bayana iyi bir şey söylemedi .bayan sonra bana test motorunun arızalı olduğunu söyledi .ben de 40dk evvel arayıp teyit ettiğimi söyleyip niye yannış bilgi verdiklerini sordum! ama cevap aynı bu motoru harcayacaklar motor güzel satıcıların tutumu sirkeciden aşşağısı kasımpaşa .daha önce test ettiğim pulsar rs200 ve oktay motora hakkını vermek lazım müşteri ilişkileri çok iyi daha önce satın almış olduğum ns200 ü de kayalar motorda test edip almıştım . kapıdan giren müşteri enayi değil küba bu motoru harcayacak müşteriye böyle bir bakış açısı varsa servis olayını tahmin edemiyorum.

Arkadasım sasırdım çünkü iki hafta önce bende telefon edip test motorunuz varmi diye teyit alıp vale motora gittim gittiğimde kimse yoktu müşteri olarak önce tnt25 varmi dedim gösterdiler anlattılar sonra ben aslında test motoru icin gelmiştim dedim birbirlerine baktılar ( satış temsilcisi ve servis elemanı ) vardı sonra servis çalışanı yeşil renkli test motorunu dışarı çıkardı sen geç abi dedi bana bende satış temsilcisine bisey birakicakmiyim kimlik filan dedim yok abi sen geç eleman artçı gelecek zaten dedi sonra anladım neden bisey istemediğini ancak gene fıkır değiştirip tamam abi bin sen su ilerden dönersin dedi hatta bide kask verdi içerden ben sasırdım bana neden bu kadar guvendiki bu adam şimdi dedim sorunsuzda test tamamladım hatta o kadar yakın davrandiki içimden alirsam buradan alirim herhalde dedim arkadasimada burdan iki tane alsakmi acaba dedim yani üzüldüm böyle bisey yaşadığına arkadasım o kadar yol tepip geliyoruz böyle davranılmamalı bizler motosiklet sevdalısı adamlarız boş beleş adam zaten seni bulup uğraştırmaz ugrasmazda test deneyimim ise iyiydi motor torku iyi atik vites geçişleri yumsak debriyajda yumsak sorunsuz oturuş rahat kısa mesafe kullanım icn bunları söyleyebilirim rahatça. İnsallah sende yakın zamanda test edebilirsin motoru.
Bu arada foto eklemişsin beyaz Apache senin galiba. Tekerimiz düz bassın.

Bende pazartesi uğramıştım bu Vale motor a. Benim Honda CBR ı kapıya parkedip girdim. yaşı baya genç satıştaki bayan geldi, motoru inceleyip fiyatını sorduktan sonra, test motorunu sordum kız aynı şekil servisteki elemana tuhaf bi belirsiz tavırla sordu motor serviste arızalı dedi bu eleman. Ben biraz daha vitrindekileri inceledikten sonra bu servisteki yetkili birdaha yanımdan geçti. Motor bugun hazır olurmu dedim bugun akşama kadar servis dedi:). Bende dedim Allahın çinlisi 500-1000 kmde dağıldı nolucak :mrgreen:. Zaten şu gun hazır olur başka zaman gel falan demedi. Ama şimdi anlıyorumki içeride bir test motoru var ve istediğine veriyor(arkaya binmek nedir kuala gibi) istemesse vermiyor. Firmanın müşteiri ilişkileri, zihniyeti ve kurumsallığı belli ki sıfır.

Ordan çıktım bahçeli evlerdeki cengiz motor hero ya gittim. Bana elindeki test motorunun gittiğni sadece bir karizma kaldığını, 3 gün sonra test motoru geleceğini ve kartını verip mutlaka gelmemi istedi. Müşteriye çok saygılı kibar davranan biri.

Başakşehirdeki oktay motor Bajaj'ada uğradım, çok sıcak sohbetle işinin gücünün arasında test motoru verdi. kullanıp geldim. Alsanda almasanda uğra çekinme sohbete yine gel dedi. 50 yaşında adam servise gelen baya canı sıkkın müşteriyi arkasına alıp test sürüşüne çıkıyor. arazıyı müşterinin önceden çektiği kaydı youtube den izleyip ikinci test sürüşüne çıkıp 70-80 km gibi kafa sallama yapan motorun ayarlarını yapıp problemini tamamen çözdü. 25-30 yaşındaki çocuklara arkadaşı gibi davranıp işini baya severek yapıyor adam. sadece bana değil 3 ayrı müşteriyede tutmu aynı:cat:

Ben benelliden motor alırmıyım veya esnaflıklarına güvenirmiyim. Asla ve dükkana kolay kolay uğramam. Allah arızayla ve yedek parçayla sınamasın:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
151
Bende pazartesi uğramıştım bu Vale motor a. Benim Honda CBR ı kapıya parkedip girdim. yaşı baya genç satıştaki bayan geldi, motoru inceleyip fiyatını sorduktan sonra, test motorunu sordum kız aynı şekil servisteki elemana tuhaf bi belirsiz tavırla sordu motor serviste arızalı dedi bu eleman. Ben biraz daha vitrindekileri inceledikten sonra bu servisteki yetkili birdaha yanımdan geçti. Motor bugun hazır olurmu dedim bugun akşama kadar servis dedi:). Bende dedim Allahın çinlisi 500-1000 kmde dağıldı nolucak :mrgreen:. Zaten şu gun hazır olur başka zaman gel falan demedi. Ama şimdi anlıyorumki içeride bir test motoru var ve istediğine veriyor(arkaya binmek nedir kuala gibi) istemesse vermiyor. Firmanın müşteiri ilişkileri, zihniyeti ve kurumsallığı belli ki sıfır.

Ordan çıktım bahçeli evlerdeki cengiz motor hero ya gittim. Bana elindeki test motorunun gittiğni sadece bir karizma kaldığını, 3 gün sonra test motoru geleceğini ve kartını verip mutlaka gelmemi istedi. Müşteriye çok saygılı kibar davranan biri.

Başakşehirdeki oktay motor Bajaj'ada uğradım, çok sıcak sohbetle işinin gücünün arasında test motoru verdi. kullanıp geldim. Alsanda almasanda uğra çekinme sohbete yine gel dedi. 50 yaşında adam servise gelen baya canı sıkkın müşteriyi arkasına alıp test sürüşüne çıkıyor. arazıyı müşterinin önceden çektiği kaydı youtube den izleyip ikinci test sürüşüne çıkıp 70-80 km gibi kafa sallama yapan motorun ayarlarını yapıp problemini tamamen çözdü. 25-30 yaşındaki çocuklara arkadaşı gibi davranıp işini baya severek yapıyor adam. sadece bana değil 3 ayrı müşteriyede tutmu aynı:cat:

Ben benelliden motor alırmıyım veya esnaflıklarına güvenirmiyim. Asla ve dükkana kolay kolay uğramam. Allah arızayla ve yedek parçayla sınamasın:)


:silent: :silent: :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Cevabı basit, TNT 25, TNT 250'ye kıyasla fiyatına oranla çok daha iyi bir motor. TNT 250 bence şu andaki fiyatının motoru değil. 12 bin TL 'ye alanlar iyi alışveriş yaptılar ama ben ona 15 bin TL vermem.

TNT 250 15 bin değil ki! Daha geçen Perşembe günü 13500 TL ye arkadaşa aldık.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Kadıköy Motozer'deydim az önce. Siyah ve beyaz ellerinde var. Krediyi çektim. Yarın sabah ödemeyi yapıp işlemleri de halletmeye çalışacağım bakalım.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Pulsar 200 ns'le bu motoru kullanmış olup karşılaştıracak bir babayiğit çıksa keşke.
Bajaj'ın servislere güveniyorum ama motor konusunda soru işaretleri var. Benelli'de de tam tersi. Motora güveniyorum ama servisler soru işareti.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
@Emreerol Kaça alırsanız haber verir misiniz üstadım, bir iki haftaya ben de ya poyraza ya motozere uğricam işallah . şimdiden hayırlı olsun ..
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
@...garip... 9400 Sahibinden.com fiyatları. Benelli sitesinde yazan ise 3294$. Bu da TL olarak 9.295 yapıyor. Neden fark olduğunu sorduğumda biz 9400'e denk gelen kur üzerinden aldık dediler. O yüzden 9400'den satıyorlarmış. Biraz sıkıştırınca 9300'e indiler. 9300 nakit olarak alacağım. Sizlere de şimdiden hayırlı olsun. :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Tek silindir, çift silindir, HP farkı falan ?

yahu aldıktan sonra elbet iyi ki tnt 250 aldım diyorum
güç var, kalite var, ses var, dizayn var... hani belki bi z1000 koyarsan yanına, yanında başka motor olduğu anlaşılır :)
motosiklet gibi motosiklet
bajaj filan diyorlar da ne bajajı ne yamaha mt25 i?
ha ne kadar sağlam? o konuda konuşamıyorum henüz; zaman meselesi
demek istediğim, o zamanlarda ikisi bir arada bulunuyor olsaydı "bu bana yeter" deyip tnt 25 e yönelecektim
hem 3.000 bangonot cebimde kalacaktı
hem benim kullanım amacıma tnt25 daha çok uyuyordu. şehir içi, kısa mesafe :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst