bende artık müsade isteyim.askerlik geldıı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teeeeesüf ederım aplacım... :p
ben aplamıyım....:silent:
merak etme caktırmam kımseyee.....:wiinkk:
milleeeet.....by mavım var ya haniiii.....:queen::queen:

::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::

::asker:: ::asker:: ::asker::

yahu bu smlyi yapmanın daha kısa bı yolu yokmudur....
sunun gıbı :)

Hani Büyükler Abicim Aplacım Diye Hitap Ederya Küçüklere

Ondan Şettirdiydim Bende Yau Yannış Annaşılmasın :p :mrgreen:

Hişşştttttt :queen: :queen: Detttttt ::shhh:: ::shhh:: :p :mrgreen:

M£VLA YA £MAN£TSİN Güzel Kardeşimm :) ::asker:: :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hani Büyükler Abicim Aplacım Diye Hitap Ederya Küçüklere

Ondan Şettirdiydim Bende Yau Yannış Annaşılmasın :p :mrgreen:

Hişşştttttt :queen: :queen: Detttttt ::shhh:: ::shhh:: :p :mrgreen:

M£VLA YA £MAN£TSİN Güzel Kardeşimm :) ::asker:: :)


ha tamam tamam sımdı caktım köfteyı...kapiş kapiş....:cherry::cherry:
sağol aplacım....apla oldugunu cokmu caktırıom acabaa.....:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ha tamam tamam sımdı caktım köfteyı...kapiş kapiş....:cherry::cherry:
sağol aplacım....apla oldugunu cokmu caktırıom acabaa.....:p


YoO Hiç Çaktırmıyon Yauuu :queen: :queen: :queen:

NıÇ NıÇ NıÇ S£N £n İyisi Bana Abiii Dee :queen: KapiŞşŞ :p :mrgreen:

S£ND£ Sağol Güzel Kardeşim :) ::asker:: ::asker:: ::asker:: :king:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
kardeş sen hala teslim olmadın mı birliğine :)
hadi güle güle git güle güle gel :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YoO Hiç Çaktırmıyon Yauuu :queen: :queen: :queen:

NıÇ NıÇ NıÇ S£N £n İyisi Bana Abiii Dee :queen: KapiŞşŞ :p :mrgreen:

S£ND£ Sağol Güzel Kardeşim :) ::asker:: ::asker:: ::asker:: :king:

muhahahahahha :queen::queen::queen:
abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :p

kardeş sen hala teslim olmadın mı birliğine :)
hadi güle güle git güle güle gel :rendeer:
yok herii...ne teslım olması daha 15 gunum var....bu ayın 20 sınde teslım olacam...hem nıye teslım oluomusum....ben kacakmıyımda teslım olucam...ss kanununa göre seve seve gıdecem....
::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::

sağol dostum
tenk yuu :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
313 ksd jndrm cvs olarak 21 mayıs 07 de tamamladım. sayılı gun gecer dıyorlar ya gercektende gecıyor hatta bazan askerlıgı aradıgım oluyor ama o kankılerımle erkek ıcın yasanması gereken bır duygu macera bız cok rahattık umarım sende rahat olursun maddı bır sıkıntın yoksa ve aılen arkadasların arıyorsa sevdıgın sana acılar cektırmıyor terketmıyorsa sorun yok ve bırde eve yakın olursa ıste o zaman super askerden oncekı hayatınla sonrası bır olmuyor ona gore ve herseyı kafana takma hak yeme yedırmede haklı oldugun konuda korkma rutbelıyede kafa tut hersey gıbı askerlıkte gecıyor kalp kırma ayrılırken ınsanlar yol etsın kendıne ıyı bak usutmemeye calıs bronsıt olma. hayırlı tezkereler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
313 ksd jndrm cvs olarak 21 mayıs 07 de tamamladım. sayılı gun gecer dıyorlar ya gercektende gecıyor hatta bazan askerlıgı aradıgım oluyor ama o kankılerımle erkek ıcın yasanması gereken bır duygu macera bız cok rahattık umarım sende rahat olursun maddı bır sıkıntın yoksa ve aılen arkadasların arıyorsa sevdıgın sana acılar cektırmıyor terketmıyorsa sorun yok ve bırde eve yakın olursa ıste o zaman super askerden oncekı hayatınla sonrası bır olmuyor ona gore ve herseyı kafana takma hak yeme yedırmede haklı oldugun konuda korkma rutbelıyede kafa tut hersey gıbı askerlıkte gecıyor kalp kırma ayrılırken ınsanlar yol etsın kendıne ıyı bak usutmemeye calıs bronsıt olma. hayırlı tezkereler

ınsll bende senın gıbı olurum abııcm....hayırlısı neyse o olsun dıyelım....
tskler ederım.....

£YVALLAHHH Ci Ge Rimmm :queen: :p :mrgreen:

::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::


sende sağol kocum benım....:queen::p:mrgreen::cherry:
muhahahahahahhahahahahhahaha
::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sende sağol kocum benım....:queen::p:mrgreen::cherry:
muhahahahahahhahahahahhahaha
::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::

ALLAH İyiliğini Versin £miiiiii :queen: :p :mrgreen: :mrgreen:

Koptum Gülmekten Yaa :cat: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ALLAH Ta S£Nİ Güldürsün £YVALLAH Gö Züm :p :mrgreen: :mrgreen:

::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALLAH İyiliğini Versin £miiiiii :queen: :p :mrgreen: :mrgreen:

Koptum Gülmekten Yaa :cat: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ALLAH Ta S£Nİ Güldürsün £YVALLAH Gö Züm :p :mrgreen: :mrgreen:

::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::

muahahahha....
eyvallah aplacim...allah senınde ıyılını versın....hepimizin ıyılgıını versın....
sağol kocum.... :queen::queen:

::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
hadi bakalım hemşo....yolun açık olsun sağ salım gıdıp donesın...askerlık hakkında çok tavsıyem var ama uzun surer şimdi..en onemlı olanı soyleyım sana ...hep ortada dur tamammı.yemek sırasında iştimada hep orta sıralarda takıl.hayırlı tezkereler kardeş...
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Hayırlı Tezkerelerrrrrr olsunn güle güleeeeeee

ALLAHA emanetsinn....
:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bakalım hemşo....yolun açık olsun sağ salım gıdıp donesın...askerlık hakkında çok tavsıyem var ama uzun surer şimdi..en onemlı olanı soyleyım sana ...hep ortada dur tamammı.yemek sırasında iştimada hep orta sıralarda takıl.hayırlı tezkereler kardeş...

sağol hemsom....
aklımın bı köşesıne yazdım tavsıyelerını....gercektende mantıklı bısey yanıı :cherry:

cok tsk ederım arkadaslar.....allah hepınızdende razı olsun....
allah tuttunuzu motosiklet etsın.... :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
bahadınlı kardeşim sana iyi teskereler.off şimdi ne koyar orda motorsuzluk.bide altına verirlermiş eski bi MAN,tırmala dur :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahadınlı kardeşim sana iyi teskereler.off şimdi ne koyar orda motorsuzluk.bide altına verirlermiş eski bi MAN,tırmala dur :p

sağol dostum....tenk yu...:p
ben kamyonlarıda severım....
askerde soför olmayacama göre gerenk yok bunlara...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst