bayramda kuşadası gezisi

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
neden bahsettiğini anlamadım alp sen hayal gördün galiba:p:p ehh bende senin bi açığını yakalarım herhalde.bensiz mangalın hesabınıda verceniz daha.:queen::queen:



ne emklisi demir kardeş,ben pek sigortalı çalışmadım.keşke emekli olabilsem

baba biz sigortalı oldukta ne oldu.pirim olmuş 6000 küsür,ama yeni yasalar 2020 de emekli ediyor.
Allah sağlık versin be abi:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet abim tekerine saglık abi sen birtanesin beee yazında kışında muhteşem ege bee ooof be of efkar bastı şimdiiii

teşekkür ederim aykut kardeşim senide buluşmalrda aramızda görmek isteriz.:cat:

selam ümmet abi bakıyorum keyifler tam allah bozmasın yolun açık olsun görüşemiyoruz

evet ahmet çok haklısın marmoktan beri görüşemiyoruz otarafa geldiğimde kesin uğrarım yanına.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kuşadasını diyom...Artık her yerini biliyoruz ya......

O devlet hastanesinin altındaki çay içtiğiniz yeri hiç sevmem..Hem sahibini hem de o civarı....:cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ümmet abicim fırsatını buldun mu hemen düşüyorsun yollara. allah kaza bela vermesin. özledik seni bak her toplantıda yerine çayları ben içiyorum görüşmek üzere abicim sevgiler saygılar
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Kuşadasını diyom...Artık her yerini biliyoruz ya......

O devlet hastanesinin altındaki çay içtiğiniz yeri hiç sevmem..Hem sahibini hem de o civarı....:cat:

yaw biz<oraya sahibi için gitmiyozki manzarası güzel ondan:bounce::bounce:

ümmet abicim fırsatını buldun mu hemen düşüyorsun yollara. allah kaza bela vermesin. özledik seni bak her toplantıda yerine çayları ben içiyorum görüşmek üzere abicim sevgiler saygılar

bende sizleri özledim murat tmm en benim yerime öayları iç,bak okadar çay içmedim,bi yemek yapar herhaldeinedersini
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
ummet abıcım nerelerdesın yaaa..ozledım senı valla..sana ıskender sozum var hala..bursada bı denk gelemedık..gercı bı kere yakalandım sana uzumle ıdare ettık..:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Süper fotolar, süper gezi..
Yolun açık olsun Ümmet abi.
Verdiğin sözü unutma..

sağol serhat teşekkürederim derslerine çalışıyon demi,sözimi unutmam merak etme.

ummet abıcım nerelerdesın yaaa..ozledım senı valla..sana ıskender sozum var hala..bursada bı denk gelemedık..gercı bı kere yakalandım sana uzumle ıdare ettık..:)

istanbuldayım çalışıyom özkan görüşürüz biara yollarımız kesişir nasılsa bakarsın kumlada olur,
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
27
Merhaba Ümmet Abi

Alman Motorcularin bir sözü var "iyi havada her kez Motor kullanabilir" diye

Yaz ,Kis demiyorsun Motoruna atlayip geziyorsun .Elline saglik.

Saygilarimla Falcon50 (Sait)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Abi iyi güzelde 250 cc'lik olayı vardı bu motoru aldılar demiştin en son, hayırdır plan değişti mi. Bir de oteldeki resepsiyon ne somurtmuş öyle be, bi gül bi, yüzün gülsün, chees de bişi de dimi.

Bir de neden yabancı servise gidiyorsun, motoran servisi yokmuydu yakın çevre de.

+ Bir de ben Ümmet Abi'yi durdurabiliyorum. Sorabilirsiniz kendisine.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Merhaba Ümmet Abi

Alman Motorcularin bir sözü var "iyi havada her kez Motor kullanabilir" diye

Yaz ,Kis demiyorsun Motoruna atlayip geziyorsun .Elline saglik.

Saygilarimla Falcon50 (Sait)

sait kardeş bendende sana sayglar, aslında bütün olay ikitekeri çok sevmek hal böyle olunca durmak olmuyor tabi,sıkıldığmda boşzamanımda atlayıp motoruma geziyorum.

Abi iyi güzelde 250 cc'lik olayı vardı bu motoru aldılar demiştin en son, hayırdır plan değişti mi. Bir de oteldeki resepsiyon ne somurtmuş öyle be, bi gül bi, yüzün gülsün, chees de bişi de dimi.

Bir de neden yabancı servise gidiyorsun, motoran servisi yokmuydu yakın çevre de.

+ Bir de ben Ümmet Abi'yi durdurabiliyorum. Sorabilirsiniz kendisine.

mehmetçim evet bu motoru aldılar ama daha teslim etmedim ocak veya şubatta bayiler toplantısında teslim etçem,yabancı sevise gitmemin sebebide motoranın ist faal iki servisi var motoru veriyorum geç teslim diyorlar bana motor hemen lazım bende boş bi servise götürdüm.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst