Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Kimse detaylı bir inceleme bile yayınlamadı hala. En olmadı haftaya ben alıp yayınlayacağım. :cherry: Bir inceleme gelsin, bir arıza duyalım diye bekliyorum ama motoru alan burayı unutuyor. :king:
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
151
Kimse detaylı bir inceleme bile yayınlamadı hala. En olmadı haftaya ben alıp yayınlayacağım. :cherry: Bir inceleme gelsin, bir arıza duyalım diye bekliyorum ama motoru alan burayı unutuyor. :king:

Dedikleri gibi;
'ALET GERGİN' se
Sıkıntı yok demektir.
Alırım diye motora bakmaya gitmiyorum.
Değişik sebeplerden dolayı şimdi motor almak istemiyorum.
Ama motoru görünce heyecan basıyor...
Eğer bakmaya gidersem ne olur ne olmaz. Sonuçta;
'ALET GERGİN'
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
19
İzmit'teyim, 615 lira çıktı sigorta.. 190 TL Trafik, 20 TL müşavirlikten dosya hazırlattık, 17,5 TL plaka.. Hepsi bu kadar.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
4
Bende ufak bir test yaptım aşık oldum kullanımı çok rahat devir kesici vites göstergesi çelik fren hortumu rahat oturuş alınabilir bir motosiklet
 
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
7
Tnt 25 e niyetlendim
Satelis 250 abs adım :)
( bu arada abs ve kombine muhteşem bişeymiş)
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
Yaşım 48. 25 senedir motor kullanırım. Ama teknik motor bilgisi çoğunuzun talebesi olurum. Geleceği söylenen ve uzun zamandır beklediğim motoru dün görmek için gittim. Oldukça sakin ve düşünerek karar vermeye çalışırım genellikle. Lakin motora bindim ve inesim gelmedi. Benzin konuldu, bir çalıştırıldı. Maşallahhh...Hakketen, "alet gergin" değil.. Çok gergin be kardeşim... Zengin değilim. Ama aldım çıktım. Elhamdülillah. İyi ki almışım. Eve gelinceye kadar 15 km kullandım. İntibalarım ;malzeme kalitesi mükemmel. Evvel gün baktığım MT 25 ile bu yönden yarışacak gibi duruyor. Tork nedir bilmezdim. Yani önceki motorlarımda hiç hissetmediğim bir duyguyu yeni keşfettim. Sanki gençleştim. Gaz tepkimesi güzel, frenler gayet güzel. Vites göstergesinin varlığı yerinde bir özellikmiş. Eksileri, sele altında bir disk kilit konulacak kadar bile yer yok. Orta sehpa yok. motor rodajdan sonra daha farklı olacak gibi inşallah. Buradan SEKO Birader'e ve diğer motor sevdalılarına hayallerindeki motora kavuşmaları duasıyla teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullan. Bize de nasip olur inşallah...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
alanlara hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırsınız inşAllah
bu motorda en çok beyazı beğeniyorum
geçen sene gelmiş olsaydı tnt250 yerine tnt 25 alacaktım
ek: rodajı ekseriyetle sakin devirlerde yapın, motoru ısıttıktan sonra kısa süreliğine devir yükseltip indirin. motor, atak olsun
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
alanlara hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırsınız inşAllah
bu motorda en çok beyazı beğeniyorum
geçen sene gelmiş olsaydı tnt250 yerine tnt 25 alacaktım
ek: rodajı ekseriyetle sakin devirlerde yapın, motoru ısıttıktan sonra kısa süreliğine devir yükseltip indirin. motor, atak olsun

Neden Tnt250 yerine Tnt25?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Neden Tnt250 yerine Tnt25?

her ikisi için de fotoğraflar üzerinden hareket ederek fikir yürütüyordum o zaman
fotoğraflarda daha yakışıklı görünüyordu
daha ince
daha hafif
gücü yeterli
şehir içi kullanıma daha uygun
en önemlisi daha ucuz

f/p oranı daha yüksek gibi geliyordu bana o zaman
tabi tnt 250 yi görünce hiç ihtiyacım olmadığı halde gittim onu aldım. işin aslı tnt 250 pek fotojenik değilmiş :)
 
Katılım
18 Mar 2014
Mesajlar
67
Amin inşallah Serkan biraderim inşallah...

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:28 ----------

Tebrik ve temenni ve uyarılar için ALLAH razı olsun. Ben de buradan yeşilin fotolarına bayılmıştım. Bence de hislerinizde haklısınız. Ben de beyazı seçtim.
 
Katılım
5 Ara 2015
Mesajlar
215
Allah öğrenmeyi nasip etmesin ama yedek parça fiyatları nasıl? Bir de yeni motor aldığımızda plaka-tescil vs. ikinci el motordan kaç tl daha fazla vermemiz gerekiyor?
 
Katılım
2 Nis 2016
Mesajlar
30
merhaba arkadaşlar; forumda yeniyim. Kayıt olma sebebim tamamen benelli tnt 25. Tüm mesajlarınızı okudum, yardımcı olan arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Konuya gelirsek ben bu motoru almak istiyorum. Ehliyete de kayıt yaptırdık, samimi bir arkadaşımla beraber. Arkadaşıma 125 cc bi scooter aldık. Motor 3000 tl. Sigortası 1080tl çıktı. Şimdi bu motoru alan istanbul kullanıcıları sigorta fiyatlarından bahseder mi ? Çok teşekkür ederim.
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
82
Merhaba arkadaşlar. Motoru alalı 3 hafta oldu.Üçerler motordan beyaz rengini aldım. Şuan için bir sorun yaşamadım. Rodaj devam ediyor. Şuana kadarki masraflardan bahsetmek gerekirse ;
TNT25 : 9200 TL
Ekipman : 2626 TL
Trafik Sigortası: 880 TL(Anadolu Sigorta)(34 plaka )
Kasko : 750 TL(Unico Genişletilmiş Kasko)
Ruhsat+Plaka vs.: 224 TL
MTV : 118 TL (yıllık toplam)
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
Motosikleti alan forumu unutmuş arkadaş alet gerginde bu kadar mı gergin :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst