Konya personel okulu ve egitim merkezi komutanlığı inz ve trf er egitim taburu..Bahadinli kardeş süpper bi yere gidiyorsun bende orda yaptım turkiye'deki tek inzibat egitim taburu orası 85 günüm geçti orda adres olarak konya gözüküyor ama konyaya 20 km uzaklıkla meram ilçesinde dutlukır\meram diye geçiyor çok büyük bi yer girişte kocaman sancağı görürsün zaten yemin toreninden sonra çarşıya çıkabilirsin 30 gün çarşı yüzü goremiyorsun malesef yemin toreninden sonra her hafta çarşıya çıkıyorsunuz ben inzibat 4.cü takımdaydım...
günlük yaptıgımız şeyleri anlatayım acemilik cekme barii:queen::queen::queen:
1--)sabah 5'te kalkıyorduk biz 5:15 te mıntıka temizligi var takımınıza ait olan bi alan var oradaki taşları felan temizlersiniz her gun
2--)mıntıkadan sonra saat 6:00 da yemekhanenin onunde sıra olursunuz 6:15 te sabah kahvaltınızı yapıp 7:00 gibi iştima alanında sıra olursunuz 7:15 gibi iştima alınır 8'e doğru egitim alanlarına doğru koşmaya başlarsınız orda silahsız ve silahlı hareketleri yaparsınız daha sonra sabah sporu var sınav mekik vs vs
saat her saat başı 15 molanız var zaten bi nevi okul gibi öğleye doğru yemek yemek için tekrar yemekhaneye gidersiniz öğleden sonra yemekler güzel ilk zamanlar biraz aç kalabilirsin baştan söyliyim sonradan düzeliyor yemekleri ilk 1 haftayı atlat kardeşim gerisi kendiliginden geliyor zaten öğle yemeginden sonra yine iştima iştimadan sonra egitim alanına gidersiniz tekrar biraz egitim felan yaparsınız sürünme koşma felan öğleden sonra saat 3 gibi eşofmanlarınızı giyersiniz alaya koşarsınız offf offf 3 km koşarsınız haftada 2 gün felan koşarsınız akşam yemekten sonra serbestsiniz taki saat 10 a kadar saat 10 yat iştiması için koguşların onunde sıra olursunuz 10 kadar çök kalk yaparsınız:queen::queen: çök kalka şimdiden alışsan iyi olur çok yaptırıyorlar konyada 80 günün nasıl geçtigini anlamayacaksın kardeş manyak bi yere gidiyorsun sana tavsiyem hiçbir zaman silahını bi yere bırakıp gitme yanından hiç ayırma asla ve asla bi yere bırakıp Wc ye felan gitme sana hayırlı teskereler diliyorum sormak istedigin kafana takılan ne kadar soru varsa adresim [email protected] her konuda yardımcı olurum gorusmek uzre.:cat::cat::cat:..
Adress:Konya merkezde buyuk bi cami var ismini inan hatırlamıyorum yanında park var onunde otobus dolmus durakları felan var ordan dolmuşlar kalkıyor dolmuşların uzerinde meram yazar zaten biniyorsun abi dolmuşa son durağa kadar inmiyorsun son duraktan sonra arası çok yakın zaten kendine iyi bak msn adresimi yazdım
vallahi süper anlatmışsın, bahadinli'dan önce ben teşekkür edeyim dedim
bahadinli, hayırlı teskereler dilerim. bizim 5 ay çok çabuk geçmişti, umarım seninki de çabuk geçer.