Yaşım 48. 25 senedir motor kullanırım. Ama teknik motor bilgisi çoğunuzun talebesi olurum. Geleceği söylenen ve uzun zamandır beklediğim motoru dün görmek için gittim. Oldukça sakin ve düşünerek karar vermeye çalışırım genellikle. Lakin motora bindim ve inesim gelmedi. Benzin konuldu, bir çalıştırıldı. Maşallahhh...Hakketen, "alet gergin" değil.. Çok gergin be kardeşim... Zengin değilim. Ama aldım çıktım. Elhamdülillah. İyi ki almışım. Eve gelinceye kadar 15 km kullandım. İntibalarım ;malzeme kalitesi mükemmel. Evvel gün baktığım MT 25 ile bu yönden yarışacak gibi duruyor. Tork nedir bilmezdim. Yani önceki motorlarımda hiç hissetmediğim bir duyguyu yeni keşfettim. Sanki gençleştim. Gaz tepkimesi güzel, frenler gayet güzel. Vites göstergesinin varlığı yerinde bir özellikmiş. Eksileri, sele altında bir disk kilit konulacak kadar bile yer yok. Orta sehpa yok. motor rodajdan sonra daha farklı olacak gibi inşallah. Buradan SEKO Birader'e ve diğer motor sevdalılarına hayallerindeki motora kavuşmaları duasıyla teşekkür ederim.