Arkadaşlar merhaba uzun süredir 900 lük hornet ve Hyosung gt250r dan sonra ilk defa makine almaya niyetlendim.
Dün akşam satıcı arkadaş ricam üzerine motoru getirdi 600 km de olan motorunu denedim.
Makinede 2 model var 1-Tnt 250 (çift silindir) 2-Tnt25 (tek silindir)
Tnt 25 i denedim, öncelikle gösterge kısmı çok kapsamlı ve güzel, viteste gösteriyor.
25 bg makine ve şahane torklu gidişi var bi ara ön kaldıracak diye korktum, ön çatallar çok kalın buda güven veriyor, kesici sayesinde motor bağırtılmaktan kurtulmuş, malzeme kaliteside keza güzel.
Yanlız Pulsar 200ns ile arada kaldım çünkü çanta extra vs ile Enduro motor yaratmak amacım, bu motor içinde şuanlık extra parça vs yok ama yapılacakmış, ne zaman yapılır çıkar vs beni tatmin eden cevaplar değil.Ama kalite olarak tatmin edici,Almaya niyetliyim fena halde alan arkadaşlar varsa Pulsar200ns mi bu motor mu der ?