Benelli Benelli TNT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Motorda oturuş pozisyonu rahatmı onu merak ediyorum, mt 25'ten, sadece öne biraz yaslanmak gerektiği için vazgeçtim boyum 170 cm, en çok merak ettiğim bu açıkçası

İkisine de binmiş birisi olarak Benelli'nin oturuşunun (1,72 boy)daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Alet gergin :) :cherry::cherry: :cherry: bu slogan tutar :) aleti alanlar nerde beyler niye tavsiye veya kötüleme yapan yok
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
Arkadaşlar bende motoru bayide görmeye gittiğimde, dağıtıcı firma sahibi motoru artık getirmeyeceğini söyledi, nedenini sorduğumda ise yeni gelen motoru alanların hepsinin arızayla karşılaştığını ve arızayı gideremediklerini kendisininde bu durumu çözemediği için sok sıkıntı çektiğini ve bana da motoru tavsiye etmediğini söyledi.Daha önce hiç duymadığım şekilde için geldi biraz bana, böyle sorunlarla karşılaşan var mı aranızda acaba, yada firma neden böyle söylüyor olabilir.

Ortaokul mezun düzeyinde izah edeyim ; araç hangi ara dağıtıldı kullanıcılara, hangi ara araçlar yolda gitti, hangi ara arıza yaptı, hangi ara arızanın giderilemediği kanaatine varıldı, hangi ara bir daha getirilmemesi kararı alındı? Rica ederim böyle körü körüne alternatif markaların pasif reklamında rol almayın. Alıyorsanız da biraz makul cümleler kurun, okuduktan sonra zamanımızın boşa gittiğini düşünmeyelim.
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
1
Yakından canlı canlı görünce bir çok ön yargımı yıktı malzeme kalitesi hissiyatı olarak kullanma fırsatım olmadı ama malzemesi nasıl sorusunu kafamdan %95 çıkarıp attırdı. Adettendir 'alet gergin' :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Bana rahat geldi, hindistanda da oturus pozisyondan sikayeti olan yok, direksiyon ama standart commuter tarzinda yuksek degil. Onu anlamak icin oturup durmadan 40-50km kullanmak lazim

Neden hep Hindistanlı kullanıcıları örnek veriyorsunuz.Motor İtalya markası değilmi?
İtalyalı kullanıcılarının yorumlarınıda merak ediyoruz ltf
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
22
Neden hep Hindistanlı kullanıcıları örnek veriyorsunuz.Motor İtalya markası değilmi?
İtalyalı kullanıcılarının yorumlarınıda merak ediyoruz ltf

http://www.bikewale.com/road-tests/benelli-tnt-25-vs-ktm-200-duke-vs-mahindra-mojo-comparison-test-21439.html

Burda güzel bir kıyaslama yapılmış bi bak istersen
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
http://www.bikewale.com/road-tests/benelli-tnt-25-vs-ktm-200-duke-vs-mahindra-mojo-comparison-test-21439.html

Burda güzel bir kıyaslama yapılmış bi bak istersen

Paylaştığın linkte duke 200 tnt25ten iyi görünüyor fakat diğer kıyaslama sayfaları ve şuanki kullanıcılar tam tersini söylüyor bence artık kıyaslamadan vazgeçin de yedek parça konfor aksesuar gibi şeylerde söz edin. Adettedir alet gergin:queen:
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
87
Herkese selamlar,
Sadece burada yorum yapmış olan herkese teşekkür etmek istedim. Neden derseniz son mali denklemeyi halledebilirsem birkaç hafta içinde inşallah bir TnT25 sahibi olma yolunda ilerliyorum. Pozitif yorumlarınız beni bu model üzerinde gerçekten cesaretlendirdi. Motoru bayide de gördüm, uzun zamandır da araştırıyorum sigortasından kaskosuna kadar. Yedek parça bir muamma şimdilik ama biraz cesaret olmasaydı diğer uygun rakipleri de piyasada yok olup giderdi. Tamam Çin menşe'ili şu anda ancak benim gözümde hala İtalyan hatıralarını taşıyor. Alana, alacak olana, olumlu yorumlarıyla bizleri cesaretlendirenlere, bilinçli olarak olumsuz taraflarını anlatanlara herkese teşekkürler.
Tekerinize taş değmesin arkadaşlar.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Öğlen olsun da gidip yakından göreyim şu gergin aleti.

Masraflar sigorta ile ne kadar tuttu sizin arkadaşlar.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
62
Arkadaşlar merhaba uzun süredir 900 lük hornet ve Hyosung gt250r dan sonra ilk defa makine almaya niyetlendim.
Dün akşam satıcı arkadaş ricam üzerine motoru getirdi 600 km de olan motorunu denedim.
Makinede 2 model var 1-Tnt 250 (çift silindir) 2-Tnt25 (tek silindir)
Tnt 25 i denedim, öncelikle gösterge kısmı çok kapsamlı ve güzel, viteste gösteriyor.
25 bg makine ve şahane torklu gidişi var bi ara ön kaldıracak diye korktum, ön çatallar çok kalın buda güven veriyor, kesici sayesinde motor bağırtılmaktan kurtulmuş, malzeme kaliteside keza güzel.
Yanlız Pulsar 200ns ile arada kaldım çünkü çanta extra vs ile Enduro motor yaratmak amacım, bu motor içinde şuanlık extra parça vs yok ama yapılacakmış, ne zaman yapılır çıkar vs beni tatmin eden cevaplar değil.Ama kalite olarak tatmin edici,Almaya niyetliyim fena halde alan arkadaşlar varsa Pulsar200ns mi bu motor mu der ?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
http://www.bikewale.com/road-tests/benelli-tnt-25-vs-ktm-200-duke-vs-mahindra-mojo-comparison-test-21439.html

Burda güzel bir kıyaslama yapılmış bi bak istersen

Kıyaslamada Duke 200 68, TNT 25 ise 65 puan almış. TNT'nin oradaki fiyatı Duke'tan %20 daha pahalı. Bizdeki fiyatlarla bu karşılaştırma yapılsaydı TNT 25'i tartışmasız bbirinci seçerlerdi. Ayrıca testte, Duke'ün neredeyse 90 derece açıyla giden depo çıkıntılarından ve bunların dizlere verdiği rahatsızlıktan hiç söz edilmemiş. Benim için ergonomik olarak Benelli ne kadar rahatsa Duke da bir o kadar rahatsız ve de titreşimli bir motor. Tabi titreşim Hintliler için bir anlam ifade etmiyor. Arkadaşlar 250 cc motoru 50 km hızla sürüp yakıt ölçüyorlar, çok rahat diyorlar.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
Gittim gördüm. Çok beğendim oturuşu çok rahat geldi.

Yarın işlemleri başlatıcam inşallah. Ama renkte kararsız kaldım.

Siyahı beğenmedim demiştim ama gidince hoşuma gitti.

Siyah mı yeşil mi kararsızlığı var şuanda
 
Katılım
26 Mar 2016
Mesajlar
87
Gittim gördüm. Çok beğendim oturuşu çok rahat geldi.

Yarın işlemleri başlatıcam inşallah. Ama renkte kararsız kaldım.

Siyahı beğenmedim demiştim ama gidince hoşuma gitti.

Siyah mı yeşil mi kararsızlığı var şuanda

yeşil almanı tavsiye ederim nedenide ilk göründüğü anda kawasakiyi çağrıştırması ve yakışması gören bir daha bakıyor minbüsün önüne kırdım adam normalde korna çalardı durdu oda baktı neymiş bu diye ben kesin yeşil alırdım.
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
3
herkese iyi günler, aklımda bu motoru almak var sizce bu motor başlangıç motoru olarak alinabilir mi ?
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
94
yeşil almanı tavsiye ederim nedenide ilk göründüğü anda kawasakiyi çağrıştırması ve yakışması gören bir daha bakıyor minbüsün önüne kırdım adam normalde korna çalardı durdu oda baktı neymiş bu diye ben kesin yeşil alırdım.

Haklısınız. Biraz düşünüp yarına kadar kararımı vereyim . Heyecan bastı

herkese iyi günler, aklımda bu motoru almak var sizce bu motor başlangıç motoru olarak alinabilir mi ?

Hocam bende başlangıç motoru olarak düşünüyorum. Ne kadar doğrudur bilemem.

Ama avantaj olarak güvenli sürüş eğitimi aldım.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Ben demiştim bu motosiklet ses getirir :) gelmesi uzun sürdü ama felaket iyi gidiyor :cherry: sloganını bile kullanıcıları buldu " ALET GERGİN " :cherry: Oturuş rahat tork yüksek vites geçişleri de kullanıcıları tatmin etmiş malzeme desen kalitesi belli yine diyorum bu motosiklet bu fiyata çok ses getirir. ( duke 200 reklamları mı arttı banamı öyle geliyor :) ) tekerinize taş değmesin alanlara hayırlı uğurlu olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst