- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
neden bahsettiğini anlamadım alp sen hayal gördün galibaehh bende senin bi açığını yakalarım herhalde.bensiz mangalın hesabınıda verceniz daha.:queen::queen:
ne emklisi demir kardeş,ben pek sigortalı çalışmadım.keşke emekli olabilsem
baba biz sigortalı oldukta ne oldu.pirim olmuş 6000 küsür,ama yeni yasalar 2020 de emekli ediyor.
Allah sağlık versin be abi:rendeer: