Ben Inanmadim.ya Sizler..

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Motor biraz sağa meyilli duruyor sanki.... Devir saatinin ordan düm düz bakınca öyle görünüyor sanki. :silent:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
km değilde sakın gösterge amerika standartı mph olmasın..

Şubat ayının bombası...:queen:
Motorun yaptığı hızı boşverin, öyle bir yolda park yeri yapan ve park yeri olduğuna dair tabela koyan zihniyetlerin yönettiği memleketlerde yaşamak isterdim.

Yuh be adamlar neler yapmışlar :)

Kesinlikle katılıyorum:cat:

ya kafamı kurcalayan 1 nokta war bu kadar hızdagidiyosa bu eleman ozaman hızdan fotonun biraz silinik çıkması lazım diğilmi _?

Belki de makina çok iyi, ne bileyim var ya hani fotoğrafçı terimleri, diyafram, ASA falan?:)

Yahu yok mu bir bilen, gerçek mi değil mi?:silent:
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
168
ya kırılmasın arkadaşta ta gidip uyuyan ev arkadaşlarımı kaldırdım yemin ederim ve uykumuz açıldı yerlere yattık yawww çay demliyoruz şimdi her sabah kalkıp okusak okula daha dinç gideriz heralde çok ii ya mph filan:queen:,park yeri konusuna bende şaşırdım ve bravo:cat:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu yok mu bir bilen, gerçek mi değil mi?:silent:

Var abicim.
Ama biraz debelenin diye bekliyorum.:p

Yahu şu forumda bir tane R1 kullanan yokmu?
Çıkıp adam gibi iki kelam etsin.

Ama adam gibi kelam etsin.
Kardeşim desin.
Ben bu motosikletin gaz kolunu kopardım,
yapacağı hız şudur desin.
Yok mu yahu???:mrgreen:

Fotoğrafçılar konuşmuş.
Bir de motosikleti kullanlar konuşsun.


Ondan sonra,
konuşuruz fotoşop mevzularını...:)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Var abicim.
Ama biraz debelenin diye bekliyorum.:p

Yahu şu forumda bir tane R1 kullanan yokmu?
Çıkıp adam gibi iki kelam etsin.

Ama adam gibi kelam etsin.
Kardeşim desin.
Ben bu motosikletin gaz kolunu kopardım,
yapacağı hız şudur desin.
Yok mu yahu???:mrgreen:

Fotoğrafçılar konuşmuş.
Bir de motosikleti kullanlar konuşsun.


Ondan sonra,
konuşuruz fotoşop mevzularını...:)

Abi konunun sahibi Murat abinin YZF-R1 motoru var.... O na soralım.. :)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soralım o zaman.

Evet hocam topiği açıp kaçmak yok.
Anlatın şu R1 denilen aletin neler yapabildiğini.:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Soralım o zaman.

Evet hocam topiği açıp kaçmak yok.
Anlatın şu R1 denilen aletin neler yapabildiğini.:)

Yok paşam ne kaçması yaw...:silent:

Geç olduğu için tabi ki uyuma moduna girdim.(normal insan uyur muş):cherry:

Makina işine gelirsek de inan ben bunun gazkolunu hiç redline yapmaya cesaret etmedim..Malum 2 tane evlat var artık...:wiinkk:

Bu arada hız konusunda kendime sınır koyduğum için göstergeye ailece
çekilmiş fotomuzu yapıştırmışım...Bakınca onları görüyorum...:bounce:

Tabi bir makinanın hakkını vermek lazım..İşte ben bu meretin hakkını şimdilerde
veremediğim için ve aile baskısından ötürü satmayı ciddi ciddi düşünür oldum..Yiğidi öldür ama hakkını ver..Misali...:wiinkk:
--------------------------------------
patriote´isimli üyeden Alıntı
Anlatın şu R1 denilen aletin neler yapabildiğini.:)
:)

Sende bayağı sıkıştırıyosun beni yaw...
Gençlere kötü örnek olmayalım şimdi..:bounce:

Sadece şunu söyleyeyim.....

Binmeden önce hız yapmam diye kendime söz veriyodum bi aralar...Ama nafile...:)

Şimdi uslu çocuğu oynuyoruz.....:wiinkk:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
bütün 7 sayfayı tek tek okumadım, daha önce sçylendiyse kusura bakmayın, bu foto makinası ile çekilmemiş, videodan bi karedir, birçok kamera bazı modlarda saniyenin 10.000 de biri aralığına inebiliyor, havada gayet güneşli ve ışıkta yeterli, bu karenin elde edilmemesi için hiçbi sebep yok. (10 yıldır profesyonel fotoğrafçılık yapıyorum, fotoğraf bölümü mezunuyum;)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
bütün 7 sayfayı tek tek okumadım, daha önce sçylendiyse kusura bakmayın, bu foto makinası ile çekilmemiş, videodan bi karedir, birçok kamera bazı modlarda saniyenin 10.000 de biri aralığına inebiliyor, havada gayet güneşli ve ışıkta yeterli, bu karenin elde edilmemesi için hiçbi sebep yok. (10 yıldır profesyonel fotoğrafçılık yapıyorum, fotoğraf bölümü mezunuyum;)

Bak okullusu geldi arkadaşım, fotoyu izah etti:cat: En azından benim düşündüğüm gibi olmadığını, yani Fotonun Çekilebilirliğini anlattı:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abicim dediğim gibi bu ve bunun gibi kareleri yakalamak şuanki teknoloji ile mevcut...

Hız yapar mı?.. derseniz; tabi ki yapabilir(modlu)...
Bide bu makinanın sahibi tam bir pist yarışçısı....Elamanın bayağı bi fotoları var ve
uzman biri..En azından benden bidolu uzman...Fotolarına baktım..Şokluk valla..
Ahaaa linkleri....

1) 334 km yapan makinası bu..
2) buda pistteki fotoları
Daha öncede anlattığım gibi ben bu şekilde rakam görmeyeli yıllar oldu..
Evli ve babayım...Hani bir söz varya reklamlardan alıntılı...

Sizin gibi Gençleri pistlerde görmek isteriz.(opet)...Valla ben genç deiğim..:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ben de teşekkür ederim:)
Şimdi işin ikinci kısmı, Race çiler uyumayın yaavv:silent: Foto gerçekmi değilmi değil konu, bu hız yapılabilir, üzerine bir de fideosu çekilip yayınlanırmı:silent: Eeeii?

Muzafferciğim biz uyumuyoruz da....Topici uyumaya başlamış...

Evet bu hız bence modlu olarak yapılır ve videosuda çekilip yayınlanır...:wiinkk:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Versys de 388 km/h yapıyormuş. :p

versysmostvk5.jpg
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Bu resim photosop
1-Gökyüzünün rengi
2-Karşıdaki ağacın üstündeki renk dağılımı
3-Soldaki ağacın üstündeki renk dağılımı
4-Çimenlerin arasındaki renk farkı
birde arabaya daha çok benzşyor öndeki spoyler camı bu kadar büyük ve hiç bağlantı aparatı gözükmüyor
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
12
bu resim kesinlikle gerçek değil. beyaz yol çizgilerine bakarsanız sevinirim. o hızda o çizgi öyle düz çıkmaz. ne resimde ne de videoda bu kadar net görünmez yol çizgileri... :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
r1 filan değil r1 334 yapsın ben motoru yakarım iso,bu arabadır araba yada kedidir:p
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
r1 filan değil r1 334 yapsın ben motoru yakarım iso,bu arabadır araba yada kedidir:p

1000cc motosikletleri azıcık tanıyan herkes aynı şeyi söylüyor.
Ben de dahil.:p

Biz yaptığımız tüm denemelerde 285 km/h üstüne çıkamadık.
Hatta De Puniet'in bir kaç motoru test ettiği bir günde ben de oradaydım.
Sadece CBR de 287 km/h gördük.
Ama km saatte hemen 299 rakamını görebiliyorsunuz.
Gerçek ölçümlerde ise daha düşük süratler çıkıyor.

Ben tabii
"el elden üstündür"
özlü sözüne bağlılığımın bir ifadesi olarak, bu işin arenasında yapılan hızlara da baktım.


SBK ve MotoGp de yarışan motosikletlerin yapabildikleri en yüksek hızları da bir araştırayım dedim.

SBK da bildiğiniz gibi R1 ve diğer markalar, izin verilen ölçülerde modifiye edilerek yarışıyorlar.

Yarış ve kalifikasyonlarda yaptıkları en yüksek sürate baktığım da markaların ulaşabildikleri en yüksek sürat ölçümleri şöyle.

T.Corser, Yamaha'sıyla 316.1 km/h hıza ulaşmayı başarmış.
T.Bayliss Ducati'siyle 321.8 km/h hıza ulaşabilmiş.
M.Fabrizio,CBR1000RR ile 322.7 km/h hıza ulaşarak bu kategorideki en yüksek hızı yapmış.

Bknz: SBK resmi sitesi..

MotoGp de yarışan motosikletlerin ise 330km/h hızlara ulaşabildiklerini zaten biliyorum. Bu nedenle bakmaya gerek görmedim.

Eğer bu resimdeki motor, asılan diğer resimlerdeki motosikletlerden biriyse,ben motosikletlerde egsoz dışında bir modifiye göremedim.
Fakat Mostun astığı şu iki fotoğraftaki motosiklet aynı değil.
2007%5C03%5C16%5Cbikepics-831402-800.jpg


2007%5C12%5C06%5Cbikepics-1107775-800.jpg



Diğer açılımlar için de bir şeyler yazıp, kaçayım.
Bazı arkadaşlar, motoru orta sehpaya almaktan bahsetmişler.
Bu motosikletler de orta sehpa yok.:)

Resmin Photoshop olduğu çok bariz belli.
Ben fotoğrafçı değilim.
Kaliteli makinalarla çok net fotoğraflar çekilebildiğini biliyorum.
Fakat bu fotoğraf, Nikon Coolpix serisinden bir makinayla çekilmiş.
nikonlr3.jpg


Resmi büyütüp incelediğimde soldaki 3 rakamının ortadaki kopyalanarak yapıldığı anlaşılıyor.
Dikkat ettiyseniz sağdaki iki rakamın üstünde yansıma var.
Bu yansıma da kopyalanmış ve doku transferi yapılmış.
3 rakamının alt kısmı tam olarak kopyalanamamış.
Bu nedenle fırçayla düzeltme yapılmış.

Tüm bunlara rağmen, sağlam bir çalışma ile bu hızlara çıkılabileceğini de söyleyeyim.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
129
hayabusa bıle 340 360 arası yapıyo,honda 1000rr 300,yamahada aynı sekilde die biliyorum ek takviye kullanırsa yapabılırmı bılmem...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst