bende artık müsade isteyim.askerlik geldıı

Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
228
hayırlı teskereler.:cat:
benım gıbı fazla sınır yapma.:pr:
460 bıtermı:queen:bıter bıter:rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı teskereler. Kıyafetine özellikle botlarına(postal) sahip çık çalıyorlarmış :queen:
 
Katılım
3 Ağu 2007
Mesajlar
1
internetin gözünü seveyim

şimdiden asker arkadaşı bulduk :)

20.08.2007 konya personel er egitim alayı :)

dutlu bilmem ne bi yerdeymis 80 gün acemilik yapcas...

msn ye ekledim seni kardeşim msn den konusuruz yabancılık cekmeyiz en azından...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar abılerım ablalarım...can kardeslerım...ya 2 gun nete gıremedıgım için msjlar cogalmıs....gönul ısterdıkı hepinize ayrı ayrı msj lar yazayım....
hepinizde cok ama cok sağolun....hepinizide cok sevıoom....cok cok tsk ler ederım....
bide
15 AY ASKERLIK YAPACAGIM .....


Konya personel okulu ve egitim merkezi komutanlığı inz ve trf er egitim taburu..Bahadinli kardeş süpper bi yere gidiyorsun bende orda yaptım turkiye'deki tek inzibat egitim taburu orası 85 günüm geçti orda adres olarak konya gözüküyor ama konyaya 20 km uzaklıkla meram ilçesinde dutlukır\meram diye geçiyor çok büyük bi yer girişte kocaman sancağı görürsün zaten yemin toreninden sonra çarşıya çıkabilirsin 30 gün çarşı yüzü goremiyorsun malesef yemin toreninden sonra her hafta çarşıya çıkıyorsunuz ben inzibat 4.cü takımdaydım...

günlük yaptıgımız şeyleri anlatayım acemilik cekme barii:queen::queen::queen:

1--)sabah 5'te kalkıyorduk biz 5:15 te mıntıka temizligi var takımınıza ait olan bi alan var oradaki taşları felan temizlersiniz her gun
2--)mıntıkadan sonra saat 6:00 da yemekhanenin onunde sıra olursunuz 6:15 te sabah kahvaltınızı yapıp 7:00 gibi iştima alanında sıra olursunuz 7:15 gibi iştima alınır 8'e doğru egitim alanlarına doğru koşmaya başlarsınız orda silahsız ve silahlı hareketleri yaparsınız daha sonra sabah sporu var sınav mekik vs vs
saat her saat başı 15 molanız var zaten bi nevi okul gibi öğleye doğru yemek yemek için tekrar yemekhaneye gidersiniz öğleden sonra yemekler güzel ilk zamanlar biraz aç kalabilirsin baştan söyliyim sonradan düzeliyor yemekleri ilk 1 haftayı atlat kardeşim gerisi kendiliginden geliyor zaten öğle yemeginden sonra yine iştima iştimadan sonra egitim alanına gidersiniz tekrar biraz egitim felan yaparsınız sürünme koşma felan öğleden sonra saat 3 gibi eşofmanlarınızı giyersiniz alaya koşarsınız offf offf 3 km koşarsınız haftada 2 gün felan koşarsınız akşam yemekten sonra serbestsiniz taki saat 10 a kadar saat 10da yat iştiması için koguşların onunde sıra olursunuz 15dk kadar çök kalk yaparsınız çök kalk çök kalk çök kalk çök kalk çök kalk :pr::pr::pr::queen::queen: çök kalka şimdiden alışsan iyi olur çok yaptırıyorlar konyada 80 günün nasıl geçtigini anlamayacaksın kardeş manyak bi yere gidiyorsun sana tavsiyem hiçbir zaman silahını bi yere bırakıp gitme yanından hiç ayırma asla ve asla bi yere bırakıp Wc ye felan gitme sana hayırlı teskereler diliyorum sormak istedigin kafana takılan ne kadar soru varsa adresim [email protected] her konuda yardımcı olurum gorusmek uzre.:cat::cat::cat:..


Adress:Konya merkezde buyuk bi cami var ismini inan hatırlamıyorum yanında park var onunde otobus dolmus durakları felan var ordan dolmuşlar kalkıyor dolmuşların uzerinde meram yazar zaten biniyorsun abi dolmuşa son durağa kadar inmiyorsun son duraktan sonra arası çok yakın zaten kendine iyi bak msn adresimi yazdım
cok sağol abıcım....bana soracak bısey bırakmamısınkı abi....ne var yok anlattın ıste....
ben sondaj operetöru oldugum ıcın konyanın cevre yolu calısmasını yapmıstım...sımdı hatırladım personel okulunun yerını....yanı sen yerını tarıf edınce hatırladım....cok ama cok tsk ederım abıcım....
bı soru daha heç zopa yedın mı :queen:

Olm şu sıcakta konyaya gidilirmi...... Hele askere gidilirmi?..... Güzel güzel deniz e girmek varken....:):):):):)



Hayırlı teskereler.......
abı sen SS KANUNU dıye bısey bılın mı....:queen::queen:
ne demek ıstedımı anladın dımı....

vallahi süper anlatmışsın, bahadinli'dan önce ben teşekkür edeyim dedim :)

bahadinli, hayırlı teskereler dilerim. bizim 5 ay çok çabuk geçmişti, umarım seninki de çabuk geçer.
cok sağol mödütör abı....ama askere gıtmeden önce ii bı gezı isterım abı...şöle pıknıklı cancanlı gımıl gımıl....
abı 5 ay cabuk gecerde 15 ay cabuk gecermı bılemem :pr::salut::pale:

hayırlı tezkereler fırat inş Konya'da görüşme imkamız olur hafta sonu izini çarşı izini filan.:cat:
sağooool abıcım sağoool....benım senın yanına gelemeyeceme göre...sen benım yanıma gelırsın görusuruz abı....yerını bılıoon...
haa gelırken cavasakıyıde getırde bıraz hasretlık gıdereyım dımı....:wiinkk:

bitli piyade olucaksın heee:cherry: hadi hayyırlısı.güle güle git gel yakında bende gidicem.zaten bu askerlik herşeyin önünü kapatıyo.biran önce gidip yapmak lazım.biz zamanında yapmadık şimdi :pr:

sensın bitli abıcım....:p
evet dostum cok dogru söluon herseyın önunu kapatıo...ben kısın 600 luk racıng alacaktım...dedım askerlık gelıo para ayırayım dedım...gıttık ucuzundan gs500 aldık...oda bana gırdı....:salut::salut:
banada cok dedıler tecıl ettır sonra yap falan fılan...
ama dınlemedım..ıyıkıde dınlemedım...ne yapacam tecıl ettırıp...hayırlısı ıle gıdıp geleyımde aradan cıkaralım askerlımızı...gelıncede bı racıng alıp önumuze bakarız artık...herseyın hayırlısı olsun...:rendeer:

bahadinli Kardeş YARADANA £MAN£TSİN

YARADAN Yar V£ Yardımcın Olsun İnş AMİN

HAYIRLI T£SK£R£L£R ::asker::::asker:: :cat: :cat: :) :)

Galuba Sanursam Şöle Bişe Diyolardıııı

En Büyük ASK£R Bizim ASK£RR :queen: ::asker::::asker:: :)
cok tsk ederım aplacım...
evet en böyük asker ben :cherry:

Hayırlı teskereler. Kıyafetine özellikle botlarına(postal) sahip çık çalıyorlarmış :queen:
yahu motora bınerken kıyafetlere dıkkat edıyoduk....bıde askerdemı basımıza cıktı buu heriii:p
bı turlu peşimi bırakmıo bu kıyafetler yahu...:p

şimdiden asker arkadaşı bulduk :)

20.08.2007 konya personel er egitim alayı :)

dutlu bilmem ne bi yerdeymis 80 gün acemilik yapcas...

msn ye ekledim seni kardeşim msn den konusuruz yabancılık cekmeyiz en azından...
oooo kardesım tertıpım...tabı yabancılık cekmeyız yaaa...bız sımdıden tanısalım kaynasalım....hatta baska gelmek ısteyen varsa cekınmeyın yanı...gelın bızımle.....bende tam böle bı arkadas arıyordum...en azından oraya gıdınce tek basıma saskın tavuklar gıbı dolasmam...senle beraber saskın tavuklar gıbı dolasırız....gıd gıd gıd gıd gıdaaaaak....:queen::queen::queen:

tertipim ben o yerı bılıom...sağolsun bı abımın sayesınde ögrendım...senle otogarda falan bulusuruk bıraz gezerık sonrada gıder teslım oluruz hayırlısı ıle....

::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::
::asker:: ::asker:: ::asker:: cok sevıom bu smlyı yahu....
::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
torun gidiyorsun he:) (torunun ne olduğunu biliyorsundur belki bilmiyorsan öğrenirsin)

güle güle hayırlı tezkereler.ben 80/2 olarak yapmıştım baya yaşlandık yawww:)

Allaha emanet..
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdiden hayırlı tezkereler , acemilikten sonra imkan bulunca yerini yazarsın, biz biraz zor geziyoruz biliyosun ama geliriz insalla :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
torun gidiyorsun he:) (torunun ne olduğunu biliyorsundur belki bilmiyorsan öğrenirsin)

güle güle hayırlı tezkereler.ben 80/2 olarak yapmıştım baya yaşlandık yawww:)

Allaha emanet..
evet dedecım gıdıyorum....
bılıom abı bılıom sölemene gerenk yook....:cherry:
evet abı baya yaslanmısın....:p
abı senden bıseyın sözunu alabılırmıyım....bak sımdı ben doguya gıdıp büsürü terörist vuracam...hepsının a.g m....sende hayabusayı bana vercen askerden gelıncık...okkkk:cherry::cherry:

şimdiden hayırlı tezkereler , acemilikten sonra imkan bulunca yerini yazarsın, biz biraz zor geziyoruz biliyosun ama geliriz insalla :)
cok sağol canım abım....
abı ben kopmam netten ya...valla ıkı elım kandada olsa genede bulurum nı cafe...:p
ozman ılgılı baslıgı acarım hem ordakı mt lılerde tanısırım...hemde sıze bılgı olmus olur...belkı gelırsınız dıye....:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hadi hayırlısı bakalım inşallah hayrılısıyla tezkereyi alıp gelirsin sağa salim.. bende geliyorum inşallah kışa doğru...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi hayırlısı bakalım inşallah hayrılısıyla tezkereyi alıp gelirsin sağa salim.. bende geliyorum inşallah kışa doğru...
insallah kardesım amiin diyelım.....
sanada sımdıden hayırlı teskereler....k.i.b
ben senden önce gıdecemm :cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hadi bakalım,hayırlı tezkereler,hayırlısıyla git ve gel:rendeer:
Allah bütün mehmetçikleri korusun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Hayırlı teskereler,allah sağsalim dönmeyi nasip etsin,yahu amma çabuk geçiyor zaman ben gittiğimde sene 73dü.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı teskereler,allah sağsalim dönmeyi nasip etsin,yahu amma çabuk geçiyor zaman ben gittiğimde sene 73dü.

sağol abı tsk ederım....
sen askerlgıın hasını yapmısındır sanırım dımı abııı....
ıns benım askerlıkte cabuk gecer yahu...gercı bana her yol parıs...ben heryerde kendıme bakarım...herkesle gecınırım....ıns sag saglım de gelrım.....amiiiin.....
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hayırlı teskereler kardeşimmm askerlik güzeldir içindeyken farkına varmazsın ama gerçekten güzeldir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ıns benım askerlıkte cabuk gecer yahu...gercı bana her yol parıs...ben heryerde kendıme bakarım...herkesle gecınırım....ıns sag saglım de gelrım.....amiiiin.....


bahadinli

Aplacımm :) S£ND£ M£VLANIN Bahşettiği Bu Güzel KALP Varken

Sırtın Yere Gelmez £V£LALLAH :cat:

İnşallah Göz Açıp Kaparcasına Çabuk Geçer Ve

Burnun Bile Kanamadan Dönersin VATAN Borcunu İfa Edip

Hayırlısıyla İnşallah Güzel Kardeşim :)

£N BÜYÜK ASK£R BİZİM ASK£RRR :queen: :queen: :) ::asker::::asker:: :)

M£VLA Muzaffer Eylesin Ve Korusun İnş S£NİD£ Bütün M£HM£TCİKL£RİD£ AMİN
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
askere gidin tüm arkadaşlara hayırlı teskereler bu arada küçük bi iki hatırlatmada bulunayım. işin bu yönü pek askere gitmeden öğrenilmiyo çünkü olsa çok gerekli:

1- Asla firar etmeyi düşünmeyin, izin süresinin bitiminde de katiyen geç katılış yapmayın. Soluğu Askeri Mahkemede alıp neticeten 10 ay hapis cezası alıp şartla tahliye tarihine kadar yaklaşık 6 ay cezaevi kuşu olursunuz. burda geçen süre de askerlik hizmetinizden sayılmaz.
2- İnsanlık halidir olurda firar eder ya da izinden dönmezseniz imkan dahilinde 6 günü geçirmeden kendiniz dönün bu kez firar değil kısa süreli kaçma suçu oluşur ve cezası çok daha düşüktür.
3- 6 gün geçtiyse bile 42 gün içinde kendiniz dönerseniz (yakalanmadan) ceza %50 düşer.
4- Asla bi üstünüze el kaldırmayı düşünmeyin bile 2 yıldan başlayan alt sınırı vardır. bu arada üst dediğimiz sadece subay astsubay da değildir aynı koğuşta yattığınız aynı yemekhanede yediğiniz onbaşı da üstünüzdür.
5- Psikolojik bi sıkıntı yaşamaya başlarsanız deprosyon belirtileri falan olursa zaman kaybetmeyin sevkinizi yaptırın bundan çekinmeyin utanmayın, alışık olunmayan hayat düzeni, özgürlüğün bi anlamda kısıtlanması, aile memleket özlemi yol açabilir normaldir ihmal etmeyin daha ağır sonuçlar doğurabilir.
6- Herhangi bi şekilde sorun yaşarsanız sıralı amirlere durumu arz etmekten çekinmeyin, sorunlarınızı gidermek onların görevidir ve bunun bilincindedirler (çoğu) sonuç alamazsanız şikayet hakkınızı da kullanmaktan çekinmeyin.

Herkese kazasız belasız teskereler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahadinli

Aplacımm :) S£ND£ M£VLANIN Bahşettiği Bu Güzel KALP Varken

Sırtın Yere Gelmez £V£LALLAH :cat:

İnşallah Göz Açıp Kaparcasına Çabuk Geçer Ve

Burnun Bile Kanamadan Dönersin VATAN Borcunu İfa Edip

Hayırlısıyla İnşallah Güzel Kardeşim :)

£N BÜYÜK ASK£R BİZİM ASK£RRR :queen: :queen: :) ::asker::::asker:: :)

M£VLA Muzaffer Eylesin Ve Korusun İnş S£NİD£ Bütün M£HM£TCİKL£RİD£ AMİN

aplacım cok sağol yaa....ınsanın sızın gıbı aplası abısı kardesı dostu olduktan sonra ıkı elı kandada olsa genede takrar gelır....:wiinkk:

ya ben durmadan abla yanı apla dıom ama bayansınız dımıı :queen:

askere gidin tüm arkadaşlara hayırlı teskereler bu arada küçük bi iki hatırlatmada bulunayım. işin bu yönü pek askere gitmeden öğrenilmiyo çünkü olsa çok gerekli:

1- Asla firar etmeyi düşünmeyin, izin süresinin bitiminde de katiyen geç katılış yapmayın. Soluğu Askeri Mahkemede alıp neticeten 10 ay hapis cezası alıp şartla tahliye tarihine kadar yaklaşık 6 ay cezaevi kuşu olursunuz. burda geçen süre de askerlik hizmetinizden sayılmaz.
2- İnsanlık halidir olurda firar eder ya da izinden dönmezseniz imkan dahilinde 6 günü geçirmeden kendiniz dönün bu kez firar değil kısa süreli kaçma suçu oluşur ve cezası çok daha düşüktür.
3- 6 gün geçtiyse bile 42 gün içinde kendiniz dönerseniz (yakalanmadan) ceza %50 düşer.
4- Asla bi üstünüze el kaldırmayı düşünmeyin bile 2 yıldan başlayan alt sınırı vardır. bu arada üst dediğimiz sadece subay astsubay da değildir aynı koğuşta yattığınız aynı yemekhanede yediğiniz onbaşı da üstünüzdür.
5- Psikolojik bi sıkıntı yaşamaya başlarsanız deprosyon belirtileri falan olursa zaman kaybetmeyin sevkinizi yaptırın bundan çekinmeyin utanmayın, alışık olunmayan hayat düzeni, özgürlüğün bi anlamda kısıtlanması, aile memleket özlemi yol açabilir normaldir ihmal etmeyin daha ağır sonuçlar doğurabilir.
6- Herhangi bi şekilde sorun yaşarsanız sıralı amirlere durumu arz etmekten çekinmeyin, sorunlarınızı gidermek onların görevidir ve bunun bilincindedirler (çoğu) sonuç alamazsanız şikayet hakkınızı da kullanmaktan çekinmeyin.

Herkese kazasız belasız teskereler...

cok cok tsk ederım abııı.....ben zaten ızın kullanmıycam nıye cunku askerde emır altında olupta ızıne cıkp ızınde kendı basımıza takılıp tekrar askerde emır altına gırmek ınsanın zoruna gıder...bunun ıcın ızın kullanmıycam...
bıde işim dolayısı ıle hep sehır sehır dolanırım....gercı enfazla 1 ay evden kopuk kaldım...ama genede 15 ay da dayanırım....
benım askerde tek karsılascam sorunum ...bek inatcıyım yaw....
bızım muhendısler falanda dıoo...bana dık kafa dıolar...askerde bu huyun yuzunden cok zopa yen dıolarda....her seyın hayırlısı olsun yaa....
bılgılerın ve uyarıların ıcın tekrar tekrar tsk ederım abı....:rendeer:

hayırlı teskereler kardeşimmm askerlik güzeldir içindeyken farkına varmazsın ama gerçekten güzeldir

sağol dostum....ınsll dedıgın gıbı olur....bende sorun yasamayacamdan emınım....:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aplacım cok sağol yaa....ınsanın sızın gıbı aplası abısı kardesı dostu olduktan sonra ıkı elı kandada olsa genede takrar gelır....:wiinkk:

ya ben durmadan abla yanı apla dıom ama bayansınız dımıı :queen:

S£ND£ Sağol Aplacımm :cat: :)

ALLAH Muhafaza Tobe Tobe

İki Eli Kandada Olsaymış NıÇ NıÇ NıÇ

£fett Ablayım Yanü Aplaa :p :mrgreen:

Şiii Aramızda Kalsın Ama Çaktırmaa :wiinkk: :p :mrgreen:

:) ::asker:: ::asker:: ::asker:: :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S£ND£ Sağol Aplacımm :cat: :)

ALLAH Muhafaza Tobe Tobe

İki Eli Kandada Olsaymış NıÇ NıÇ NıÇ

£fett Ablayım Yanü Aplaa :p :mrgreen:

Şiii Aramızda Kalsın Ama Çaktırmaa :wiinkk: :p :mrgreen:

:) ::asker:: ::asker:: ::asker:: :)

teeeeesüf ederım aplacım... :p
ben aplamıyım....:silent:
merak etme caktırmam kımseyee.....:wiinkk:
milleeeet.....by mavım var ya haniiii.....:queen::queen:

::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker:: ::asker::

::asker:: ::asker:: ::asker::

yahu bu smlyi yapmanın daha kısa bı yolu yokmudur....
sunun gıbı :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst