bende artık müsade isteyim.askerlik geldıı

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
şimdiden hayırlı tezkereler.yolun açık olsun.
bende zamanında askerlik günlerim yaklaşırken aynı şeyleri düşünüyodum.
kapıdan içeri girince iş bitmiştir.başlamak bitirmenin yarısıdır.:cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Güle güle git ve güle güle gel kardeşim. Allah yolunu acık etsin. Allah simdiden kabul etsin dilerim...
Hayırlı teskereler.
Sana sadece ufak bir küpe :wiinkk:
Ailenin ve sivilligin tadını o kadar cok özleyeceksinki.......
Sana bunların degerini en iyi anlatacak tek sey sadece ama sadece askerlik....
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
vay tertip hadi hayırlısı.Allah yolunu açık etsin.hayırlı teskereler.ben tecil ettirdim seneye belki ondan sonra ki seneye torun olarak gelirim:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Olm şu sıcakta konyaya gidilirmi...... Hele askere gidilirmi?..... Güzel güzel deniz e girmek varken....:):):):):)



Hayırlı teskereler.......
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
hayırlı teskereler bizde teskereyi bişe sandıydık zamanında bi kaaaat parçasıymış:queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735

Konya personel okulu ve egitim merkezi komutanlığı inz ve trf er egitim taburu..Bahadinli kardeş süpper bi yere gidiyorsun bende orda yaptım turkiye'deki tek inzibat egitim taburu orası 85 günüm geçti orda adres olarak konya gözüküyor ama konyaya 20 km uzaklıkla meram ilçesinde dutlukır\meram diye geçiyor çok büyük bi yer girişte kocaman sancağı görürsün zaten yemin toreninden sonra çarşıya çıkabilirsin 30 gün çarşı yüzü goremiyorsun malesef yemin toreninden sonra her hafta çarşıya çıkıyorsunuz ben inzibat 4.cü takımdaydım...

günlük yaptıgımız şeyleri anlatayım acemilik cekme barii:queen::queen::queen:

1--)sabah 5'te kalkıyorduk biz 5:15 te mıntıka temizligi var takımınıza ait olan bi alan var oradaki taşları felan temizlersiniz her gun
2--)mıntıkadan sonra saat 6:00 da yemekhanenin onunde sıra olursunuz 6:15 te sabah kahvaltınızı yapıp 7:00 gibi iştima alanında sıra olursunuz 7:15 gibi iştima alınır 8'e doğru egitim alanlarına doğru koşmaya başlarsınız orda silahsız ve silahlı hareketleri yaparsınız daha sonra sabah sporu var sınav mekik vs vs
saat her saat başı 15 molanız var zaten bi nevi okul gibi öğleye doğru yemek yemek için tekrar yemekhaneye gidersiniz öğleden sonra yemekler güzel ilk zamanlar biraz aç kalabilirsin baştan söyliyim sonradan düzeliyor yemekleri ilk 1 haftayı atlat kardeşim gerisi kendiliginden geliyor zaten öğle yemeginden sonra yine iştima iştimadan sonra egitim alanına gidersiniz tekrar biraz egitim felan yaparsınız sürünme koşma felan öğleden sonra saat 3 gibi eşofmanlarınızı giyersiniz alaya koşarsınız offf offf 3 km koşarsınız haftada 2 gün felan koşarsınız akşam yemekten sonra serbestsiniz taki saat 10 a kadar saat 10 yat iştiması için koguşların onunde sıra olursunuz 10 kadar çök kalk yaparsınız:queen::queen: çök kalka şimdiden alışsan iyi olur çok yaptırıyorlar konyada 80 günün nasıl geçtigini anlamayacaksın kardeş manyak bi yere gidiyorsun sana tavsiyem hiçbir zaman silahını bi yere bırakıp gitme yanından hiç ayırma asla ve asla bi yere bırakıp Wc ye felan gitme sana hayırlı teskereler diliyorum sormak istedigin kafana takılan ne kadar soru varsa adresim [email protected] her konuda yardımcı olurum gorusmek uzre.:cat::cat::cat:..


Adress:Konya merkezde buyuk bi cami var ismini inan hatırlamıyorum yanında park var onunde otobus dolmus durakları felan var ordan dolmuşlar kalkıyor dolmuşların uzerinde meram yazar zaten biniyorsun abi dolmuşa son durağa kadar inmiyorsun son duraktan sonra arası çok yakın zaten kendine iyi bak msn adresimi yazdım

vallahi süper anlatmışsın, bahadinli'dan önce ben teşekkür edeyim dedim :)

bahadinli, hayırlı teskereler dilerim. bizim 5 ay çok çabuk geçmişti, umarım seninki de çabuk geçer.
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
hayırlı tezkereler fırat inş Konya'da görüşme imkamız olur hafta sonu izini çarşı izini filan.:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
hadi hayırlı teskereler sana şimdiden "bir gün gelecek birgün kalacak " işte ozaman tekrar burda olursun selamlar
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Şimdiden hayırlı teskereler kardeşim. Aman kendine dikkat et, bilumum sakarlıklardan uzak durasın ha :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallahi süper anlatmışsın, bahadinli'dan önce ben teşekkür edeyim dedim :)

bahadinli, hayırlı teskereler dilerim. bizim 5 ay çok çabuk geçmişti, umarım seninki de çabuk geçer.

Ne demek Prometheus abi bahadinli kardeşimize azda olsa ufak bi yardımımız dokunur inş kendisine hayırlı teskereler diliyorum...:cat::cat::cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bitli piyade olucaksın heee:cherry: hadi hayyırlısı.güle güle git gel yakında bende gidicem.zaten bu askerlik herşeyin önünü kapatıyo.biran önce gidip yapmak lazım.biz zamanında yapmadık şimdi :pr:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı tezkereler hocam.Umarım biran evvel yapıp gelirsin askerliği.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bahadinli Kardeş YARADANA £MAN£TSİN

YARADAN Yar V£ Yardımcın Olsun İnş AMİN

HAYIRLI T£SK£R£L£R ::asker::::asker:: :cat: :cat: :) :)

Galuba Sanursam Şöle Bişe Diyolardıııı

En Büyük ASK£R Bizim ASK£RR :queen: ::asker::::asker:: :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst