Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 4 Ara 2006
- Mesajlar
- 314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teeeeesüf ederım aplacım...
ben aplamıyım....:silent:
merak etme caktırmam kımseyee.....:wiinkk:
milleeeet.....by mavım var ya haniiii.....:queen::queen:
::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::
::asker:: ::asker:: ::asker::
yahu bu smlyi yapmanın daha kısa bı yolu yokmudur....
sunun gıbı![]()
Hani Büyükler Abicim Aplacım Diye Hitap Ederya Küçüklere
Ondan Şettirdiydim Bende Yau Yannış Annaşılmasın
Hişşştttttt :queen: :queen: Detttttt ::shhh:: ::shhh::
M£VLA YA £MAN£TSİN Güzel Kardeşimm